هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 2098
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

هداياي تبليغاتي شركتي كالاهاي بازاريابي هستند كه با لوگو و يا پيامي به مشتريان فعلي و يا احتمالي هديه داده مي شوند. در برخي موارد اين هدايا وسيله‌اي براي نشان دادن قدرداني از مشتريان با ارزش، براي انجام كسب‌وكار با شما هستند. هديه دادن به مشتري مي تواند خيلي بيشتر مورد توجه قرار بگيرد، حتي اگر كسب و كار ما يك محصول پيشرفته و جالب را براي فروش ارائه دهد، تأثير هديه تبليغاتي بهتر و ماندگارتر است.
ايجاد يك برند يك بخش ضروري از كسب‌وكار مي باشد و شما مي توانيد آيتم هاي تبليغاتي را براي معرفي برند خود به كار ببريد در حالي كه در طول روز براي مشتريان خود نيز از آنها استفاده مي كنيد اين كار باعث گسترش بيشتر برند خواهد شد. اگر بازاريابي با صداقت، بخش مهمي از معرفي كسب‌وكار شما باشد، راه‌هايي وجود دارد كه شما مي‌توانيد استراتژي‌هاي برندينگ را توسعه دهيد كه بر ارزش‌هاي اصلي شركت شما تمركز دارند. در اينجا سه استراتژي را براي شما مطرح خواهيم كرد.

۱ - ايجاد نام تجاري از طريق خدمات عالي به مشتري

يك جنبه مهم از نام تجاري براي كسب‌وكار بايد بر روي تجربه مشتري از اولين بار حضور در شركت شما باشد كه در واقع مربوط به استفاده از محصول يا خدمات شما است. خدمات با قيمت پايين، اين يك سياست بازگشت آسان است كه وفاداري مشتري را به خدمات موثر شما اضافه مي‌كند. ايجاد برند نيازمند اين است كه از مشتريان در مورد بازخورد كارمندان با آنها، مواردي كه باعث نا رضايتي مشتري شده، نيازها و خواسته‌هاي مشتري براي بهتر شدن كسب و كارتان سوال كنيد. توانمندي‌هاي بالقوه شركت را براي خدمات بهتر به مشتريان فعلي خود براي بهتر كردن شرايط بررسي كنيد. هميشه اين تعهد را به خود داشته باشيد كه بهترين كالاها و يا خدمات را به مشتريان ارائه دهيد.

۲ - ايجاد نام تجاري منظم

نام تجاري شما چه بصورت آنلاين و چه آفلاين براساس استفاده شما از لوگو، بنرها، چاپ آگهي، بسته‌بندي مناسب، كارت ويزيت با طرح و متن خوب، تبليغات،هداياي تبليغاتي ارزان و ابزارهاي بازاريابي مستقيم ساخته شده‌اند. اين بهانه را رها كنيد كه نمي‌توانيد با استفاده از تمام اين تكنيك ها كسب‌وكار خود را به بازار عرضه كنيد. داشتن يك لوگوي مرتبط و متفاوت كه به راحتي بتواند دقيقا كسب و كار شما را نمايش دهد، يك كليد براي پيشرفت برند شما است. قول و شخصيت برند تنها در صورتي مؤثر است كه مشتريان شما بتوانند به طور ذهني لوگو را به كسب‌وكار شما متصل كنند. پس اگر لوگوي شما اين توانايي را ندارد، يك لوگوي جديد طراحي كنيد و سپس آن را روي همه چيز، و هر چيزي قرار دهيد.

۳ - ايجاد نام تجاري از طريق روابط با مشتري

با تنها به فكر فروش بيشتر بودن مشتريان وفادار بدست نخواهيد آورد. ما مشترياني داريم كه سال هاي زيادي است كه اقلام تبليغاتي را از ما مي‌خرند، البته به خاطر روابطي كه با آنها ايجاد مي‌كنيم. قطعا خدمات مشتري، قيمت‌گذاري، و غيره مهم هستند اما اگر رابطه خوب نباشد، رقيب شما مي‌تواند با قيمت‌گذاري و خدمات مشابه مشتريان شما را بدست آورد. از طريق ايجاد روابط دوستانه با مشتريان خود، روابطي عميق ايجاد خواهيد كرد كه آن‌ها را در آينده وادار به بازگشت به كسب‌وكار شما مي‌كند. وفاداري مشتري و توصيه‌هاي كلامي از جانب مشتريان براي بهتر شدن خدمات يا محصول و نحوه برخورد آنها با شما و تيم شما، توسط رابطه‌اي كه ايجاد كرده‌ايد، صورت مي‌گيرد. سود بلندمدت بخاطر داشتن مشتريان وفادار قطعا از هر موفقيت كسب‌وكار ديگري بيشتر است.
به ياد داشته باشيد كه نام تجاري و بازاريابي كسب‌وكار شما آسان نيست. اين كار را نمي توان به آساني انجام داد و رها كرد، شما بايد بطور مرتب وقت صرف ساخت يك برند بهتر كنيد. در اصل، اين مساله به تجربه مشتري مربوط مي‌شود. زماني كه كسب‌وكار شما با ارزش‌ها و اهداف اصلي برند شما سر و كار دارد، به طور مداوم و با شيوه‌هاي كسب‌وكار صادقانه، شما خواهيد دانست كه موفق شده‌ايد برند خود را بسازيد. اما اين را بدانيد كه هرگز نمي‌توانيد كار بر روي ساخت يك برند بهتر را متوقف كنيد.
پديده جاويد آماده ارائه هداياي تبليغاتي نفيس دلخواه شما با طرح و لوگوي دلخواه 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۰:۵۳ ] [ نيلوشهابي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب