هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 2135
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

شما به احتمال زياد محصولات تبليغاتي كاربردي را دريافت كرده‌ايد كه واقعا دوست داريد و از آنها در بسياري از مواقع استفاده كرده‌ايد، با اين حال با آيتم‌هاي تبليغاتي بي كيفيتي هم روبرو شده‌ايد كه خاطره بدي از خود در ذهن شما به جا گذارده‌اند.
هنگامي كه تصميم به خريد اقلام و آيتم‌هايي براي گسترش آگاهي از كسب و كار خود در بين افراد هدف و مشتريان داريد، بايد نكاتي را در نظر بگيريد كه باعث احساس خوبي در ميان آنها شود. بررسي كنيد كه چطور اين 
هداياي تبليغاتي پديده جاويد باعث خواهد شد افراد به كسب و كار شما احساس بهتري داشته باشند.
در نظر بگيريد كه وقتي افراد محصولات تبليغاتي شما را دريافت مي‌كنند، چه احساسي در مورد شركت شما كه لوگوي خود را بر روي آن چاپ كرده‌ايد خواهند داشت و از همه مهم‌تر، آيا از محصولات تبليغاتي شما استفاده مي‌كنند يا آن را به گوشه‌اي پرتاب خواهند كرد و نام، خدمات و محصولات شما را از ياد خواهند برد؟

موفقيت بيشتر با محصولات تبليغاتي مفيد

تنها چاپ نام و لوگوي شركت بر روي آيتم‌هاي تبليغاتي بدون استفاده و نامرغوب، هدر دادن پول بدون سوال است، اما خسارت واقعي اين است كه زماني كه اين هديه را به افراد مي‌دهيد، آنها چه احساسي نسبت به كسب و كار شما پيدا مي‌كنند.

اگر گيرنده محصولات تبليغاتي شما يك مشتري قديمي باشد كه مقدار قابل توجهي از معامله‌هاي خود را با شركت شما انجام داده باشد، بعد از گرفتن يك هديه بي كيفيت و بدرد نخور احساس خوبي نخواهد داشت و ممكن است ديگر با شركت شما كار نكند.
همان محصولات تبليغاتي را اگر در يك نمايشگاه همراه با كارت‌هاي تجاري كه با چاپگر خود چاپ كرده‌ايد ارائه دهيد تنها يك پيغام براي كساني كه از غرفه شما بازديد مي‌كنند خواهند داشت، چرا با شركتي كار كنم كه از اين هداياي تبليغاتي نامرغوب انتخاب كرده و يك كارت ويزيت بسيار ارزان دارد.اين ذهنيت براي آنها بوجود مي‌آيد كه محصولات و خدمات شما هم مانند اين محصولات تبليغاتي بي‌كيفيت و غير قابل اطمينان هستند.

با محصولات تبليغاتي برند خود را معرفي كنيد

محصولات تبليغاتي قصد دارند به عنوان يادآوري از شما و خدماتي كه شما ارائه مي‌دهيد عمل كنند؛ آنها مي‌توانند عناصر بسيار قدرتمند و موثري از برنامه كلي بازاريابي شما باشند، اما شما نمي‌توانيد با آيتم‌هاي ارزان و بي‌كيفيت اين كار را انجام دهيد.
شما بايد هداياي رايگان و مرغوب را كه با برند شما سازگار هستند فراهم كنيد؛ به مشتريان نام برند خود را يادآوري كنيد و با قرار دادن شماره تماس بر روي آنها امكان برقراري ارتباط را فراهم كنيد.

اگر اين محصولات واقعا منحصر به فرد باشند، مشتريان و اطرافيان آنها با نام و خدمات شركت شما آشنا خواهند شد و همچنين درباره شما و اينكه شما چقدر خوب هستيد، صحبت خواهند كرد. اگر از محصولات تبليغاتي بادوام استفاده كنيد، نمايش نام برند شما در مدت طولاني ادامه خواهد داشت و افراد بيشتري برند شما را خواهند شناخت كه اين كار بازگشت سرمايه خوبي براي شما خواهد داشت. استفاده از هداياي تبليغاتي كاربردي امكان ديده شدن برند را بيشتر خواهد كرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۸:۴۸ ] [ نيلوشهابي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب