هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 34
افراد آنلاین : 1
همه : 1935
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اگر به دنبال خودكار تبليغاتي و نوشت افزار سفارشي براي دفتركار، شركت، رويدادها و نمايشگاه‌هاي تجاري خود هستيد، ما طيف وسيعي از خودكارهاي جوهري و نوشت افزارهاي مختلف را براي نيازهاي شما داريم. ما مي توانيم همه نيازهاي شما را از خودكار‌هاي پلاستيكي و يا خودكار‌هاي سفارشي فلزي گرفته تا كيت مداد و هايلايت را به شما عرضه كنيم. ما سبك، رنگ و طراحي را متناسب با بودجه شما ارائه مي‌دهيم بنابراين سفارش شما مطمئنا منحصر به فرد و خاص خواهد بود! شما مطمئنا طراحي مورد نظر براي خودكار را براي كسب و كار كوچك يا بزرگ خود در فروشگاه هداياي تبليغاتي آنلاين پديده جاويد پيدا خواهيد كرد. محصولات ما به گونه‌اي ساخته شده‌اند تا شركت و يا سازمان شما را توسعه دهند و شما را در معرض ديد افرادي كه به دنبال جلب توجه آنها هستيد قرار مي‌دهند.

محصولات ما در سبك‌هاي مختلفي عرضه مي‌شوند و مي‌توانيد از آنها به عنوان هديه در نمايشگاه‌ها، رويدادها و يا كسب و كارهاي تبليغاتي خود استفاده كنيد. اضافه كردن لوگوي شركت شما بر روي آنها مانند يك تبليغات پويا عمل مي‌كند، تبليغاتي كه به طور مداوم در معرض ديد قرار دارند. با ارائه يك ابزار عملي كه مشتريان فعلي و آينده شما هر روز از آن استفاده مي‌كنند، خودكار‌هاي تبليغاتي و ساير نوشت افزارها يكي از موثرترين ابزارها براي بهبود تصوير كسب و كار شما هستند. شما به دنبال يك خودكار هستيد كه متناسب با نيازهاي كسب و كارتان باشد و فروشگاه ما طيف وسيعي از خودكارهاي با كيفيت و ديگر نوشت افزارها را براي نشان دادن سبك و طراحي شما ارائه مي‌دهد.

اگر شما در حال تلاش براي ارتقاي تصوير يك شركت يا سازمان با بودجه محدود هستيد، اين احتمالا بهترين راه براي تبليغ نام تجاري شما در جامعه است. هنگامي كه شما هداياي تبليغاتي نفيس مرتبط با كسب و كار يا اطلاعات مربوط به رويدادهاي تجاري خود را به مشتريان يا شركت كنندگان عرضه مي‌كنيد، به آنها يك ابزار فيزيكي ارائه مي‌دهيد تا توسط آن كسب و كار يا سازمان شما را به ياد بياورند. اين موارد به طور بالقوه مي‌تواند توجه مشتريان شما را به خدمات شركت شما كه تجربه فوق العاده‌اي از آن داشته‌اند جلب كنيد كه به آنها اين امكان را مي‌دهد حتي خدمات شما را به ديگران توصيه كنند. خودكارها و نوشت افزارهاي سفارشي لوگودار به طور ثابت يادآور كسب و كار شما هستند. اين ابزارهاي مارك دار اغلب بين افراد و كسب و كارهاي مختلف دست به دست مي‌شوند و يك مسير طولاني براي افزايش آگاهي از نام تجاري شما را طي مي‌كنند؛ و بهترين بخش در مورد اين روش اين است كه شما مي‌توانيد اطلاعات زيادي را بدون اينكه حتي يك كلمه صحبت كنيد، انتقال دهيد.

اگر شما يك سازمان هستيد كه مي‌خواهيد هويت شركت خود را گسترش دهيد و يا يك كسب و كار جديد ايجاد كنيد، خودكارهاي جوهري و نوشت افزارهاي ساده يك روش موثر و كم هزينه تبليغاتي هستند. هداياي تبليغاتي ارزان يك راه قابل اعتماد و كم هزينه براي جلب توجه افرادي هستند كه ممكن است پيام شما را به سادگي ناديده بگيرند. قرار دادن لوگوي سفارشي شركت شما بر روي محصولات تبليغاتي، جايگزين مناسبي براي صرف هزينه در تبليغاتي است و شما را در معرض ديد عموم قرار مي‌دهند!


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۲۶:۰۱ ] [ نيلوشهابي ]

خودكار تبليغاتي اگرچه توسط بسياري از شركت‌ها براي سال‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، آنها يكي از موفق‌ترين ابزارهاي بازاريابي هستند كه يك كسب‌ و كار مي‌تواند از اين هداياي تبليغاتي بهره ببرد. خودكارهاي تبليغاتي عالي هستند، و تا پايان زمان كاركرد عالي خواهند ماند ، چون همه با خودكارها مي نويسند و تنها چيزي هستند كه مردم تا زمان خالي شدن از آنها استفاده مي‌كنند.

شما اغلب خودكار تبليغاتي را در فروشگاه‌ها و يا بر روي ميز متخصصان كسب‌وكار مي‌بينيد. اين خودكارها توسط مشتريان يا مراجعه كنندگان براي امضاء چك يا رسيدها استفاده مي‌شوند و با آنها مدارك مورد نياز را پر مي‌كنند. اگر مقدار زيادي از خودكارهاي تبليغاتي موجود داريد، مي‌توانيد به مشتريان فعلي و يا افراد هدف خود اجازه دهيد تا اين خودكارها را با خود به خانه ببرند و بدين ترتيب ميزان ديده شدن لوگوي برند و يا نام كسب‌وكار شما را افزايش دهند.
هدف اصلي استفاده از خودكار تبليغاتي افزايش ميزان گسترش برند براي بدست آوردن مشتريان احتمالي است. با خودكار تبليغاتي‌تان، مشتريان شما قادر خواهند بود زماني كه به محصولات و يا خدمات شما نياز دارند، شما را پيدا كنند. با خودكار تبليغاتي، شما مي‌توانيد از شكل موثر ديگري از تبليغات استفاده كنيد و اين همان تبليغات دهان به دهان است، زماني كه يكي از دوستان يا اعضاي خانواده سوالاتي را در مورد خودكاري كه از آن استفاده مي كنند بپرسند؛ اين باعث گسترش بيشتر برند شما خواهد شد.

زماني كه مشتريان از خودكار تبليغاتي شما در مقابل دوستان و خانواده استفاده مي‌كنند، آنها در حال باز كردن پنجره‌اي براي صحبت درباره شركت شما هستند. به طور معمول، زماني كه يك فرد نياز به خدمات دارد، اغلب از دوستان و خانواده خود براي راهنمايي، درخواست كمك مي‌كند و اين جايي است كه خودكار برند شما وارد مي‌شود. علاوه بر در معرض ديد قرار گرفتن كسب و كار شما توسط خودكار تبليغاتي، شما هم بايد مطمئن شويد كه با بهترين خدمات مشتري ارائه‌شده توسط هر كسب‌وكاري، آنها را تامين مي‌كنيد.

خودكار تبليغاتي به شما كمك خواهد كرد تا با آن كسب‌وكار خود را تبليغ كنيد. آنها مقرون‌به‌صرفه و مفيد هستند. هيچ توجيهي براي قرار ندادن آنها در يك سفارش با ديگر اقلام تبليغاتي وجود ندارد. براي تبليغات كسب و كار و برند خود مي توانيد تنها از خودكار تبليغاتي استفاده كنيد. اين آيتم‌هاي تبليغاتي مقرون به صرفه و داراي عمر نسبتا بالايي هستند و در هر جايي مي توان اين هداياي تبليغاتي ارزان را پيدا كرد. با پيشرفت تكنولوژي و رواج وسايل الكترونيكي باز هم هنوز از خودكار استفاده مي شود.  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۵۸:۳۲ ] [ نيلوشهابي ]

هداياي تبليغاتي شركتي كالاهاي بازاريابي هستند كه با لوگو و يا پيامي به مشتريان فعلي و يا احتمالي هديه داده مي شوند. در برخي موارد اين هدايا وسيله‌اي براي نشان دادن قدرداني از مشتريان با ارزش، براي انجام كسب‌وكار با شما هستند. هديه دادن به مشتري مي تواند خيلي بيشتر مورد توجه قرار بگيرد، حتي اگر كسب و كار ما يك محصول پيشرفته و جالب را براي فروش ارائه دهد، تأثير هديه تبليغاتي بهتر و ماندگارتر است.
ايجاد يك برند يك بخش ضروري از كسب‌وكار مي باشد و شما مي توانيد آيتم هاي تبليغاتي را براي معرفي برند خود به كار ببريد در حالي كه در طول روز براي مشتريان خود نيز از آنها استفاده مي كنيد اين كار باعث گسترش بيشتر برند خواهد شد. اگر بازاريابي با صداقت، بخش مهمي از معرفي كسب‌وكار شما باشد، راه‌هايي وجود دارد كه شما مي‌توانيد استراتژي‌هاي برندينگ را توسعه دهيد كه بر ارزش‌هاي اصلي شركت شما تمركز دارند. در اينجا سه استراتژي را براي شما مطرح خواهيم كرد.

۱ - ايجاد نام تجاري از طريق خدمات عالي به مشتري

يك جنبه مهم از نام تجاري براي كسب‌وكار بايد بر روي تجربه مشتري از اولين بار حضور در شركت شما باشد كه در واقع مربوط به استفاده از محصول يا خدمات شما است. خدمات با قيمت پايين، اين يك سياست بازگشت آسان است كه وفاداري مشتري را به خدمات موثر شما اضافه مي‌كند. ايجاد برند نيازمند اين است كه از مشتريان در مورد بازخورد كارمندان با آنها، مواردي كه باعث نا رضايتي مشتري شده، نيازها و خواسته‌هاي مشتري براي بهتر شدن كسب و كارتان سوال كنيد. توانمندي‌هاي بالقوه شركت را براي خدمات بهتر به مشتريان فعلي خود براي بهتر كردن شرايط بررسي كنيد. هميشه اين تعهد را به خود داشته باشيد كه بهترين كالاها و يا خدمات را به مشتريان ارائه دهيد.

۲ - ايجاد نام تجاري منظم

نام تجاري شما چه بصورت آنلاين و چه آفلاين براساس استفاده شما از لوگو، بنرها، چاپ آگهي، بسته‌بندي مناسب، كارت ويزيت با طرح و متن خوب، تبليغات،هداياي تبليغاتي ارزان و ابزارهاي بازاريابي مستقيم ساخته شده‌اند. اين بهانه را رها كنيد كه نمي‌توانيد با استفاده از تمام اين تكنيك ها كسب‌وكار خود را به بازار عرضه كنيد. داشتن يك لوگوي مرتبط و متفاوت كه به راحتي بتواند دقيقا كسب و كار شما را نمايش دهد، يك كليد براي پيشرفت برند شما است. قول و شخصيت برند تنها در صورتي مؤثر است كه مشتريان شما بتوانند به طور ذهني لوگو را به كسب‌وكار شما متصل كنند. پس اگر لوگوي شما اين توانايي را ندارد، يك لوگوي جديد طراحي كنيد و سپس آن را روي همه چيز، و هر چيزي قرار دهيد.

۳ - ايجاد نام تجاري از طريق روابط با مشتري

با تنها به فكر فروش بيشتر بودن مشتريان وفادار بدست نخواهيد آورد. ما مشترياني داريم كه سال هاي زيادي است كه اقلام تبليغاتي را از ما مي‌خرند، البته به خاطر روابطي كه با آنها ايجاد مي‌كنيم. قطعا خدمات مشتري، قيمت‌گذاري، و غيره مهم هستند اما اگر رابطه خوب نباشد، رقيب شما مي‌تواند با قيمت‌گذاري و خدمات مشابه مشتريان شما را بدست آورد. از طريق ايجاد روابط دوستانه با مشتريان خود، روابطي عميق ايجاد خواهيد كرد كه آن‌ها را در آينده وادار به بازگشت به كسب‌وكار شما مي‌كند. وفاداري مشتري و توصيه‌هاي كلامي از جانب مشتريان براي بهتر شدن خدمات يا محصول و نحوه برخورد آنها با شما و تيم شما، توسط رابطه‌اي كه ايجاد كرده‌ايد، صورت مي‌گيرد. سود بلندمدت بخاطر داشتن مشتريان وفادار قطعا از هر موفقيت كسب‌وكار ديگري بيشتر است.
به ياد داشته باشيد كه نام تجاري و بازاريابي كسب‌وكار شما آسان نيست. اين كار را نمي توان به آساني انجام داد و رها كرد، شما بايد بطور مرتب وقت صرف ساخت يك برند بهتر كنيد. در اصل، اين مساله به تجربه مشتري مربوط مي‌شود. زماني كه كسب‌وكار شما با ارزش‌ها و اهداف اصلي برند شما سر و كار دارد، به طور مداوم و با شيوه‌هاي كسب‌وكار صادقانه، شما خواهيد دانست كه موفق شده‌ايد برند خود را بسازيد. اما اين را بدانيد كه هرگز نمي‌توانيد كار بر روي ساخت يك برند بهتر را متوقف كنيد.
پديده جاويد آماده ارائه هداياي تبليغاتي نفيس دلخواه شما با طرح و لوگوي دلخواه 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۰:۵۳ ] [ نيلوشهابي ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب