هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 4
افراد آنلاین : 2
همه : 1941
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 

هداياي تبليغاتي شما، تاثير زيادي بر روي نحوه كسب و كارتان با مشتريان‌تان مي‌گذارد، بنابراين كسب‌وكار خود را با هداياي تبليغاتي باكيفيت و سفارشي، براي مشتري‌هايتان به نمايش بگذاريد.

 

 

استفاده از هداياي تبليغاتي با كيفيت باعث مي شود محصول تبليغاتي شما مورد استفاده قرار گرفته و در طولاني مدت نام برند و شعار تبليغاتي شما را در معرض ديد مشتريان قرار خواهد داد.

پس از سال ها فعاليت در صنعت محصولات تبليغاتي، آموخته‌ايم كه تهيه هداياي مناسب براي شركت‌هاي بزرگ به چه مواردي نياز دارد. به همين دليل است كه محصولاتي باكيفيت و با قيمت مستقيم كارخانه عرضه مي‌كنيم.

شما هم مي‌توانيد بدون فراتر رفتن از بودجه خود‌، به مشتري‌هايتان هداياي لوكس و شخصي‌سازي شده بدهيد، هدايايي كه متناسب با هر مناسبت تبليغاتي، سفارشي شده‌اند.

هزينه هاي پايين تر با خريد عمده

با خريد هداياي تبليغاتي خود بصورت عمده با هزينه پايين مي توانيد كمپين تبليغاتي خود را انجام دهيد. در صورتي كه مي خواهيد در چند مرحله خريد محصولات تبليغاتي خود را انجام دهيد با خريد يكجا و بصورت عمده با قيمت كمتر محصولات تبليغاتي خود را تهيه كنيد.

انتخاب و طراحي هديه مناسب براي تعطيلات، تبليغات فصلي، رويدادهاي تقدير از مشتري و نمايشگاه‌هاي تجاري هيچ‌وقت تا اين حد راحت نبوده است.

در زمان انتخاب محصول تبليغاتي خود، محصولي را انتخاب كنيد كه رنگ آن با رنگ و طرح لوگوي شما همخواني داشته باشد. با انتخاب رنگ مناسب زيبايي بيشتري به محصول تبليغاتي خود بدهيد. با اين كار امكان استفاده از محصول شما بيشتر خواهد شد.

رضايت مشتري‌هايتان را با خودكارهاي حكاكي شده، مداد اتود و هديه هاي تبليغاتي شخصي‌سازي شده كه نام و برندتان را به خوبي نشان مي‌دهند جلب كنيد.

استفاده از هداياي تبليغاتي كاربردي

خودكار تبليغاتي سفارشي يكي از محبوب‌ترين هداياي تبليغاتي هستند. با هديه دادن اين خودكارها به مشتري‌هايتان، كاري مي‌كنيد كه هربار كه از آنها استفاده كنند، به ياد شما بيفتند.

با هديه دادن خودكار تبليغاتي لوكس و با كيفيت، در جلسات مهم مشتريان شما تمايل بيشتري به استفاده از آن خواهند داشت و برند شما مورد توجه قرار خواهد گرفت.

كمپين‌هاي تبليغاتي خود را با ارائه برترين محصولات، قيمت‌هاي رقابتي و آپشن‌هاي متنوع و بي‌شمار، متمايز كنيد. ما براي هر كسب‌وكار، صنعت و كمپيني، هديه تبليغاتي مناسب با آن را ارائه مي‌كنيم، از دفترچه يادداشت تبليغاتي گرفته تا لوازم خانه و آشپزخانه و ابزارآلات.

ما همچنين هداياي لوكس و متناسب با آخرين تكنولوژي‌هاي روز نيز براي تبليغات ارائه مي‌كنيم، مثل فلاش مموري‌هايي با ظرفيت بالا، چراغ قوه LED، كلاه تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ليوان تبليغاتي و يا جاكليدي تبليغاتي و جعبه پذيرايي .

مجموعه رو به رشد هداياي لوكس ما، براي هر كسب و كار و بودجه‌اي چيزي در چنته دارد. به علاوه، بر روي تمامي محصولات ما مي‌توانيد نام و برند خود را چاپ كنيد و قيمت‌گذاري‌ها براساس كمپين‌هاي مختلف متفاوت است.

ما در پديده جاويد چاپ ليزري نام، برند و پيام تبليغاتي و همه انواع تزئينات سفارشي را بر روي محصول انتخابي شما انجام مي‌دهيم.

با استفاده از ليزر، زيبايي و در عين حال تنوع را مي توانيد در چاپ محصول تبليغاتي داشته باشيد. هر طرحي كه مايل باشيد را مي توانيد بر روي هديه تبليغاتي شركت خود چاپ كنيد.

از مجموعه هداياي لوكس ما، به منظور تبليغات شركت خود ديدن كنيد. در اين مجموعه محصولات تبليغاتي متنوعي را خواهيد يافت كه براي تبليغات شما مناسب باشد و باعث رشد و پيشرفت كسب و كارتان شود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۵۵:۵۵ ] [ نيلوشهابي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب