هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1983
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

خودكارهاي تبليغاتي ابزارهاي تبليغاتي ايده آل هستند. با استفاده از اقلام تبليغاتي مانند خودكار، شما مي توانيد به تعداد زيادي از مشتريان با يك حركت دسترسي داشته باشيد.

 

خودكارها بهترين ابزار براي معرفي هويت نام تجاري مي باشند كه مي توانند در رويدادهاي تبليغاتي مانند سمينارها و نمايشگاه ها توزيع شوند.

اين به يك رسم در ميان شركت ها تبديل شده است كه از خودكار تبليغاتي مارك دار براي جذب مشتريان بالقوه خود استفاده مي كنند و در نتيجه، ميزان بازتاب نام تجاري را به ميزان بيشتري بهبود مي بخشد.

خودكارهاي چاپ شده مي توانند بدون فشار آوردن به بودجه يك شركت، موجب موفقيت آن در راستاي دستيابي به اهداف تبليغاتي خود شوند. در مقايسه با بسياري از هداياي تبليغاتي ديگر، خودكارها و اقلام نوشتاري بازده بيشتري از سرمايه گذاري انجام شده ارائه مي دهند.

سرمايه گذاري بر روي آنها بسيار ارزان است و نام تجاري را به طور موثر بين يك جامعه بزرگ گسترش مي دهند. در مقايسه با بسياري از هداياي تبليغاتي مانند ساعت ها، تقويم ها و هداياي روميزي، قلم ها باعث مي شود كه نام تجاري بهتر ديده شود و بدين ترتيب آنها به عنوان يكي از بهترين اقلام تبليغاتي معرفي مي شوند.

خودكار تبليغاتي هديه تبليغاتي ارزان و متنوع

در بين هداياي تبليغاتي ، شما مي توانيد يك مجموعه گسترده اي از خودكار تبليغاتي را در دسته بندي هايي شامل: خودكارهاي پلاستيكي، خودكارهاي فلزي و خودكارهاي چند منظوره را خريداري كنيد. در هر رده، گزينه هاي مختلفي در دسترس هستند.

خودكارها، مانند ساير اقلام، داراي بسياري از عناصر منطبق با مد هستند. طرح هاي مختلف و سبك هاي متفاوتي از خودكارها در اين فروشگاه وجود دارد. طرح هاي جذاب و خلاق، توجه سايرين را نسبت به خود جذب مي كنند و درنتيجه باعث افزايش شناخت نسبت به برند شما مي شوند.

در زمينه نوآوري خودكار، شما مي توانيد طرح هاي مختلفي را سفارش دهيد تا افراد هدف شما راغب به استفاده از خودكار تبليغاتي شما شوند. با طرح هاي متفاوت كاربران را نسبت به خود جذب مي كنند و به طور منظم به استفاده از آنها وا مي دارند.

خودكارها يكي از بهترين ابزارهاي تبليغاتي از لحاظ بازده سرمايه گذاري هستند. آنها ارزانترين اقلام موجود در فروشگاه هاي هديه تبليغاتي هستند، گرچه خودكارهايي وجود دارند كه داراي قيمت بالايي هستند.

مقرون به صرفه بودن و سودمندي خودكارها، رقابتي ترين عاملي است كه آنها را قادر مي سازد تا بازده بيشتري را براي شركت به همراه داشته باشند. خودكار براي همه دسته از مشتريان مفيد است و مي توان الگوي برند را به راحتي بر روي آنها قرار داد.

آنها كاربرد خود را در همه نوع كسب و كار پيدا مي كنند و توسط طيف وسيعي از مشتريان استفاده مي شوند. شركت ها مي توانند خودكارها را با توجه به ترجيح مشتريان سفارشي كنند و مي توانند رنگي را انتخاب كنند كه با رنگ هويت نام تجاري خود مطابقت داشته باشد.

شما مي توانيد يك مجموعه منحصر به فرد از خودكارها پيدا كنيد كه در طراحي و قيمت بسيار متنوع هستند. براي ديدن جزئيات بيشتر در مورد خودكار تبليغاتي، لطفا از وب سايت ما ديدن كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۰۹:۱۰ ] [ نيلوشهابي ]

خودكارهاي تبليغاتي يكي از بهترين هداياي تبليغاتي موجود در بازار مي باشند. شما مي توانيد كسب و كار خود را با استفاده از محصولات تبليغاتي مانند خودكارهاي سفارشي، خودكارهاي حكاكي شده، خودكارهاي تبليغاتي رونق ببخشيد.

آيتم هاي سفارشي و يا لوگودار مي توانند موارد استفاده مختلفي داشته باشند. براي توسعه كسب و كار، بزرگداشت يك رويداد ويژه يا جشن تولد، خودكارهاي سفارشي موارد استفاده وسيعي دارند كه هم جذاب و هم كاربردي مي باشند.

هنگام انتخاب خودكار تبليغاتي ، خودكارهايي كه داراي لوگوي شركت شما هستند ميتوانند راهي عالي براي جلب توجه مشتريان باشند. هر بار كه مشتريان شما از اين خودكار براي نوشتن استفاده مي كنند، آنها در واقع به صورت رايگان در حال تبليغ كسب و كار شما هستند و احساس مثبتي نسبت به نام تجاري شما ايجاد مي كنند.

تصور كنيد، يكي از مشتريان شما در حال صحبت كردن با تلفن است و به يك خودكار نياز دارد، هنگاميكه خودكار تبليغاتي شما به همراه لوگوي شركت تان را مي بيند حس مثبتي نسبت به شما و كسب و كارتان پيدا خواهد كرد.

خودكارهاي لوگودار بايد از يك شركت معتبر سفارش داده شوند. پديده جاويد يكي از بهترين توليدكنندگان خودكارهاي سفارشي است.

پديده جاويد انواع مختلفي از خودكارها را با لوگوهاي قابل تنظيم ارائه مي دهد. اين قلم ها خوش رنگ بوده و جلوه اي عالي دارند. اگر شما به دنبال يك خودكار زرق و برق دار اما ارزان براي يك مناسبت ويژه هستيد، ست كامل خودكارهاي رنگي ما گزينه مناسبي خواهد بود.

خودكار تبليغاتي مناسب با بودجه خود انتخاب كنيد

خودكارهاي تبليغاتي ارزان قيمت مختلفي وجود دارند كه در رنگ هاي مختلفي عرضه مي شوند. اين يك هديه عالي براي جشن تولدها و جشن هاي فارغ التحصيلي مي باشد.

اگر به دنبال خودكاري براي تبليغات هستيد، خودكار تبليغاتي لوكس ممكن است انتخاب خوبي باشد. اين خودكارها بسيار جذاب بوده و وقتي به عنوان هديه تبليغاتي ارائه شوند به كسب و كار شما شخصيت مي دهند.

خودكارهاي تجاري يك راه عالي و ارزان براي معرفي برند به مشتريان فعلي و آينده نگر هستند. نام تجاري بخش مهمي از هر كسب و كار است. كسب و كارهاي زيادي وجود دارند كه در تمام بخش هاي خود از ابزار بازاريابي مانند: خودكار استفاده مي كنند كه ممكن است به دليل طول عمر بالا و كاربردي بودن آنها باشد.

خودكارها در طرح هاي مختلف عرضه مي شوند و لوگوي شركت بر روي يك دايره كوچك در بدنه خودكار حكاكي مي شود. به لحاظ طراحي و عملكرد، تنها تعداد محدودي آيتم، بهتر از خودكار تبليغاتي براي توسعه كسب و كار شما وجود دارد.

خودكارهاي تجاري مي توانند يك گزينه كاربردي باشند. اين اقلام براي شركت بسيار كاربردي هستند و در عين اقتصادي بودن، ظاهري چشمگير نيز دارند.

آنها در رنگ هاي مختلف فلزي از قبيل بنفش، ارغواني و سياه عرضه مي شوند. در ميان قلم هاي منحصر به فرد، يك خودكار ويژه و مخصوص كسب و كار خودتان را انتخاب كنيد كه زيبا باشد و داراي يك طراحي چشمگير باشد.

خودكارهاي تبليغاتي داراي انواع مختلفي هستند. خريداران همچنين مي توانند از بين طيف وسيعي از رنگ ها، گزينه مورد نظر خود را انتخاب كنند.

اگر شما علاقه مند به خودكارهاي تبليغاتي سفارشي و يا خودكارهاي مناسب براي رويدادهاي آينده هستيد، خودكاري را انتخاب كنيد كه داراي كيفيت بالايي باشد و عمر طولاني داشته باشد.

پديده جاويد وسيعترين محدوده انتخاب خودكارهاي تبليغاتي را ارائه مي دهد. خودكارهاي ساده، خودكارهاي لوگودار براي شركت ها و يا كسب و كارهاي كوچك و همچنين هداياي تبليغاتي بيشتري را در پديده جاويد خواهيد يافت. از مجموعه گسترده ما ديدن كرده و گزينه مناسب خود را بيابيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۴۹:۲۲ ] [ نيلوشهابي ]

 

هداياي تبليغاتي شما، تاثير زيادي بر روي نحوه كسب و كارتان با مشتريان‌تان مي‌گذارد، بنابراين كسب‌وكار خود را با هداياي تبليغاتي باكيفيت و سفارشي، براي مشتري‌هايتان به نمايش بگذاريد.

 

 

استفاده از هداياي تبليغاتي با كيفيت باعث مي شود محصول تبليغاتي شما مورد استفاده قرار گرفته و در طولاني مدت نام برند و شعار تبليغاتي شما را در معرض ديد مشتريان قرار خواهد داد.

پس از سال ها فعاليت در صنعت محصولات تبليغاتي، آموخته‌ايم كه تهيه هداياي مناسب براي شركت‌هاي بزرگ به چه مواردي نياز دارد. به همين دليل است كه محصولاتي باكيفيت و با قيمت مستقيم كارخانه عرضه مي‌كنيم.

شما هم مي‌توانيد بدون فراتر رفتن از بودجه خود‌، به مشتري‌هايتان هداياي لوكس و شخصي‌سازي شده بدهيد، هدايايي كه متناسب با هر مناسبت تبليغاتي، سفارشي شده‌اند.

هزينه هاي پايين تر با خريد عمده

با خريد هداياي تبليغاتي خود بصورت عمده با هزينه پايين مي توانيد كمپين تبليغاتي خود را انجام دهيد. در صورتي كه مي خواهيد در چند مرحله خريد محصولات تبليغاتي خود را انجام دهيد با خريد يكجا و بصورت عمده با قيمت كمتر محصولات تبليغاتي خود را تهيه كنيد.

انتخاب و طراحي هديه مناسب براي تعطيلات، تبليغات فصلي، رويدادهاي تقدير از مشتري و نمايشگاه‌هاي تجاري هيچ‌وقت تا اين حد راحت نبوده است.

در زمان انتخاب محصول تبليغاتي خود، محصولي را انتخاب كنيد كه رنگ آن با رنگ و طرح لوگوي شما همخواني داشته باشد. با انتخاب رنگ مناسب زيبايي بيشتري به محصول تبليغاتي خود بدهيد. با اين كار امكان استفاده از محصول شما بيشتر خواهد شد.

رضايت مشتري‌هايتان را با خودكارهاي حكاكي شده، مداد اتود و هديه هاي تبليغاتي شخصي‌سازي شده كه نام و برندتان را به خوبي نشان مي‌دهند جلب كنيد.

استفاده از هداياي تبليغاتي كاربردي

خودكار تبليغاتي سفارشي يكي از محبوب‌ترين هداياي تبليغاتي هستند. با هديه دادن اين خودكارها به مشتري‌هايتان، كاري مي‌كنيد كه هربار كه از آنها استفاده كنند، به ياد شما بيفتند.

با هديه دادن خودكار تبليغاتي لوكس و با كيفيت، در جلسات مهم مشتريان شما تمايل بيشتري به استفاده از آن خواهند داشت و برند شما مورد توجه قرار خواهد گرفت.

كمپين‌هاي تبليغاتي خود را با ارائه برترين محصولات، قيمت‌هاي رقابتي و آپشن‌هاي متنوع و بي‌شمار، متمايز كنيد. ما براي هر كسب‌وكار، صنعت و كمپيني، هديه تبليغاتي مناسب با آن را ارائه مي‌كنيم، از دفترچه يادداشت تبليغاتي گرفته تا لوازم خانه و آشپزخانه و ابزارآلات.

ما همچنين هداياي لوكس و متناسب با آخرين تكنولوژي‌هاي روز نيز براي تبليغات ارائه مي‌كنيم، مثل فلاش مموري‌هايي با ظرفيت بالا، چراغ قوه LED، كلاه تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ليوان تبليغاتي و يا جاكليدي تبليغاتي و جعبه پذيرايي .

مجموعه رو به رشد هداياي لوكس ما، براي هر كسب و كار و بودجه‌اي چيزي در چنته دارد. به علاوه، بر روي تمامي محصولات ما مي‌توانيد نام و برند خود را چاپ كنيد و قيمت‌گذاري‌ها براساس كمپين‌هاي مختلف متفاوت است.

ما در پديده جاويد چاپ ليزري نام، برند و پيام تبليغاتي و همه انواع تزئينات سفارشي را بر روي محصول انتخابي شما انجام مي‌دهيم.

با استفاده از ليزر، زيبايي و در عين حال تنوع را مي توانيد در چاپ محصول تبليغاتي داشته باشيد. هر طرحي كه مايل باشيد را مي توانيد بر روي هديه تبليغاتي شركت خود چاپ كنيد.

از مجموعه هداياي لوكس ما، به منظور تبليغات شركت خود ديدن كنيد. در اين مجموعه محصولات تبليغاتي متنوعي را خواهيد يافت كه براي تبليغات شما مناسب باشد و باعث رشد و پيشرفت كسب و كارتان شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۵۵:۵۵ ] [ نيلوشهابي ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب