هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 2000
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

قلم‌هاي رنگي يك هديه تبليغاتي جالب


البته، نمي توان فراموش كرد كه رنگ كردن با اين قلم‌هاي رنگي كه شما به عنوان هديه تبليغاتي به افراد مي‌دهيد همچنين يك فعاليت سرگرم‌كننده است كه اغلب با دلايل تفريحي درگير مي‌شود. اين به اين معني است كه حتي اگر كسب‌وكار شما در يك ميدان رقابت قرار ندارد، ممكن است قلم‌هاي رنگي انتخاب خوبي براي اتصال با حس سرگرمي و خلاقيت افراد هدف شما باشند و بتواند به عنوان يك هديه تبليغاتي محبوب عمل كند.
قلم‌هاي رنگي به خوبي به عنوان هداياي تبليغاتي عمل مي‌كنند، چرا كه آنها به عنوان تبليغات آشكار شناخته نمي‌شوند. در حالي كه خودكار تبليغاتي و يا كيف‌هاي رنگي مارك دار براي به نمايش گذاشتن لوگو عالي كار مي‌كنند، مشتريان مي‌دانند كه اين هدف اصلي آنهاست. با انتخاب قلم رنگي، در حالي كه با افتخار اعتبار خود را به نمايش مي‌گذاريد، به هدف خود نيز خدمت مي‌كنيد. اين نشان مي‌دهد كه شما يك نشان تجاري هستيد كه دوست دارد افراد لذت ببرند و اين كار باعث جلب توجه بيشتر اشخاص به نام تجاري شما شده و سود شركت شما بالا خواهد رفت.

برندهاي هنري به طور خاص بايد پتانسيل نهفته در قلم رنگي، مداد و لوازم هنري را جدي بگيرند. اگر، براي مثال، شما يك شركت طراحي گرافيكي هستيد، چرا بعد از آماده كردن درخواست مشتري آنرا همراه با يك مجموعه از قلم‌هايي با رنگ‌هاي جذاب، ارسال نكنيد؟ آنها تشويق خواهند شد كه از اين قلم‌ها براي خلق كردن يك ايده جديد استفاده كنند و اين هديه تبليغاتي واقعا خلاقيت و استعداد شما را در اين فرآيند نشان مي‌دهد، و آنها را تشويق مي‌كند كه از شما براي نيازهاي بعدي خود استفاده كنند.

قلم‌هاي رنگي موارد كاربردي، كم‌هزينه و خلاقانه


همچنين فوايد بي شماري براي استفاده از قلم رنگي به عنوان هديه تبليغاتي وجود دارد. اين هداياي تبليغاتي ارزان و كم‌هزينه هستند، با اين حال مزاياي زيادي در درك اشخاص از برند و نشان هويت تجاري شما ارائه مي‌كنند. يك بسته قلم رنگي ممكن است به راحتي با لوگوي شركت شما، رنگ‌ها و شعار شما هماهنگ شده و تصوير شركت شما را در ذهن گيرنده پايدار كند.

قلم‌هاي رنگي نيز قابليت عمل به عنوان هديه تبليغاتي با قابليت ديد بالا را دارند. اين عمدتا ناشي از عملكرد آنها است. از قلم‌هاي رنگي ممكن است در طيف گسترده‌اي از عملكردها استفاده شود، برخي از افراد از آنها براي برجسته كردن نكات مهم در يك جلسه بزرگ استفاده مي‌كند، يا يك دانش‌آموز از آنها براي بازبيني استفاده مي‌كند. بسياري از اين سناريوها، سطح بالايي از توجه را نسبت به نام برند شما دارند، به اين معني كه گروه‌هاي بزرگ ممكن است نام تجاري شما را ببينند و از خدمات و محصولات شما براي اهداف خود استفاده كنند.

هم چنين خودكار تبليغاتي و قلم‌هاي رنگي در ارتباط خود با زمان و خانواده، منحصر به فرد هستند. اگر چه خودكار و قلم‌هاي رنگي كه به شكل مختلف هستند ممكن است در ملاء عام به كار روند، اما مي‌توانند در اين زمينه كه دريافت كنندگان واقعا با آنها احساس آشنايي مي‌كنند، باعث شود از آنها استفاده كنند. مادري كه داراي فرزند است، تصوير آنها را با قلم‌هاي رنگي شما ترسيم مي‌كند، اغلب باعث خواهد شد يك ارتباط ناخودآگاه بين برند شما و لحظات خوب خانواده ايجاد كند، در نتيجه شهرت برند شما را به عنوان يك ارائه دهنده خدمات، محكم مي‌كند. اين به خصوص براي كسب و كارهاي خانواده محور قدرتمند عمل خواهد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۰:۲۰ ] [ نيلوشهابي ]

هديه تبليغاتي مي‌تواند به شكل‌هاي مختلفي باشد و يكي از آنها قلم‌هاي رنگي است. در چند سال گذشته، رنگ آميزي به عنوان سرگرمي اصلي بچه‌ها بوده و اين روزها در حال تبديل شدن به يكي از محبوب‌ترين سرگرمي‌ها براي بزرگسالان در سراسر دنيا شده است. اين توسعه منجر به تمركز بر روي زمان استراحت اشخاص، تشويق افراد به رنگ آميزي براي كم كردن از فشار كار براي انجام كاري خلاقانه و درماني شد.
با اين حال، رشد در كتاب‌هاي رنگ‌ آميزي بزرگسالان يك فرصت واقعي براي كسب و كارهايي فراهم مي‌كند كه به دنبال روشي منحصر به فرد براي كسب نام تجاري خود هستند كه هزاران مشتري آن را خواهند ديد. قلم‌هاي رنگي تبليغاتي مي‌توانند تاثير واقعي با مشتريان و كارمندان به طور يكسان داشته باشند .

چرا از قلم‌هاي رنگي به عنوان هديه تبليغاتي استفاده كنيم


به نظر مي‌رسد كه قلم‌هاي رنگي تبليغاتي ممكن است به عنوان انتخابي آشكار براي هداياي تبليغاتي نفيس به نظر برسند، بسياري از كسب و كارها مي‌توانند با ارائه اين هديه تبليغاتي به مشتريان يا كارمندان از مزاياي آن بهره‌مند شوند. البته اين مساله تا حدودي بستگي به نوع كسب و كاري دارد كه شما در آن شركت مي‌كنيد و اينكه مخاطبين‌تان چه كساني هستند.
به عنوان مثال، شركت‌هايي كه خدمات را به مردم ارائه مي‌كنند، چه در زمينه مراقبت‌هاي بهداشتي خصوصي، چه در زمينه بهداشت رواني و چه محصولات بهداشتي، ممكن است آرزو داشته باشند كه محصولات رنگي را به مشتريان ارائه دهند، با فلسفه موقعيت‌يابي كسب‌وكار به عنوان يك منبع پشتيبان براي كاهش استرس در زندگي روزمره مشتري.

قلم‌هاي رنگي براي آرامش ذهني


امروزه، ارتباط اصلي با قلم‌هاي رنگي در ميان بزرگسالان به خاطر تمركز حواس است. به گزارش گاردين، بزرگسالاني كه طرفدار رنگ آميزي هستند از رنگ كردن براي سرگرمي به عنوان يك ابزار آرام‌بخش براي بيان خلاقيت و خروج از دنياي مدرن و ماشيني استفاده مي‌كنند .
در حقيقت، تحقيقات انجام‌شده توسط استادان روانشناسي در دانشگاه‌ها، حاكي از آن است كه دستاوردهاي مشخصي در سلامت رواني براي بزرگسالان وجود دارد كه به مدت ۱۰ دقيقه در روز به رنگ‌آميزي مشغول مي‌شوند. اين مطالعه نتيجه‌گيري مي‌كند:

شركت كنندگان در رنگ‌آميزي به ميزان قابل‌توجهي از علايم افسردگي و اضطراب آنها پس از اين كار كاسته شده و بعد از آن آرامش بيشتري داشته‌اند. ما نتيجه مي‌گيريم كه رنگ‌آميزي روزانه مي‌تواند برخي پيامدهاي رواني منفي را بهبود بخشد و ممكن است ابزاري موثر، ارزان و بسيار مفيد براي بسياري از افراد فراهم كند .
به خاطر اين مفاهيم ضمني، قلم‌هاي رنگي يك هديه تبليغاتي به موقع و موثر براي عرضه به مشتريان و كارمندان براي نشان دادن تعهد شركت به رفاه آنها هستند. به عنوان مثال، يك شركت بازاريابي ممكن است تصميم بگيرد كه قلم‌هاي رنگي سفارشي به عنوان هديه تبليغاتي به مشتريان رده‌بالا در جلسات، يا حتي كارمندان شركت، بدهد تا به كاهش استرس آنها كمك كند. اين نشان مي‌دهد كه اين شركت به سلامت عاطفي اطرافيان خود اهميت مي‌دهد و اين هديه تبليغاتي به پرورش شهرت شما به عنوان يك كسب و كار اخلاقي كمك مي‌كند.

قلم‌هاي رنگي سفارشي از پديده جاويد


گزينه‌هاي بي شماري براي انتخاب هديه تبليغاتي مناسب كسب و كار و برند شما در پديده جاويد وجود دارد كه مي‌توانيد بسته به نوع فعاليت و يا اهداف بازاريابي خود از بين آنها براي گسترش نام برند شركت خود استفاده كنيد. انواع مختلفي از هداياي تبليغاتي ارزان با كيفيت بالا و قيمت مناسب براي كمپين تبليغاتي شما را پديده جاويد ارائه خواهد كرد تا بتوانيد بوسيله آنها نام تجاربي خود را در بين مشتريان خود مطرح كنيد و آنها باعث شوند اعتماد افراد به برند شما جلب شود و از خدمات و محصولات شما بخواهند استفاده كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۱:۲۵ ] [ نيلوشهابي ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب