هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 9
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 2136
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اين يك واقعيت است : هداياي تبليغاتي موثرترين راه براي گسترش نام شركت شما در مقابل مشتريان هستند. شما احتمالا اين را مي‌دانستيد. اما ما تحقيقات بيشتري انجام داديم و ممكن است شما را با آنچه كه پيدا كرديم شگفت‌زده كنيم. براي برخي موارد با ‌اهميت آماده هستيد؟

در اينجا ۱۰ واقعيت جالب درباره محصولات تبليغاتي وجود دارد

۱. اولين هداياي تبليغاتي با لوگوي چاپ شده بر روي آن، شامل دكمه‌هاي يادبودي بودند كه در سال ۱۷۸۹ استفاده مي‌شدند. جورج واشينگتن در مبارزات انتخاباتي خود از دكمه‌هاي يادبود استفاده كرد و در انتخابات برنده شد.

۲. اولين تجارت محصول تبليغاتي در سال ۱۸۸۶ آغاز شد. استفاده از كيسه‌هاي خريد به عنوان محصولات تبليغاتي، به جاي اينكه مشتريان خريدهاي خود را در كيسه‌هاي كاغذي ساده بگذارند، يك روزنامه در اوهايو به صاحب يك فروشگاه كفش محلي با ايده‌اي نبوغ آميز اين مورد را پيشنهاد كرد. يك پيام تبليغاتي را بر روي كيسه خريد چاپ كنيد و با هر خريد كفش، آنها را داخل اين كيسه‌ها بگذاريد. وقتي بچه‌ها از آن كيسه‌ها براي حمل كتاب‌هاي خود به مدرسه استفاده مي‌كردند، در همان زمان فروشگاه كفش را تبليغ مي‌كردند!

۳. اولين نمايشگاه تجاري محصولات تبليغاتي در سال ۱۹۱۴ برگزار شد و ۳۲ غرفه در نمايشگاه براي عرضه محصولات تبليغاتي در نظر گرفته شد. نمايشگاه "PPAI اكسپو" در هر ژانويه در لاس وگاس برگزار مي‌شود. در نمايشگاه سال ۲۰۱۷ بيش از ۱۲۰۰ غرفه و يك چهارم ميليون محصول براي نمايش به عموم وجود داشت.

۴. هشتاد و نه درصد مصرف كنندگان مي‌توانند نام برندي را كه بر روي يك محصول تبليغاتي چاپ شده بود و در دو سال گذشته دريافت كرده‌اند را به خاطر بياورند. تنها ۷ درصد مي‌توانند نام يك تبليغ كننده را پس از ديدن يك آگهي در تلويزيون به ياد بياورند. اما رويكرد ديگري هم وجود دارد كه آن اضافه كردن يك محصول تبليغاتي هم زمان با پخش آگهي در رسانه‌ها است كه اثربخشي آگهي را تا ۴۴ درصد افزايش خواهد داد.

۵. هشت نفر در ۱۰ نفر دوست دارند كه محصولات تبليغاتي را دريافت كنند. چهل و هشت درصد از مصرف كنندگان گزارش مي‌دهند كه دوست دارند تعداد بيشتري محصولات تبليغاتي دريافت كنند. پس از دريافت محصول تبليغاتي، ۸۲ درصد از مصرف كنندگان تصور مثبت‌تري از برند را گزارش مي‌كنند.

۶.  پنج خريدار برتر اين محصولات تبليغاتي در زمينه آموزش فعاليت مي‌كنند. پس از آن، بخش مالي، مراقبت‌هاي بهداشتي و فعال در ساخت و ساز قرار دارند.

۷. هشت نفر در هر ۱۰ مصرف كننده بين يك تا ۱۰ محصول تبليغاتي دارند و اين محصولات تنها در يك كشو قرار نمي‌گيرند. پنجاه و سه درصد از مصرف كنندگان هفته‌اي يك‌بار از يك محصول تبليغاتي استفاده مي‌كنند. مردان بيشتر تمايل دارند پيراهن و كلاه داشته باشند، در حالي كه زنان بيشتر دوست دارند كيف، نوشت افزار و تقويم‌هاي مختلف را هديه بگيرند.

۸.  با نزديك به ۶۰۰۰ نمايش، كيف‌ها توجه بيشتري را نسبت به هر محصول تبليغاتي ديگري بدست مي‌آورند. بعد از آن، خودكار تبليغاتي با هزينه‌اي اندك، بازخورد بالايي را در هنگام ارائه محصولات تبليغاتي خواهد داشت.

۹.  رتبه بندي بر اساس فروش، محصولات تبليغاتي پوشيدني بيشترين رتبه را دارا هستند. بعد از آن، نوشت افزار و كيف قرار دارند و به دنبال آن ابزار موجود بر روي ميز كار و محصولات رايانه‌اي در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند.

۱۰. صنعت محصولات تبليغاتي شامل تعداد زيادي از شركت‌ها است. اين شركت‌ها افراد زيادي را در استخدام خود دارند. در حالي كه فراهم كردن ابزارهاي سرگرمي، قدرتمند و مقرون به صرفه براي بازاريابي در صنعت محصولات تبليغاتي هستند و باعث جذب مشتريان بيشتر خواهد شد. محصولات تبليغاتي در صورتي كه كارآمد و مفيد باشند تاثيرات زيادي را در رونق كسب و كار خواهند داشت. آيا شما يك مشتري داريد كه درباره اثربخشي محصولات تبليغاتي ترديد دارد؟ برخي از واقعيت‌هاي جالب ما را به اشتراك بگذاريد و آنها ممكن است نظر خود را تغيير دهند.


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۱:۰۸ ] [ نيلوشهابي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب