هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 2106
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

البته هيچ تلاش تبليغاتي بدون محصولات تبليغاتي به طور كامل انجام نمي‌شود. به شركت‌هاي تبليغاتي بگوييد چه مي‌خواهيد، هر چيزي را مي‌توان با چاپ نام برند و لوگوي شركت بر روي آن به محصولات تبليغاتي تبديل كرد.
اين محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند در جهان هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبكه‌هاي اجتماعي را تكميل مي‌كند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شكل تبليغات در همه نسل‌ها تبديل شده‌اند.

رمز مربوط به محصولات تبليغاتي اين است كه كيفيت اهميت دارد. هيچ‌كس با اجناس زياد وارد نمايشگاه نمي‌شود، اما همه با بطري‌هاي آب رنگين كماني و كيسه‌هاي خريد مد روز و ديگر اقلام از آن بيرون مي‌آيند. شما مي‌خواهيد كه افراد به دلايل درست به شركت شما جذب شوند و اين كار با برنامه تبليغاتي و هداياي تبليغاتي شما شروع مي‌شود.
به هر حال، مشتريان شما قصد دارند در يك نمايشگاه يا كنفرانس تجاري با افراد زيادي صحبت كنند و با محصولات تبليغاتي زيادي مواجه مي‌شوند، اما آيتم‌هاي محبوب آنهايي هستند كه مردم آنها را به خانه مي‌برند.

عينك‌ها، خودكارهاي تبليغاتي، كيسه‌هاي خريد، كلاه و بسياري از اقلام ديگر محصولات تبليغاتي هستند كه تاثير بسيار قوي‌تري را در صورتي كه با كيفيت بالا باشند و يك طرح هوشمندانه داشته باشند، ايجاد مي‌كنند.

رويكردهاي تجاري و تبليغاتي

شما مي‌توانيد استراتژي تبليغاتي شركت خود را با آنچه كه براي شركت شما بهتر عمل مي‌كند، هماهنگ كنيد. رويكردهاي مختلفي براي تبليغات وجود دارد كه به شما اين امكان را مي‌دهد كه بهترين راه را براي قرار دادن شركت در بازار كسب‌ و كار پيدا كنيد. در پايان، همه چيز بستگي به چيزي دارد كه شما پيشنهاد مي‌كنيد و اين كه چطور مي‌خواهيد آنها را در بازار عرضه كنيد.

توليد محصولات مختلف با يك نام

محصولات زير چتر يك برند موجود قرار داده مي‌شوند. اپل محصولات تكنولوژي مختلفي را توليد مي‌كند كه داراي لوگوي نمادين اين كمپاني است. اين محصولات شامل تلفن‌هاي هوشمند، كامپيوتر، لپ‌تاپ، پخش كننده‌هاي MP۳ و هدفون‌ها هستند.

ايجاد نام تجاري

شريك شدن شركت با شركت ديگر براي ايجاد يك همكوشي قدرتمند كه هر دو برند از اين اتحاد سود خواهند برد. بسياري از شركت‌هاي بزرگ در اوايل شروع فعاليت با يك شركت ديگر شريك شدند، تا توانستند پيشرفت كنند.

ايجاد شركت تك محصولي يا داراي محصولات مختلف

اغلب شركت‌ها تنوع محصولات توليدي خود را در يك زمينه گسترش مي‌دهند. از طرف ديگر شركت‌هايي هستند كه انواع مختلف محصولات را توليد مي‌كنند.

محصولات توليدي بدون نام

برخي شركت‌ها محصولاتي را توليد مي‌كنند كه بدون نام هستند و لوگو و يا نامي از شركت توليد كننده را بر روي خود ندارند و لوگو و نام برند سفارش دهنده بر روي محصول چاپ مي‌شوند و قيمت كمتري را دارند. تعداد بسياري از شركت‌ها محصولات بدون نام توليد مي‌كنند.

محصولات با برچسب سفيد

يك محصول توسط يك شركت توليد مي‌شود و سپس توسط يك شركت ديگر عرضه مي‌شود و آن را به عنوان محصول خود معرفي مي‌كند. YouTube يك ويژگي گوگل است و توسط شركت Adobe اداره مي‌شود، با اين حال اين خدمات مربوط به برند گوگل شناخته مي‌شود.

به كلمه "برند" هم به عنوان معرف شركت و هم يك اسم فكر كنيد. نام تجاري از رويكردي كه در بازاريابي دارد و مراحل اوليه ايجاد يك لوگو و نام شركت حاصل مي‌شود. نتيجه نهايي خود برند است، اگر به عنوان اسم در نظر بگيريد، اين زماني است كه يك برند به زندگي خود ادامه مي‌دهد و ويژگي دوست داشتن توسط مردم را به دست مي‌آورد.

همان طور كه برند ايجاد مي‌شود و به پيش مي‌رود، شخصيت خودش را نيز به دست مي‌آورد. چه مثبت و چه منفي، اين شكل نشان مي‌دهد كه چگونه مصرف كنندگان، يك محصول، خدمات و يا ماموريت شركت را مي‌بينند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۲:۱۲ ] [ نيلوشهابي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب