هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 77
افراد آنلاین : 1
همه : 1853
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

احتمالا ديده ايد كه شركت هاي بزرگ در نمايشگاه هاي تجاري، خودكار تبليغاتي به افراد مي‌دهند. معمولا يك سمت اين خودكارها، لوگوي آن شركت ها چاپ شده است.

خودكار تبليغاتي را مي توان در طرح هاي متنوع و رنگ هايي هماهنگ با طرح برند خود انتخاب كنيد. با اين وجود، هميشه راهي وجود دارد كه يك قدم بيشتر برداريد و ما به شما نشان مي‌دهيم چطور اينكار را انجام دهيد.

خودكار هاي Ballpoint

قصد داريم ابتدا با خودكار هاي تبليغاتي Ballpoint شروع كنيم. اين يكي از خودكار هاي معمول و رايجي است كه هر روزه هزاران نفر از آنها استفاده مي كنند. روش كار اين خودكار ها اينطور است كه جوهر از طريق يك گلوله سفت كوچك 0?7-1?2 ميليمتري كه از برنج، فولاد و يا كاربيد تنگستن ساخته شده، بيرون مي‌آيد. جوهر در تماس با كاغذ تقريبا بلافاصله خشك مي‌شود. اين خودكار ها در محدوده قيمت هاي متفاوت به بازار عرضه مي شوند.

اين خودكار، جايگزين خود نويس هاي قديمي بوده است. شما مي توانيد خودكار تبليغاتي مورد نظر خود را با قيمتي مناسب و به تعداد زياد به ما سفارش دهيد. استفاده از اين نوع خودكار به عنوان يك هديه تبليغاتي، بسيار مناسب است زيرا هم در دسترس است و هم كاربردي.

بخاطر عمر طولاني و پس ندادن جوهر و راحتي استفاده، امروزه همه از خودكارهاي Ballpoint استفاده مي كنند. اين خودكارها را مي توانيد با نام و لوگوي برند كسب و كار خود شخصي و سفارشي كنيد.

خودكار هايي با تم شركتي

در ميان تمام محصولات ما، مجموعه اي از خودكار هاي تبليغاتي وجود دارد كه مي توان به شيوه اي متناسب با موضوع و تم شركت شما طراحي شوند. ما مي‌توانيم خودكارهايي به هر شكلي كه مد نظر شماست بسازيم. مطمئنا مردم به سختي خودكاري را فراموش مي‌كنند كه مثلا به شكل يك چكش بوده و تمام اطلاعات مربوطه به شركتي كه آن را به آنها هديه داده بر روي آن چاپ شده است.

اين خودكار ها انواع و شكل هاي متنوعي دارند و مي توانيم بسته به نياز شما، خودكار مورد نظر شما را طراحي و بسازيم. اين نوع از خودكار ها يكي از پر طرفدارترين هداياي تبليغاتي مورد استفاده شركت ها و صاحبان كسب و كار مي باشند.

خودكار هاي لمسي

گوشي هاي هوشمند با صفحه نمايش لمسي با حساسيت بالا، امروزه بسيار پرطرفدار شده‌اند. شما هم مي‌توانيد از اين فرصت استفاده كرده و خودكاري به مشتري هايتان هديه دهيد كه يك سري ماكروفايبر بر روي نوك خودكار قرار مي گيرد و مي توان از آن به عنوان قلم لمسي استفاده كرد. به اين ترتيب مي‌توانيد رابطه قوي تري با مشتري هاي خود ايجاد كنيد، چون شما تنها يك خودكار معمولي به آنها نمي دهيد، شما ابزار كابردي در اختيار آنها قرار مي دهيد كه هر روز از آن استفاده مي كنند.

خودكار هاي لوكس

علاوه بر خودكارهاي تبليغاتي معمولي كه مي‌توانيد به صورت عمده براي نمايشگاه ها و رويدادها از آنها استفاده كنيد، ما مجموعه اي از خودكار هاي لوكس براي مشتري هاي خاص را نيز به شما پيشنهاد مي كنيم. ظاهر اين خودكار ها به صورتي است كه اصلا جنبه‌ تبليغاتي بودن آنها را القا نمي كند.

طرح ها و اشكال اين نوع خودكار نامحدود است و به سليقه و نياز شما بستگي دارد. بستگي به كسب و كار شما و مشتريان شما اناع مختلفي از خودكار تبليغاتي لوكس با قيمت هاي مختلف در دسترس هستند. مغزي اين نوع از خودكار ها را مي توان تعويض كرد. اين كار باعث مي شود از خودكار تبليغاتي شما به مدت خيلي طولاني استفاده شده و نام برند شما تبليغ شود. ما در پديده جاويد انواع سفارشي سازي ها را بر روي انواع خودكار ها انجام مي دهيم. تنها كافي است با ما تماس بگيريد تا لوگوي برند شما نيز بر روي يكي از اين خودكار ها چاپ شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۹:۵۹ ] [ نيلوشهابي ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب