هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 1
افراد آنلاین : 2
همه : 2112
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در بخش قبل درباره تعدادي از هداياي تبليغاتي كه شركت‌هاي بهداشتي مي‌توانند از آنها استفاده كنند، اشاره كرده‌ايم. هداياي متنوعي را مي‌توانيد در صنعت خود پيدا كنيد كه علاوه بر مفيد بودن، كاربرد گسترده‌اي هم داشته باشند و بتوانند حسن نيت مردم را نسبت به شركت شما ايجاد كنند تا در مواقع لزوم به شركت شما مراجعه كرده و از خدمات و محصولات شما استفاده كنند.

محصولات تبليغاتي مفيد در صنعت بهداشتي

 ۶. جعبه كمك‌هاي اوليه جيبي

جعبه كمك‌هاي اوليه جيبي وقتي كه يك بيمار نيازمند توجه پزشكي فوري است در حالي كه هيچ پزشك در اطراف نيست، مفيد خواهد بود. دريافت كنندگان شما با استفاده از اين كيت مي‌توانند به اعضاي خانواده خود در خانه و يا به دوستانشان در جاي ديگري كمك كنند و قبل از بردن بيمار به بيمارستان، كمك‌هاي اوليه مفيدي را به آنها ارائه دهند. كيت يك هديه تبليغاتي عالي است و بسياري از شركت‌ها از چنين اقلامي استفاده مي‌كنند. اين جعبه شامل يك بسته باند، قيچي، موچين، دستكش‌هاي پلاستيكي، نوارهاي چسب زخم‌بندي و يك نوار چسب و يك محفظه كوچك بتادين است.

 ۷. كيت دندان‌پزشكي

كيت دندان از محصولات تبليغاتي مفيد براي مردم و مخاطبين هدف شما خواهد بود و شركت مراقبت‌هاي بهداشتي شما با هديه دادن اين كيت در ذهن مخاطبين خواهد ماند. اين جعبه شامل يك قرقره نخ دندان، آينه، مسواك، خمير دندان و چيزهاي مفيد ديگر براي بهداشت دندان است. اين كيت‌هاي دندان به ويژه براي مسافران مفيد هستند. دقت كنيد كه كيت دندان، نشان شركت شما را داشته باشد و پيام شما به طور واضح بر روي آن چاپ شده باشد.

 ۸. كيسه‌هاي داغ و سرد

كيسه‌هاي داغ و سرد براي تسكين درد ورزش‌كاران و افراد ديگر كه از درد بدن رنج مي‌برند، يكي از محصولات تبليغاتي مفيد خواهند بود. شركت مراقبت‌هاي بهداشتي شما مي‌تواند كيسه‌ها را به عنوان هديه در كمپين تبليغاتي خود ارائه دهد. اين كيسه‌ها را مي‌توان در فريزر نگهداري كرد و يا در آنها آب گرم ريخت تا بتوانند با قرار دادن بر روي ناحيه درد بيمار، از شدت درد در آن ناحيه بكاهند. لوگوي شركت بهداشتي خود را روي اين كيسه‌ها چاپ كنيد و توجه مشتريان را به كسب‌وكار خود جلب كنيد.

 9. استفاده از ژل ضد عفوني كننده و ضد باكتري دست

دست‌ها به درستي با كمك ژل ضد عفوني‌كننده و ضد باكتري شسته مي‌شوند و اين كار يكي از راه‌هاي حفاظت از بدن است. دريافت كنندگان از ژل شركت شما به عنوان يك هديه مفيد، از داشتن اين محصولات تبليغاتي در خانه و يا دفتر كار خود خوشحال خواهند شد. دقت كنيد كه ژل ضد عفوني كننده را با نام و آرم شركت خود سفارشي كنيد.

 ۱۰. نگهدارنه‌هاي قرص ۷ روزه

نگهدارنه‌هاي قرص ۷ روزه يك هديه مفيد ديگر است كه مشتريان شما دوست دارند از آن براي نگهداري قرص‌ها در طول هفته و دم دست نگه داشتن آنها استفاده كنند. اين جعبه قرص به بيماران كمك مي‌كند كه بدون فراموش كردن، قرص‌ها را به طور منظم مصرف كنند. اين مورد ۷ بخش مجزا دارد كه هر كدام براي هر روز از هفته است و داراي درب‌هاي جداگانه براي هر روز است. اين مورد را با نام و آرم شركت خود سفارشي‌سازي كنيد و به افراد هدف خود هديه دهيد تا آنها هميشه به ياد شركت شما باشند.

در پايان مي توان گفت كه محصولات تبليغاتي راه خوبي براي بازاريابي كسب‌وكار و گسترش نام برند و آشنايي افراد با فعاليت‌هاي شركت به شيوه‌اي موثر هستند. هداياي رايگان، حسن‌نيت را براي شركت شما در ميان دريافت كنندگان ايجاد مي‌كنند. اين هدايا در نهايت باعث مي‌شوند كه مشتريان احتمالي به كسب‌وكار شما مراجعه كنند و از خدمات و محصولات شما استفاده كنند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۸:۱۹ ] [ نيلوشهابي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب