هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 9
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 2114
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

يك مثال خوب از شخصيت برند مي‌تواند در داو (Dove)، يك برند خدمات بهداشتي كه بيش از ۶۰ سال در صنعت لوازم آرايشي فعاليت مي‌كند، يافت شود. در سال ۲۰۰۷، اين شركت تعريف ما از زيبايي را از طريق كمپين "زيبايي واقعي" به چالش كشيد. عكاسان زن از زنان بدون آرايش با چهره‌ها، رنگ پوست و بافت موهاي مختلف عكس گرفتند.

هداياي تبليغتي خود را از پديده جاويد دريافت كنيد

فعاليت مستمر يك برند نشان مي‌دهد كه شخصيت معتبري دارد. اين يك حركت جسورانه از سوي يك شركت در صنعت است كه به صورت قدرتمند به فعاليت خود ادامه مي‌دهد و به گسترش نام برند خود تداوم مي‌بخشد.

نتيجه فعاليت داو به خوبي به تلاش بازاريابي آن مي‌ارزيد. مشتريان از برند براي نمايش صادقانه زنان تمجيد كردند و ويديو كمپين جهاني شد. موفقيت داو تنها نشان مي‌دهد كه تبليغات قدرتمند مي‌تواند شخصيت برند را متحول كند و باعث پيشرفت و دوام آن شود. تصور كنيد كه يك خودكار تبليغاتي را از شركتي دريافت كرده‌ايد، تا زماني كه خودكار براي شما كار مي‌كند، شركت تبليغ كننده را به شما يادآوري خواهد كرد.

نام تجاري واقعي خود را بيابيد

رنگ‌هايي كه انتخاب مي‌كنيد و بر روي بسته‌ بندي محصولات‌تان استفاده مي‌كنيد، يكي از مهم‌ ترين تصميماتي است كه در زمان نامگذاري انجام خواهيد داد. در حقيقت ۹۰% قضاوت در مورد يك محصول تنها براساس رنگ است.

روان‌شناسي رنگ يك رشته است كه نشان مي‌دهد چگونه رنگ بر ادراك ما و واكنش‌هاي عاطفي افراد تاثير مي‌گذارد. بسياري از كارشناسان معتقدند كه هر رنگ با يك احساس انسان مرتبط است. صاحبان شركت بايد شخصيت برند و هدف كسب‌وكار خود را هنگام انتخاب يك رنگ در نظر بگيرند و رنگي را براي لوگو و نام تجاري شركت خود در نظر بگيرند كه با زمينه فعاليت كسب‌وكار آنها هماهنگ باشد.

وقتي رنگ‌هاي مناسب براي استفاده در لوگو انتخاب مي‌شوند، اين كار يك تاثير خوب خواهد داشت. درك و تاثيرات رنگ براساس سن فرد، جنسيت، شخصيت و تعدادي از عوامل ديگر متفاوت است. به همين دليل است كه درك مخاطب هدف شما در ايجاد آرم شركت بسيار مهم است. يك لوگو كه خوب طراحي شده، تصميمات در مورد خريد محصول را به سمت شركت شما هدايت مي‌كند و تا ۸۰ درصد باعث افزايش فروش مي‌شود و به ايجاد شخصيت برند كمك مي‌كند.

طرح لوگوي شركت خود را با انجام تحقيقات انتخاب كنيد و شما در همان ابتدا مجبور نيستيد يك طراح گران قيمت را استخدام كنيد تا براي شما لوگو طراحي كند. مي‌توانيد با كمك گرفتن از منابع مختلف و استفاده از ابزارهاي در دسترس اقدام به طراحي لوگوي شركت خود كنيد. هر كدام از خدمات رايگان وبسايت‌ها را امتحان كنيد و شروع به ساختن لوگو و برند خود كنيد.

چرا يك نام تجاري مهم است؟

شما مي‌توانيد زمان زيادي را صرف فكر كردن و تجديد نظر در انتخاب نام برند خود كنيد. هر جنبه از نام تجاري، از لوگو كه براي استفاده در كنار نام شركت انتخاب مي‌كنيد، بسيار مهم‌تر است. مردم يك كسب‌وكار را با يك نام خاص مي‌شناسند و يك گام اشتباه در انتخاب نام برند تمام چيزي است كه براي نتيجه نگرفتن شركت لازم است.

اگر صاحب يك كسب‌وكار جديد هستيد، احتمالا يك ميليون نام متفاوت را مرور كرده‌ايد. اين يك تجربه هيجان‌انگيز و اعصاب خرد كننده است، اما شما مي‌توانيد موفقيت را در طولاني مدت با فكر كردن درباره هويت برند خود پيدا كنيد.
در حالي كه لوگوي شما يك پيغام قدرتمند ارسال مي‌كند، كل بسته نام تجاري اهميت بيشتري دارد. هر قطعه، از افرادي كه شما استخدام مي‌كنيد، با هم مي‌آيند تا تصويري از شركت شما را شكل دهند.
اين مساله مشخص مي‌كند كه آيا مشتريان احتمالي، شما را براي انجام كسب‌وكار انتخاب مي‌كنند يا خير. از همان ابتدا سعي در ارائه محصولات و خدمات باكيفيت كنيد تا اعتماد مشتريان، مردم و مشتريان آينده را به شركت خود جلب كنيد. از طرف ديگر تبليغات را فراموش نكنيد و محصولات وخدمات شركت خود را به اطلاع مردم برسانيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۰:۳۵ ] [ نيلوشهابي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب