هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 10
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 2115
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

صنعت مراقبت بهداشتي از بسياري جهات از هداياي تبليغاتي استفاده مي‌كند. اين صنعت محصولات را به مشتريان توزيع مي‌كند تا وفاداري آنها را نسبت به خود به دست آورد. دريافت كنندگان، هداياي رايگان را در خانه‌ها و دفاتر خود نگه مي‌دارند و اين هدايا افراد را به ياد شركت و محصولات شما مي‌اندازند. بنابراين، محصولات تبليغاتي شما در نهايت به هدايت گيرنده‌ها به محصولات دارويي و يا ديگر محصولات بهداشتي شما كمك مي‌كنند.

هر چند كه صنعت پزشكي مي‌تواند هداياي رايج مانند ليوان، قلم و بطري آب و غيره را عرضه كند، اما اين موارد سنتي و كليشه‌اي پاسخي مطلوب از سوي مشتريان را در بر نخواهد داشت. براي گسترش بهتر نام برند و علامت تجاري، هداياي تبليغاتي مربوط به صنعت مراقبت‌هاي بهداشتي را انتخاب كنيد. شما مي‌توانيد اين هدايا را در حاشيه يك سمينار درباره مسائل مربوط به سلامتي و يا هر رويداد ديگري و يا به سادگي آنها را به بيمارستان‌ها، كلينيك‌ها، كارمندان و ديگران برسانيد.

 فهرست محصولات تبليغاتي مفيد

 ۱. باز كننده درب بطري دارو

باز كن درب شيشه دارو يك هديه مفيد است كه افراد و مشتريان شما دوست دارند از آن استفاده كنند. باز كننده درب بطري يك راه‌حل ايده‌آل براي باز كردن درپوش محكم مهر و موم شده بطري‌هاي دارويي است. افراد مسن يا افرادي كه از ورم مفاصل رنج مي‌برند از محصولات تبليغاتي مانند اين استقبال خواهند كرد. شما مي‌توانيد اين محصول را در مطب دكتر، داروخانه و يا درمانگاه توزيع كنيد.

 ۲. بسته كوچك دستمال كاغذي

شما با ارائه بسته‌هاي كوچك دستمال كاغذي به عنوان هداياي رايگان به گسترش نام برند شركت خدمات درماني خود كمك خواهيد كرد. اين محصولات تبليغاتي هديه‌اي مقرون‌به‌صرفه و مفيد در طول فصل سرما و شيوع آنفلانزا بوده و در تمام طول سال مورد استفاده خواهد داشت. بسته‌هاي كوچك دستمال كاغذي مي‌توانند به خاطر اندازه كوچك خود به راحتي جا به جا شوند. اين دستمال‌ها در چندين رنگ چشم گير در دسترس هستند. شما مي‌توانيد بسته‌هاي دستمال كاغذي را در هر جايي توزيع كنيد.

 ۳. كيسه‌هاي خريد پارچه‌اي

كيسه‌هاي خريد پارچه‌اي جايگزين بادوام براي كيسه‌هاي خريد ارزان ساخته شده از پلاستيك با كيفيت پايين هستند. افراد با خوشحالي كيسه‌هاي پارچه‌اي را براي خريد روزانه دريافت مي‌كنند. طرح لوگو و نام برند را بر روي كيسه‌هاي پارچه‌اي محكم و بادوام چاپ كنيد و به افراد هديه كنيد. ناحيه نمايش بزرگ‌تر در اين كيسه‌ها به شما اين امكان را مي‌دهد كه لوگو، نام شركت و پيام برند را به طور گسترده بر روي آن چاپ كنيد. افراد مي‌توانند از كيسه‌هاي خريد پارچه‌اي براي اهداف چندگانه به عنوان كيسه‌هاي خريد، كيسه‌هاي حمل كتاب و غيره استفاده كنند و شركت‌ها مي‌توانند آنها را به محصولات تبليغاتي براي صنعت خود تبديل كنند.

 ۴. گيره و نگهدارنده كارت پرسنلي

مشتريان شما دوست دارند نگهدارنده كارت پرسنلي را به عنوان هديه داشته باشند. اين هديه از شركت بهداشتي و درماني شما به آنها كمك خواهد كرد تا كارت پرسنلي، كارت اعتباري الكترونيكي و ديگر اقلام را بدون هيچ ترسي از از دست دادن آن حفظ كنند. اين نگهدارنده‌ها در رنگ‌ها و طرح‌هاي مختلف ارائه مي‌شوند و اين محصولات تبليغاتي باعث ديده شدن نام شركت شما خواهند شد.

 ۵. برش دهنده قرص

يك برش دهنده كوچك، قرص دارويي شما را نصف مي‌كند و محلي براي نگهداري قرص دارد به طوري كه شما مي‌توانيد دارو را با خود حمل كنيد. دستگاه برش مستطيلي شكل يك تكه كوچك خرد كننده و يك محفظه براي نگهداري قرص دارد. آن را مي‌توان در هر كيسه يا كيف حمل كرد. اين سادگي در حمل باعث مي‌شود كه برش دهنده كوچك قرص يك محصول تبليغاتي ايده‌آل براي تبليغ كسب‌وكار شما باشد. فقط نشان شركت‌تان را روي آن چاپ كنيد و از طرح و رنگ جذاب استفاده كنيد تا توجه مشتريان را به شركت خود جلب كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۳:۴۵ ] [ نيلوشهابي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب