هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 2009
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

كسب و كارها نياز به هداياي تبليغاتي به عنوان يك ابزار مقرون‌ به‌ صرفه براي رسيدن به مشتريان بالقوه بيشتر دارند. اين يك روش بازاريابي كم‌هزينه براي هدايت مشتريان است. حتي شركت‌هاي جهاني با موقعيت تثبيت‌ شده نيز به اين استراتژي بازاريابي متوسل مي‌شوند.
براي كسب و كارهاي كوچك مانند شركت‌هاي نوپا، محصولات تبليغاتي به كاهش بودجه بازاريابي آنها كمك كرده و هنوز هم توجه مردم را به خود جلب مي‌كنند.

محصولات تبليغاتي به عنوان يك تاكتيك بازاريابي مقرون‌به‌صرفه براي سال‌ها استفاده مي‌شوند. از مشاغل جديد گرفته تا شركت‌هاي بزرگ، اين هداياي تبليغاتي مورد علاقه بازاريابان آنها هستند.

اهميت محصولات تبليغاتي براي تبليغات تجاري را مي توان از آمار سنجيد. طبق تحقيقي كه توسط PPAI صورت گرفته، ۹۴ % از مردم به خاطر دارند كه آنها يك محصول تبليغاتي دريافت كرده‌اند.
اين مطالعه نشان مي‌دهد كه ۸۳ % مصرف‌كننده مايل به دريافت 
هداياي تبليغاتي هستند كه يك پيام تبليغاتي داشته باشد. كساني كه محصولات را دريافت كرده‌اند، ۸۵ درصد از آنها با شركت تبليغ كننده كار مي‌كنند. علاوه بر اين، ۵۸ درصد از مصرف كنندگان نظرسنجي شده گفتند كه آنها اقلام هديه را از يك سال تا چهار سال نگه مي‌دارند.

ساير مواردي كه توسط اين مطالعه نشان داده شد اين است كه ۸۹ درصد از مصرف كنندگان گفتند كه آنها مي‌توانند فعاليت و يا نام شركت را براي ۲۴ ماه پس از گرفتن اين آيتم‌ها به ياد بياورند. علاوه بر اين، محصولات تبليغاتي بازخورد بسيار بالايي را از مشترياني دريافت مي‌كنند كه از اقلام هديه راضي هستند. اين آمار مهم تاكيد بر اهميت محصولات تبليغاتي بازاريابي و شناسايي برند است.

شركت‌هاي كوچك و بزرگ‌تر اهميت محصولات تبليغاتي را براي رسيدن به افزايش تعداد افراد در يك بازار رقابتي تشخيص مي‌دهند. آيتم‌هاي هديه با بسته‌بندي با كيفيت بالا، گيرندگان را مي‌فريبند و توجه آنها را به كسب‌وكار شركت شما جلب مي‌كنند.
اين محصولات نشان تجاري و نام شركت را بر روي خود دارند. هدف از ارائه و هديه دادن كالاهاي تبليغاتي، انگيزه بخشيدن به منافع مشتريان در كسب‌وكار است.

براي نتايج بهتر، بازاريابان از محصولات تبليغاتي مارك دار استفاده مي‌كنند كه دريافت كنندگان مي‌توانند چندين ماه از آنها استفاده كنند. چنين محصولات با كيفيت به حفظ مشتريان و احساس بهتر نسبت به برند، كمك مي‌كنند.
ارائه محصولات تبليغاتي مرغوب به اين معني است كه توزيع زماني و كيفيت اقلام هديه به اندازه كافي خوب است كه مشتريان را براي ماه‌ها با برند شما درگير كند.

قانوني كه بيشتر بازارياباني كه به دنبال تبليغات با محصولات تبليغاتي هستند رعايت مي‌كنند، اين است كه آيتم‌هاي مورد استفاده روزانه را در مرحله اول ارائه دهند. اين هدايا ممكن است خودكارها، تقويم‌ها، پدهاي موس، چتر، بطري آب و غيره باشند.
با اين حال، بازاريابان مجرب يك استراتژي خلاقانه را به كار مي‌گيرند. آنها مواردي را انتخاب مي‌كنند كه نه تنها مفيد باشند بلكه منحصر به فرد و داراي كيفيت بالا بوده تا براي تاثير بهتر و گسترده‌تر برند مناسب باشند.

در اينجا دلايلي وجود دارد كه چرا محصولات تبليغاتي براي هر كسب‌وكار مفيد خواهد بود

با هزينه پايين داراي تاثير موثر بالا

بسياري از شركت‌هاي كوچك تنها مي‌توانند آرزو كنند كه تبليغات گسترده در مقياس بزرگ در تلويزيون و يا بيلبوردها داشته باشند و همه رسانه‌هاي متفاوت را تحت پوشش قرار دهند. اما آنها هنوز مي‌توانند به اهداف بازاريابي خود با تبليغات محصولات تبليغاتي كم‌هزينه دست يابند. طرح‌هاي تبليغاتي بسياري براي شركت‌هاي نوپا وجود دارد.

اكثر توليدكنندگان محصولات تبليغاتي قيمت‌ها را بسيار پايين نگه مي‌دارند. قيمت اقلامي كه مي‌توانيد هديه دهيد پايين است اما تاثير آنها بر گيرنده بالا است.

به طور خاص، ليوان‌ها تبليغاتي موثر هستند، زيرا ۵۷ درصد از مردم مي‌توانند نام برند چاپ شده بر روي يك ليوان را به ياد بياورند. اين محصولات به اين ترتيب مقدار زيادي براي سرمايه‌گذاري احتياج ندارند. شما با يك بخشش ساده به مشتريان خود، بازگشت سرمايه خوبي خواهيد داشت.

گسترش و شناسايي نام برند

شناسايي برند اشاره بر اين دارد كه مشتريان مي‌توانند شركت شما و محصولات و يا خدمات شما را بلافاصله هنگامي كه نام و يا لوگوي شما را مي‌بينند تشخيص دهند و شناسايي كنند. براي مثال، افراد مي‌توانند به سرعت با ديدن لوگو و يا نام برندهاي بزرگ آنها را تشخيص داده و زمينه فعاليت هر كدام را به خاطر آورند.

هديه دادن به مشتريان به آنها در به ياد آوردن و شناخت كسب‌وكار شما كمك مي‌كند. اين يكي از دلايل اصلي توزيع آيتم‌هاي تبليغاتي است. طبق آمار گرفته شده، ۸۹ درصد از مصرف كنندگان مي‌توانند نام و زمينه فعاليت برندي را كه در دو سال گذشته از آن محصولات تبليغاتي دريافت كرده بودند را به ياد آورند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۴:۴۵ ] [ نيلوشهابي ]

اين يك واقعيت است : هداياي تبليغاتي موثرترين راه براي گسترش نام شركت شما در مقابل مشتريان هستند. شما احتمالا اين را مي‌دانستيد. اما ما تحقيقات بيشتري انجام داديم و ممكن است شما را با آنچه كه پيدا كرديم شگفت‌زده كنيم. براي برخي موارد با ‌اهميت آماده هستيد؟

در اينجا ۱۰ واقعيت جالب درباره محصولات تبليغاتي وجود دارد

۱. اولين هداياي تبليغاتي با لوگوي چاپ شده بر روي آن، شامل دكمه‌هاي يادبودي بودند كه در سال ۱۷۸۹ استفاده مي‌شدند. جورج واشينگتن در مبارزات انتخاباتي خود از دكمه‌هاي يادبود استفاده كرد و در انتخابات برنده شد.

۲. اولين تجارت محصول تبليغاتي در سال ۱۸۸۶ آغاز شد. استفاده از كيسه‌هاي خريد به عنوان محصولات تبليغاتي، به جاي اينكه مشتريان خريدهاي خود را در كيسه‌هاي كاغذي ساده بگذارند، يك روزنامه در اوهايو به صاحب يك فروشگاه كفش محلي با ايده‌اي نبوغ آميز اين مورد را پيشنهاد كرد. يك پيام تبليغاتي را بر روي كيسه خريد چاپ كنيد و با هر خريد كفش، آنها را داخل اين كيسه‌ها بگذاريد. وقتي بچه‌ها از آن كيسه‌ها براي حمل كتاب‌هاي خود به مدرسه استفاده مي‌كردند، در همان زمان فروشگاه كفش را تبليغ مي‌كردند!

۳. اولين نمايشگاه تجاري محصولات تبليغاتي در سال ۱۹۱۴ برگزار شد و ۳۲ غرفه در نمايشگاه براي عرضه محصولات تبليغاتي در نظر گرفته شد. نمايشگاه "PPAI اكسپو" در هر ژانويه در لاس وگاس برگزار مي‌شود. در نمايشگاه سال ۲۰۱۷ بيش از ۱۲۰۰ غرفه و يك چهارم ميليون محصول براي نمايش به عموم وجود داشت.

۴. هشتاد و نه درصد مصرف كنندگان مي‌توانند نام برندي را كه بر روي يك محصول تبليغاتي چاپ شده بود و در دو سال گذشته دريافت كرده‌اند را به خاطر بياورند. تنها ۷ درصد مي‌توانند نام يك تبليغ كننده را پس از ديدن يك آگهي در تلويزيون به ياد بياورند. اما رويكرد ديگري هم وجود دارد كه آن اضافه كردن يك محصول تبليغاتي هم زمان با پخش آگهي در رسانه‌ها است كه اثربخشي آگهي را تا ۴۴ درصد افزايش خواهد داد.

۵. هشت نفر در ۱۰ نفر دوست دارند كه محصولات تبليغاتي را دريافت كنند. چهل و هشت درصد از مصرف كنندگان گزارش مي‌دهند كه دوست دارند تعداد بيشتري محصولات تبليغاتي دريافت كنند. پس از دريافت محصول تبليغاتي، ۸۲ درصد از مصرف كنندگان تصور مثبت‌تري از برند را گزارش مي‌كنند.

۶.  پنج خريدار برتر اين محصولات تبليغاتي در زمينه آموزش فعاليت مي‌كنند. پس از آن، بخش مالي، مراقبت‌هاي بهداشتي و فعال در ساخت و ساز قرار دارند.

۷. هشت نفر در هر ۱۰ مصرف كننده بين يك تا ۱۰ محصول تبليغاتي دارند و اين محصولات تنها در يك كشو قرار نمي‌گيرند. پنجاه و سه درصد از مصرف كنندگان هفته‌اي يك‌بار از يك محصول تبليغاتي استفاده مي‌كنند. مردان بيشتر تمايل دارند پيراهن و كلاه داشته باشند، در حالي كه زنان بيشتر دوست دارند كيف، نوشت افزار و تقويم‌هاي مختلف را هديه بگيرند.

۸.  با نزديك به ۶۰۰۰ نمايش، كيف‌ها توجه بيشتري را نسبت به هر محصول تبليغاتي ديگري بدست مي‌آورند. بعد از آن، خودكار تبليغاتي با هزينه‌اي اندك، بازخورد بالايي را در هنگام ارائه محصولات تبليغاتي خواهد داشت.

۹.  رتبه بندي بر اساس فروش، محصولات تبليغاتي پوشيدني بيشترين رتبه را دارا هستند. بعد از آن، نوشت افزار و كيف قرار دارند و به دنبال آن ابزار موجود بر روي ميز كار و محصولات رايانه‌اي در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند.

۱۰. صنعت محصولات تبليغاتي شامل تعداد زيادي از شركت‌ها است. اين شركت‌ها افراد زيادي را در استخدام خود دارند. در حالي كه فراهم كردن ابزارهاي سرگرمي، قدرتمند و مقرون به صرفه براي بازاريابي در صنعت محصولات تبليغاتي هستند و باعث جذب مشتريان بيشتر خواهد شد. محصولات تبليغاتي در صورتي كه كارآمد و مفيد باشند تاثيرات زيادي را در رونق كسب و كار خواهند داشت. آيا شما يك مشتري داريد كه درباره اثربخشي محصولات تبليغاتي ترديد دارد؟ برخي از واقعيت‌هاي جالب ما را به اشتراك بگذاريد و آنها ممكن است نظر خود را تغيير دهند.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۱:۰۸ ] [ نيلوشهابي ]

شما به احتمال زياد محصولات تبليغاتي كاربردي را دريافت كرده‌ايد كه واقعا دوست داريد و از آنها در بسياري از مواقع استفاده كرده‌ايد، با اين حال با آيتم‌هاي تبليغاتي بي كيفيتي هم روبرو شده‌ايد كه خاطره بدي از خود در ذهن شما به جا گذارده‌اند.
هنگامي كه تصميم به خريد اقلام و آيتم‌هايي براي گسترش آگاهي از كسب و كار خود در بين افراد هدف و مشتريان داريد، بايد نكاتي را در نظر بگيريد كه باعث احساس خوبي در ميان آنها شود. بررسي كنيد كه چطور اين 
هداياي تبليغاتي پديده جاويد باعث خواهد شد افراد به كسب و كار شما احساس بهتري داشته باشند.
در نظر بگيريد كه وقتي افراد محصولات تبليغاتي شما را دريافت مي‌كنند، چه احساسي در مورد شركت شما كه لوگوي خود را بر روي آن چاپ كرده‌ايد خواهند داشت و از همه مهم‌تر، آيا از محصولات تبليغاتي شما استفاده مي‌كنند يا آن را به گوشه‌اي پرتاب خواهند كرد و نام، خدمات و محصولات شما را از ياد خواهند برد؟

موفقيت بيشتر با محصولات تبليغاتي مفيد

تنها چاپ نام و لوگوي شركت بر روي آيتم‌هاي تبليغاتي بدون استفاده و نامرغوب، هدر دادن پول بدون سوال است، اما خسارت واقعي اين است كه زماني كه اين هديه را به افراد مي‌دهيد، آنها چه احساسي نسبت به كسب و كار شما پيدا مي‌كنند.

اگر گيرنده محصولات تبليغاتي شما يك مشتري قديمي باشد كه مقدار قابل توجهي از معامله‌هاي خود را با شركت شما انجام داده باشد، بعد از گرفتن يك هديه بي كيفيت و بدرد نخور احساس خوبي نخواهد داشت و ممكن است ديگر با شركت شما كار نكند.
همان محصولات تبليغاتي را اگر در يك نمايشگاه همراه با كارت‌هاي تجاري كه با چاپگر خود چاپ كرده‌ايد ارائه دهيد تنها يك پيغام براي كساني كه از غرفه شما بازديد مي‌كنند خواهند داشت، چرا با شركتي كار كنم كه از اين هداياي تبليغاتي نامرغوب انتخاب كرده و يك كارت ويزيت بسيار ارزان دارد.اين ذهنيت براي آنها بوجود مي‌آيد كه محصولات و خدمات شما هم مانند اين محصولات تبليغاتي بي‌كيفيت و غير قابل اطمينان هستند.

با محصولات تبليغاتي برند خود را معرفي كنيد

محصولات تبليغاتي قصد دارند به عنوان يادآوري از شما و خدماتي كه شما ارائه مي‌دهيد عمل كنند؛ آنها مي‌توانند عناصر بسيار قدرتمند و موثري از برنامه كلي بازاريابي شما باشند، اما شما نمي‌توانيد با آيتم‌هاي ارزان و بي‌كيفيت اين كار را انجام دهيد.
شما بايد هداياي رايگان و مرغوب را كه با برند شما سازگار هستند فراهم كنيد؛ به مشتريان نام برند خود را يادآوري كنيد و با قرار دادن شماره تماس بر روي آنها امكان برقراري ارتباط را فراهم كنيد.

اگر اين محصولات واقعا منحصر به فرد باشند، مشتريان و اطرافيان آنها با نام و خدمات شركت شما آشنا خواهند شد و همچنين درباره شما و اينكه شما چقدر خوب هستيد، صحبت خواهند كرد. اگر از محصولات تبليغاتي بادوام استفاده كنيد، نمايش نام برند شما در مدت طولاني ادامه خواهد داشت و افراد بيشتري برند شما را خواهند شناخت كه اين كار بازگشت سرمايه خوبي براي شما خواهد داشت. استفاده از هداياي تبليغاتي كاربردي امكان ديده شدن برند را بيشتر خواهد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۸:۴۸ ] [ نيلوشهابي ]

خودكار تبليغاتي يكي از محبوب‌ترين هداياي تبليغاتي پديده جاويد است كه در اكثر كسب و كارها از آن استفاده مي‌شود. خودكارها يكي از چيزهايي هستند كه اكثر بازاريابان به اندازه كافي آن را  مورد توجه قرار مي‌دهند.
در بازاريابي هر برند نقطه كانوني اصلي، افشاي نام شركت‌ها، محصولات و خدمات است و راه‌هاي مختلفي براي رسيدن به اين هدف وجود دارد. خودكارهاي تبليغاتي داراي موفقيتي جهاني هستند و يك محيط موثر براي به دست آوردن آگاهي از برند ايجاد مي‌كنند.

در ابتدا ممكن است متوجه نشويد كه خودكار تبليغاتي ارزش بازاريابي بالايي براي كسب و كار با ارزش شما را دارند، اما اگر واقعا به طور عميق در كاربرد خودكار تبليغاتي ارزان كاوش كنيد، خواهيد ديد كه بيشتر از آن چيزي كه انتظار داريد بازگشت سرمايه خواهيد داشت.
خودكار مورد علاقه خود را در نظر بگيريد، البته شما يكي از آنها را داريد و ممكن است زياد به آن توجه نكرده باشيد. چه چيزي آن را براي شما محبوب كرده و چرا از آن استفاده مي‌كنيد.

از مواردي كه بايد به آن توجه كنيد، احساس زمان در دست داشتن و اين كه چگونه جوهر به طور يكپارچه باعث نوشتن مطلوب خواهد شد، دو عامل مهمي هستند كه در انتخاب يك خودكار براي نوشتن مورد توجه قرار مي‌گيرند.
براي يك خودكار تبليغاتي فلزي كه براي معرفي كسب و كار خود تصميم به استفاده از آن را داريد، زيبا بودن هم دليل ديگري است كه افراد و مشتريان را تشويق به استفاده از آن خواهد كرد و اگر لوگو و نام برند را بر روي آن بصورت خوانا و با فونتي زيبا چاپ كرده باشيد، در شناسايي برند نقش بسزايي خواهد داشت.

هميشه از محصول تبليغاتي با كيفيت استفاده كنيد، با اين كار جلوه خوبي از برند خود را به نمايش خواهيد گذاشت و مشتريان احساس بهتري نسبت به برند شما خواهند داشت.

نكاتي در مورد انتخاب خودكار تبليغاتي

زماني كه يك خريد خودكار تبليغاتي را مد نظر قرار مي‌دهيد بايد در انتخاب خود خلاق و نوآور باشيد، به معناي واقعي ده‌ها هزار انتخاب در انواع مختلف قيمت وجود دارد.
شما بايد مخاطبين هدف خود را شناسايي كنيد و اين نكته را بايد در نظر داشته باشيد كه ممكن است مجبور باشيد از چندين سبك و شكل مختلف خودكار براي رسيدن به اهداف بازاريابي خود استفاده كنيد.
شما نمي‌خواهيد يك خودكار گران قيمت را به هر كسي كه به غرفه شما در نمايشگاه‌ها مي‌آيد هديه دهيد و از طرف ديگر نبايد يك خودكار با قيمت پايين به يك مشتري كه قرارداد مبلغ بالايي با شركت شما منعقد كرده بدهيد. براي هر موقعيتي بايد هديه‌اي مناسب با آن داشته باشيد.

مزاياي استفاده از خودكار تبليغاتي با لوگوي چاپ شده بر روي آن، براي بازاريابي برند شما بي‌پايان است. تحقيقات نشان داده‌اند هر خودكار تبليغاتي در طول عمر خود ممكن است تا هفت كاربر مختلف داشته باشد.
افراد خودكارها را از همديگر قرض مي‌گيرند و بعضي وقت‌ها آن را به صاحبش پس نمي‌دهند، از طرف ديگر اكثر افراد با خود خودكار حمل نمي‌كنند و معمولا آن را از بقيه قرض مي‌گيرند. هر چه افراد با نام برند و خدمات و محصولات شركت شما بيشتر برخورد كنند احتمال اينكه در زمان نياز شركت شما را به ياد آورند بيشتر خواهد بود.
اينها تبليغاتي بسيار ارزان قيمت براي برند شما هستند، تنها با هديه ۱۰ هزار خودكار در طول يك سال، ممكن است تا ۷۰ هزار كاربر مختلف داشته باشيد كه فقط با استفاده از يك خودكار تبليغاتي با برند شما آشنا شده‌اند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۴۳:۰۳ ] [ نيلوشهابي ]

هداياي تبليغاتي پديده جاويد يكي از پر فايده‌ترين موارد بازاريابي هستند كه بطور موثر برند شما را تبليغ خواهند كرد. با انتخاب صحيح اين آيتم‌ها بازده سرمايه باور نكردني خواهيد داشت.

نمايش چندگانه محصولات تبليغاتي براي پيام تبليغاتي

فركانس موثر يك عبارت تبليغاتي است كه به ميزان نمايش‌هاي تبليغاتي اشاره مي‌كند كه براي رسيدن به ارتباط موثر مورد نياز هستند. ايده اين است كه پيام تبليغاتي به همان اندازه كه بيشتر ديده شود، قوي‌تر مي‌شود.
در مورد محصولات تبليغاتي با لوگوي شركت، ديده شدن اغلب به صورت روزانه انجام مي‌شود. با هديه دادن يك ليوان تبليغاتي زماني كه افراد هدف كه اين هديه را دريافت كرده‌اند و از آن استفاده مي‌كنند را در نظر بگيريد.
چه او درك كند و چه متوجه نباشد، مدام به لوگو و پيام تبليغاتي كه بر روي محصول چاپ شده، نگاه مي‌كند. فركانس موثر در سطح بسيار بالايي با اين نوع هداياي تبليغاتي ماركدار قرار دارد.
در اين روزها يكي از محصول تبليغاتي جديد كه امتياز بالايي در مقياس فركانس موثر دارد، يك نگهدارنده گوشي تلفن همراه است كه بارها در طول روز ديده خواهد شد.

يادآوري شركت با محصولات تبليغاتي

يك مورد ديگر در رابطه با محصولات تبليغاتي سفارشي چاپ نام شركت، تلفن، فكس، و آدرس وب سايت خواهد بود. اينها چهار عنصر مهم هستند كه يك محصول تبليغاتي كه مي‌خواهيد ارائه دهيد، بايد آنها را داشته باشد.
ممكن است شما تصور كنيد، يكي از آنها كفايت مي‌كند و بگوييد يك كارت ويزيت هم همان كار را انجام مي‌دهد، اما كارت ويزيت كمتر مورد توجه قرار مي‌گيرد.
لوله‌كش محلي يا مشاور املاك و مستغلات مي‌تواند با پرداخت كمي هزينه بيشتر از يك كارت ويزيت آهن‌ ربادار با طرحي زيبا استفاده كند كه بتواند بر روي يخچال به نمايش گذاشته شود. احتمال بيشتري وجود دارد كه كاربر بالقوه خدمات اين شركت‌ها، به صورت روزانه به كارت نگاه كند و در زمان نياز داشتن به خدمات، با اين شركت‌ها تماس بگيرد.

تبليغات هدفمند

يكي از دلايل اصلي استفاده از محصولات تبليغاتي لوگودار اين است كه براي تبليغ كننده توانايي هدف قرار دادن بخش خاصي از بازار را فراهم مي‌كند.
بازاريابان مجرب مي‌دانند كه بالاترين بازگشت سرمايه‌گذاري از تمركز محصولات تبليغاتي بر روي افرادي است كه واقعا مي‌توانند از محصول آنها استفاده كنند و يا ديگران را براي استفاده از آن تحت‌تاثير قرار دهند، خواهد بود.
براي مثال، يك شركت آمبولانس احتياج به هديه دادن يك محصول تبليغاتي لوگودار ندارد كه به تمام افراد هديه دهد.
با اين حال، با تبليغات هدفمند، آنها مي‌توانند خودكار و كاغذهاي يادداشت با لوگوي شركت را به مديران يك آسايشگاه كه در نهايت باعث تماس با يك شركت آمبولانس خواهد شد، هديه دهند.

تصوير سازي برند

تشخيص و درك يك برند به شدت تحت‌تاثير ارائه تصويري آن قرار دارد. هويت برند موثر با استفاده مداوم از عناصر بصري خاص به دست مي‌آيد.
محصولات تبليغاتي سفارشي شده يك روش ايده‌آل براي انتقال تصوير برند ارائه مي‌كنند.
تبليغ كنندگان با يك پالت خالي شروع مي‌كنند و مي‌توانند طرح‌هاي تبليغاتي خود را با گرافيك جذاب و عناصر بصري سفارشي كنند كه به تقويت تصوير مثبت در ذهن مخاطب هدف كمك مي‌كند.
ديدن انواع مختلف اقلام تبليغاتي، اما همه با تصوير گرافيكي يكسان، به شركت كمك مي‌كند تصوير مثبتي در مورد يك محصول يا سرويس خاص در ذهن مصرف كننده ايجاد كند.

حفظ مشتريان قديمي

بدست آوردن مشتريان جديد در اين اقتصاد دشوار و نگهداري از مشتري‌هاي قديمي سخت‌تر است.
تماس‌هاي تلفني و ايميل يك راه براي برقراري ارتباط هستند، اما اغلب كافي نيستند. فرستادن يك محصول تبليغاتي براي يك مشتري قديمي يك راه كم‌هزينه و مناسب براي جلب توجه مشتريان قديمي است و به آنها يادآوري مي‌كند كه شركت تمايل به انجام دوباره كسب و كار با آنها را دارد.
تصور كنيد كه واكنش مشتريان وقتي كه يك عينك آفتابي را دريافت مي‌كنند، با نامه‌اي در مورد تمام ايده‌هاي جديد و روشني كه شركت ارائه مي‌دهد، چه مي‌تواند باشد.
در صورت ارائه خدمات جديد از طرف شركت شما، ارائه محصولات تبليغاتي به همراه شرح خدمات و محصولات جديد تاثير زيادي در رونق كسب و كار شما خواهد داشت.

استفاده از محصولات تبليغاتي با لوگوي شركت عامل مهمي در انجام كسب و كار است.
آن شركت‌هايي كه از محصولات تبليغاتي استفاده نمي‌كنند و يا علاقه‌اي به ترويج تصوير مثبت در مورد محصول يا خدمات خود ندارند در خطر به نظر مي‌رسند.
در محيط كسب و كار امروزي، استفاده از محصولات تبليغاتي مي‌تواند يك تصوير مثبت در ذهن مشتريان بالقوه و موجود ايجاد كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۰:۲۹ ] [ نيلوشهابي ]

هداياي تبليغاتي پديده جاويد لوگودار سفارشي در هر صنعت مورد استفاده قرار مي‌گيرند. توليد كنندگان، توزيع كنندگان، خرده فروشان و ارائه دهندگان خدمات همگي ارزش اين رسانه تبليغاتي قدرتمند را مي‌دانند. استفاده از محصولات تبليغاتي با لوگوي چاپ شده حتي در عرصه حرفه‌اي نيز گسترش يافته است و توسط وكلا، پزشكان و دندانپزشكان خريداري مي‌شود. شما مي‌توانيد نمونه‌هايي از محصولات تبليغاتي را حتي هنگام عبور از خيابان ببينيد. توجه داشته باشيد كه انواع چترهاي لوگودار، كوله‌پشتي‌ها و ساك‌هاي زيپ دار تبليغاتي فقط يك نمونه هستند.

طبق آمار منتشر شده توسط PPAI (انجمن بين‌المللي محصولات تبليغاتي) كاربران محصولات تبليغاتي سالانه معادل هجده هزار دلار براي بيش از ۴۰۰ نوع مختلف از محصولات لوگودار سفارشي هزينه مي‌كنند. در اقتصاد امروز، جايي كه هر هزينه‌اي براي تبليغات با يك معيار دقيق مورد بررسي قرار مي‌گيرد، بازاريابان به دلايل بسيار معتبري روي كالاهاي ماركدار تكيه مي‌كنند.

تبليغات مثبت با محصولات تبليغاتي

حسن نيت عبارت است از منعكس كردن بخشي از ارزش دفتري يك شركت يا نهاد سازماني كه به طور مستقيم به دارايي يا تعهدات آن مربوط نمي‌شود. اراده خوب، دارايي معنوي نهايي است. تعريف ساده به اين معني است كه اگر دو شركت محصولي مشابه ارائه كنند، با قيمت يكسان، در زماني كه يك مشتري بالقوه يك هديه تبليغاتي پديده از يكي از اين شركت‌ها دريافت كند، احساس بهتري نسبت به شركتي كه اين هديه را ارائه داده، خواهد داشت. در نهايت محصول را از آنها خريداري مي‌كند.

اين طبيعت بشري است. مصرف كنندگان هر نوع محصول مي‌خواهند بدانند كه حمايت آنها مورد تقدير قرار مي‌گيرد. دريافت يك مورد با لوگوي سفارشي يا يك هديه تبليغاتي بدون نياز به پرداخت هزينه‌اي، به عنوان رشوه تلقي نمي‌شود (از آنجا كه در تعريف، محصولات تبليغاتي هزينه پاييني دارند)، اما به عنوان يك بيان صادقانه در بخشي از پيام شركت كه اجازه مي‌دهد خريدار بفهمد شركت شما براي آنها ارزش قائل مي‌شود، موجب پيشرفت كسب و كار شما خواهد شد. يك يادآوري مناسب به ويژه در طول آن زمان‌هايي كه محصولات تبليغاتي شما مورد استفاده قرار مي‌گيرند، به نمايش در مي‌آيد. تصور كنيد كه كليد خانه شما در يك منطقه تاريك از دست‌تان به زمين مي‌افتد، و يك روز قبل از اين، يك چراغ‌قوه ماركدار را از شركتي كه براي شما خدماتي ارائه كرده، دريافت كرده باشيد. نور اين چراغ‌قوه به شما كمك مي‌كند كه ارتباط گم شده خود را با آن شركت پيدا كنيد و احساس حسن نيت نسبت به دهنده هديه به مدت طولاني در آينده ادامه خواهد داشت.

تبليغات دهان به دهان

اخبار تبليغات دهان به دهان نشان داده‌اند كه ارزان‌ترين و اغلب موثرترين نوع تبليغات، "تبليغات دهان به دهان" است. فردي كه درباره ارزش يك محصول خاص، خدمات و يا شركتي صحبت مي‌كند، بسيار قدرتمندتر از هر نوع تبليغات نوشتاري يا تصويري تاثير خواهد گذاشت. يك محصول تبليغاتي لوگودار و مفيد، اغلب مي‌تواند اين فرآيند را تسهيل كند. براي مثال، يك محصول تبليغاتي منحصر به فرد، مانند يك خودكار لوكس، ممكن است در حالي كه كسي كه اين هديه را دريافت كرده از آن استفاده كند، كنار يك غريبه كه داخل يك هواپيما نشسته باشد، مورد توجه آن فرد نيز قرار گيرد. ممكن است صحبت در مورد خودكار تبليغاتي آغاز شود، و مالك ممكن است توضيح دهد كه چگونه آن را دريافت كرده، و نام شركت شما و خدمات خوب ارائه شده توسط شما را ذكر مي‌كند. هديه تبليغاتي  لوگودار ممكن است چيزي باشد كه توسط ديگران جستجو مي‌شود. ممكن است بپرسند كه آنها چطور مي‌توانند اين هديه لوگودار را دريافت كنند و از گيرنده بخواهند كه در مورد شركت شما صحبت كند و اينكه چطور مي‌توانند آنها با نماينده فروش شما تماس بگيرند تا همان محصولات تبليغاتي را دريافت كنند.

آگاهي از برند با محصولات تبليغاتي

آيا تا به حال به اين فكر كرده‌ايد كه چرا در استاديوم‌هاي ورزشي شركت‌ها نام خود را در تبليغات بيلبوردي به نمايش مي‌گذارند، نه آدرسي، نه تلفني، بدون نشاني وب سايت. علتش اين است كه همه آنها ارزش آگاهي از برند را مي‌دانند. آگاهي از برند يك مفهوم بازاريابي است كه دانش مشتريان از موجوديت برند را اندازه‌گيري مي‌كند. در يك سطح عملي، به اين معني است كه اگر قيمت يكسان باشد، يك مصرف كننده احتمالا محصولي را خريداري مي‌كند كه لوگوي آن شركت را ديده يا با آن آشنايي دارد، به جاي محصول يا خدماتي كه براي او ناشناخته است.

آگاهي تجاري نيز به موارد نشانه‌گذاري شده مربوط مي‌شود. به عنوان مثال، توليد كننده‌اي كه از رويدادهاي مختلفي حمايت مي‌كند و برند و لوگوي خود را در آن مكان‌ها به نمايش مي‌گذارد. افرادي كه لوگو و نام برند را مي‌بينند، آن را به ياد خواهند داشت و احتمال بيشتري دارد كه در زمان خريد آن برند را تشخيص دهند و در نهايت محصولي را خريداري كنند كه همان لوگو را داشته باشد. توليد كنندگان لوازم نوزاد، محصول تبليغاتي مورد استفاده مادراني كه تازه كودكي را به دنيا آورده‌اند به آنها مي‌دهند تا اين افراد را از برند خود آگاه كنند و در نهايت، مادران محصول را زماني كه به آن احتياج دارند، خريداري كنند.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۵۱:۱۳ ] [ نيلوشهابي ]

استفاده از محصولات تبليغاتي سفارشي با محبوبيت بالايي به رشد خود ادامه مي‌دهد. در واقع، هداياي تبليغاتي مختلفي در همه جا وجود دارند. محصولات تبليغاتي براي هر كمپين بازاريابي مثل كارت‌هاي كسب و كار شده‌اند. خبر خوب اين است كه محصولاتي كه لوگو و نام برند بر روي آنها چاپ شده به عنوان ابزار تبليغاتي عمل مي‌كنند. اما اين به شرطي است كه اين محصولات تبليغاتي را به درستي انتخاب كنيد. به عبارت ساده، داشتن لوگو و يا نام كسب و كار بر روي يك خودكار برچسب دار، ليوان، توپ، تي‌شرت و يا حتي در يك ابزار فني، اگر به درستي مورد استفاده قرار نگيرد، شگفتي نخواهد كرد. اگر مي‌خواهيد هداياي تبليغاتي سفارشي را بخريد، ۴ نكته زير به شما كمك خواهد كرد تا محصول مناسب را انتخاب كنيد.


 ۱. انتخاب محصول تبليغاتي كه به طور مرتب مورد استفاده قرار خواهد گرفت


يكي از اسرار براي به حداكثر رساندن بازده از محصولات تبليغاتي سفارشي، استفاده كردن مخاطبين از آنها به طور منظم است. اين كار تضمين مي‌كند كه گيرنده در هر زمان با محصول تماس پيدا مي‌كند. افرادي كه تعامل يا كار با گيرنده دارند، به طور مداوم در معرض لوگو يا نام تجاري شما قرار مي‌گيرند و ممكن است در نهايت به مشتريان شما تبديل شوند، اگر آنها به اندازه كافي برند شما را ببينند. براي رسيدن به اين هدف، بايد يك محصول تبليغاتي جذاب ، از مواد بادوام را انتخاب كنيد. محصول نه تنها بايد جذاب باشد بلكه بايد دوام زيادي هم داشته باشد.


 2. مخاطبان هدف را در نظر بگيريد


جدا از فاكتورهاي معمول از قبيل سن، جنسيت و وضعيت اجتماعي؛ شما بايد تصميم بگيريد كه آيا يك محصول تبليغاتي خاص براي يك مشتري فعلي و يا يك مشتري احتمالي در نظر گرفته شده است. دادن هدايا براي هدف قرار دادن يك مشتري موجود بايد به طور متفاوت از هدايا و ساير وسايل تبليغاتي كه مشتريان بالقوه را هدف قرار مي‌دهند، مورد توجه قرار گيرد. به بيان ساده، به اين دليل است كه بايد به گروهي گفته شود كه چرا بايد از محصول استفاده كنند در حالي كه گروه ديگر بايد منافع استفاده از محصولات شما را بداند. همچنين ممكن است مفيد باشد كه محصولات تبليغاتي خاصي داشته باشيد، به خصوص اگر بخش بازار شما محلي باشد.


 ۳. موارد بايد منحصر به فرد باشند


اين يك چالش است كه شما بايد با آن روبرو شويد، به خصوص در تصميم‌گيري براي استفاده از آن براي مخاطب. قاعده كلي استفاده از هداياي تبليغاتي نفيس و كاربردي به هنگام هدف قرار دادن مشتريان جديد است، اما محصولات تبليغاتي كه بر عملكرد و كيفيت تاكيد دارند در هنگام برخورد با مشتريان موجود مورد استفاده قرار مي‌گيرند. هر دو گزينه به نفع شما عمل خواهند كرد و بهتر است بدانيد كدام گزينه را در يك سناريوي مشخص انتخاب كنيد.


 ۴. استفاده از محصولات تبليغاتي متنوع


شما بايد انواع مختلف محصولات تبليغاتي را در اختيار داشته باشيد تا به افراد مختلف هديه دهيد. هيچ‌كس را مستثني نكنيد و حتما يك روش تبليغاتي نبايد مكمل ديگري باشد. نتيجه نهايي يك تركيب قوي از محصولات تبليغاتي مناسب در اختيار شما خواهد بود كه از آن مي‌توانيد به عنوان شناسايي برند استفاده كنيد.


استفاده موثر از محصولات سفارشي ارتباط نزديكي با انتخاب درست در طول فرآيند خريد دارد. شما بايد عواملي مانند استفاده، طول عمر و منحصر به فرد بودن را براي محصول تبليغاتي در نظر بگيريد. زماني كه اين كار درست انجام شود، شما به فروش بيشتر در كسب و كار خود، افزايش آگاهي از برند و نيز ماندن در صدر صنعت خود خواهيد رسيد. اما همانند ديگر روش‌هاي تبليغاتي، هداياي تبليغاتي نبايد به تنهايي مورد استفاده قرار گيرند بلكه در تركيب با ديگر روش‌هاي بازاريابي استفاده شوند تا بهترين نتيجه را دريافت كنيد.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۴۹:۴۳ ] [ نيلوشهابي ]

اگر در بازاريابي يك كسب و كار جديد هستيد و يا كسب و كار خود را شروع كرده‌ايد، سرمايه‌گذاري در هداياي تبليغاتي ممكن است يك ماجراجويي غير ضروري و پر هزينه به نظر برسد. 

ممكن است براي شما يك سورپرايز باشد، اما استفاده از هداياي تبليغاتي خاص موثرترين راه براي ايجاد و شكل دادن به برند شما است. اين بهترين راه براي افزايش آگاهي و تعامل مشتريان احتمالي شما است. اين نكات اساسي را دنبال كنيد تا بيش‌ترين ميزان سود را از هداياي تبليغاتي به دست آوريد.

ببينيد كه مخاطب هدف شما چه كسي است

يك تحقيق كامل از بازار انجام دهيد و بفهميد كه مشتريان احتمالي شما چه كساني هستند. اگر اين كار را انجام دهيد، وقتي تصميم بگيريد كه دقيقا چه نوع هديه تبليغاتي را انتخاب كنيد، كمك بزرگي خواهد بود، چون شما بايد چيزي را پيدا كنيد كه براي مخاطب هدف شما نه تنها جالب باشد، بلكه مفيد نيز باشد. تحقيقات خوب و مفصل، اطلاعات ارزشمندي در زمينه تهيه يك خريد هوشمند به شما خواهند داد.

راهي براي رسيدن به مخاطب هدف خود پيدا كنيد

بسيار خوب، پس معلوم شد كه مشتريان احتمالي شما چه كساني هستند. حالا چه كار مي‌كنيد؟ تا جايي كه مي‌توانيد سعي كنيد بفهميد كه كدام يك از هداياي تبليغاتي بهترين راه براي رسيدن به مخاطب هدف شماست. اگر راه درست را پيدا كنيد، تاثير زيادي بر روي آنها مي‌گذارد. 

مكان و نحوه توزيع محصول شما فوق‌العاده مهم هستند. پيدا كردن يك راه براي گرفتن تبليغ شما در دستان مشتريان، مي‌تواند به سادگي برگزاري يك رويداد يا شركت در نمايشگاه باشد.

هداياي تبليغاتي خود را به دقت انتخاب كنيد

اگر يك هديه تبليغاتي خوب، سرگرم‌كننده، به ياد ماندني و مفيد داشته باشيد، ناديده گرفتن آن غير ممكن خواهد بود. دقت كنيد كه اطلاعات تماس و آدرس وب سايت بر روي هداياي تبليغاتي قابل مشاهده باشند، چون اين محصول تا زماني كه كاركرد داشته باشد شركت شما را تبليغ مي‌كند. 

به مشتري چيزي بدهيد كه نه تنها كاركرد روزانه داشته باشد، بلكه داراي دوام بالايي هم باشد. اگر اين يك هديه كوچك است، اما به طور مرتب استفاده مي‌شود و به نوعي نماينده كسب و كار شما خواهد بود. 
يك شركت كه از آيتم تبليغاتي كم دوام استفاده مي‌كند به زودي از يادها خواهد رفت، اما چيزي ارزشمند و مفيد از قبيل فلش مموري تبليغاتي كه برند و اطلاعات شركت بر روي آن چاپ شده باشد، انتخاب بزرگي براي هر كسي خواهد بود. 

اين آيتم تبليغاتي مصرف هر روزه داشته و به مدت خيلي طولاني دوام خواهد آورد، در اين مدت بجز فردي كه اين هديه را دريافت كرده اطرافيان آن شخص هم با برند شما آشنا خواهند شد.  

 

اگر لوگو و برند شركت بر روي هداياي تبليغاتي شما به طور واضح چاپ شوند، آنها تا زماني كه مورد استفاده قرار مي‌گيرند براي برند شما تبليغ خواهند كرد. علاوه بر اين، اگر اين پتانسيل را داشته باشد كه به شخص ديگري هم واگذار شود تعداد بيشتري از مردم با شركت شما آشنا خواهند شد، اين يك حركت بازاريابي است كه هيچ رسانه ديگري نمي‌تواند با آن تطبيق داشته باشد. 

به ياد داشته باشيد از هداياي تبليغاتي ارزان قيمت و بي كيفيت در كمپين بازاريابي خود استفاده نكنيد، اين كار تاثير معكوس بر روي افراد خواهد گذاشت.  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۵۶:۲۴ ] [ نيلوشهابي ]

درباره خودكار تبليغاتي

ما هر روز خودكار تبليغاتي را به شكل‌هاي مختلف مي‌بينيم و از آنها استفاده مي‌كنيم، اين محصولات را در جيب و يا كيف خود مي‌گذاريم و در جاهاي مختلف استفاده مي‌كنيم، آن‌ها را در بانك‌ها و رستوران‌ها مي‌بينيم، و در حال حاضر در ميزهاي كار يا ميزهاي آشپزخانه نگه داريم. آن‌ها خودكار تبليغاتي ارزان قيمت هستند و در همه جا براي بازاريابي حضور دارند، براي تبليغات و هديه دادن اين محصولات ايده‌آل هستند.

همراه با برنامه بازاريابي درست،  سفارش خودكار تبليغاتي مي‌تواند به اهداف تبليغاتي‌تان كمك كند و شناسايي گسترده لوگو را ارائه دهد. زماني كه شما از خودكار تبليغاتي براي تبليغاتي و يا فرصت‌هاي بازاريابي استفاده مي‌كنيد، موارد زير را در نظر بگيريد :

مخاطبان هدف و مزاياي خودكار تبليغاتي

dir="rtl">سمينارها، جلسه‌ها و جاهاي بسياري كه نياز به خودكار دارند مي‌توانند افراد هدف شما را تشكيل دهند. در هر جايي مي‌توان از خودكار تبليغاتي به عنوان هدف بازاريابي، استفاده كرد. اجازه دهيد مخاطبين هدف شما، سفيران آگاهي دهنده برند شما و حامل پيام شما، به دفتر يا هر جايي كه مي‌روند، باشند.

بسياري از افراد چه كارمند باشند و يا هر شغل ديگري داشته باشند در كلاس‌هاي آموزشي شركت مي‌كنند. با هديه دادن اين اقلام تبليغاتي به آنها و همراه داشتن خودكار تبليغاتي شما در يادگيري دروس، زماني كه از اين آيتم‌هاي تبليغاتي استفاده مي‌كنند افراد بيشتري برند شما راخواهند ديد و اگر جنس مرغوبي داشته باشد تاثير خوبي بر روي آنها خواهد گذاشت.

هداياي تبليغاتي در برخي از رويدادها اهميت بيشتري دارند. خودكارهاي تبليغاتي مي‌توانند به عنوان يادگاري از رويدادها و جلسات و يا مراسم‌هاي خاص براي يادآوري يا نشان دادن قدرداني عمل كنند.

به عنوان جايزه و يا پاداش نيز كاربرد دارند. يك خودكار تبليغاتي فلزي كه براي به رسميت شناختن دستاوردهاي خاص يا خدمات يا اعمال خوب، پاداش داده مي‌شود، ذاتا براي هديه دهنده و گيرنده ارزشمند است. چاپ كلمات و نشان تجاري به طور موثر يادآوري چنين دستاوردهايي را پر رنگ‌تر مي‌كنند، در حالي كه مي‌توانيد از اين پيام يا آرم برند براي كسب و كار خود سود آوري داشته باشيد.

چاپ علامت تجاري، لوگو بر روي خودكار تبليغاتي يا به عبارت ديگر بر روي يك محصول قابل‌حمل، كارآيي و جذابيت آن را حتي فراتر از مخاطب هدف اوليه خود تضمين مي‌كند.

هر كسي كه مخاطب هدف‌تان باشد، خودكار تبليغاتي مي‌تواند به عنوان ابزاري موثر براي ترويج كسب و كار و يا پيام شما عمل كند.

مفاهيم و ايده‌هاي بازاريابي با خودكار تبليغاتي

حتي در دنياي امروز كه وسايل الكترونيكي به شدت مورد استقبال قرار مي‌گيرند، خودكارها هنوز يك ضرورت روزمره محسوب مي‌شوند. و با توجه به تنوع سبك‌هاي مختلف و ماهيت كاربردي ابزار نوشتاري، آنها يك ابزار محبوب و موثر براي برقراري ارتباط با پيام و لوگو ارائه مي‌كنند. اما براي بدست آوردن حداكثر نتايج از خودكار تبليغاتي، مهم است بدانيد كه درباره شركت و پيام‌تان چه چيزي مي‌تواند بگويد.

امروز با مخاطبين خود ارتباط برقرار كنيد و انتخاب خود از خودكار تبليغاتي را بررسي كنيد.

انتخاب يك خودكار تبليغاتي مناسب

خودكار تبليغاتي به ندرت تنها يك قلم است. با بسياري از انواع خودكار موجود، فيلتر كردن همه آنها به منظور انتخاب مناسب براي متناسب كردن نيازها و اهداف‌تان مي‌تواند شبيه يك فرآيند طولاني باشد. برندهاي مختلفي در كار ساخت خودكار تبليغاتي هستند و انواع مختلفي از سبك، كيفيت و قيمت را ارائه مي‌دهند، به طوري كه براي انتخاب يك خودكار چند سوال مهم پيش خواهد آمد:

سوالات مهم:

چه كسي اولين كاربر خودكار تبليغاتي خواهد بود؟ بودجه شركت چقدر است و چه اندازه براي خودكار هزينه كنيم؟ كدام سبك و نوع خودكار تبليغاتي با كسب و كار من متناسب است؟ چه مواد و جوهري براي احتياجات تجارت شركت مناسب‌تر هستند؟ چه روش چاپ را ترجيح مي‌دهم؟ آيا اين خودكار تبليغاتي به تنهايي توزيع خواهد شد يا در يك مجموعه هديه خواهد بود؟ آيا اين خودكار به بسته‌بندي خاص براي اثر بخشي بيشتر نياز دارد؟

زماني كه اين چند سوال را جواب داديد، ايده و ديد بهتري از انواع نيازهاي خود خواهيد داشت از ميان سبك‌هاي مختلف و مزايايي كه هر كدام دارند در نهايت خواهيد توانست خودكار تبليغاتي مناسب كسب و كار خود را پيدا كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۳۴:۳۱ ] [ نيلوشهابي ]

قلم‌هاي رنگي يك هديه تبليغاتي جالب


البته، نمي توان فراموش كرد كه رنگ كردن با اين قلم‌هاي رنگي كه شما به عنوان هديه تبليغاتي به افراد مي‌دهيد همچنين يك فعاليت سرگرم‌كننده است كه اغلب با دلايل تفريحي درگير مي‌شود. اين به اين معني است كه حتي اگر كسب‌وكار شما در يك ميدان رقابت قرار ندارد، ممكن است قلم‌هاي رنگي انتخاب خوبي براي اتصال با حس سرگرمي و خلاقيت افراد هدف شما باشند و بتواند به عنوان يك هديه تبليغاتي محبوب عمل كند.
قلم‌هاي رنگي به خوبي به عنوان هداياي تبليغاتي عمل مي‌كنند، چرا كه آنها به عنوان تبليغات آشكار شناخته نمي‌شوند. در حالي كه خودكار تبليغاتي و يا كيف‌هاي رنگي مارك دار براي به نمايش گذاشتن لوگو عالي كار مي‌كنند، مشتريان مي‌دانند كه اين هدف اصلي آنهاست. با انتخاب قلم رنگي، در حالي كه با افتخار اعتبار خود را به نمايش مي‌گذاريد، به هدف خود نيز خدمت مي‌كنيد. اين نشان مي‌دهد كه شما يك نشان تجاري هستيد كه دوست دارد افراد لذت ببرند و اين كار باعث جلب توجه بيشتر اشخاص به نام تجاري شما شده و سود شركت شما بالا خواهد رفت.

برندهاي هنري به طور خاص بايد پتانسيل نهفته در قلم رنگي، مداد و لوازم هنري را جدي بگيرند. اگر، براي مثال، شما يك شركت طراحي گرافيكي هستيد، چرا بعد از آماده كردن درخواست مشتري آنرا همراه با يك مجموعه از قلم‌هايي با رنگ‌هاي جذاب، ارسال نكنيد؟ آنها تشويق خواهند شد كه از اين قلم‌ها براي خلق كردن يك ايده جديد استفاده كنند و اين هديه تبليغاتي واقعا خلاقيت و استعداد شما را در اين فرآيند نشان مي‌دهد، و آنها را تشويق مي‌كند كه از شما براي نيازهاي بعدي خود استفاده كنند.

قلم‌هاي رنگي موارد كاربردي، كم‌هزينه و خلاقانه


همچنين فوايد بي شماري براي استفاده از قلم رنگي به عنوان هديه تبليغاتي وجود دارد. اين هداياي تبليغاتي ارزان و كم‌هزينه هستند، با اين حال مزاياي زيادي در درك اشخاص از برند و نشان هويت تجاري شما ارائه مي‌كنند. يك بسته قلم رنگي ممكن است به راحتي با لوگوي شركت شما، رنگ‌ها و شعار شما هماهنگ شده و تصوير شركت شما را در ذهن گيرنده پايدار كند.

قلم‌هاي رنگي نيز قابليت عمل به عنوان هديه تبليغاتي با قابليت ديد بالا را دارند. اين عمدتا ناشي از عملكرد آنها است. از قلم‌هاي رنگي ممكن است در طيف گسترده‌اي از عملكردها استفاده شود، برخي از افراد از آنها براي برجسته كردن نكات مهم در يك جلسه بزرگ استفاده مي‌كند، يا يك دانش‌آموز از آنها براي بازبيني استفاده مي‌كند. بسياري از اين سناريوها، سطح بالايي از توجه را نسبت به نام برند شما دارند، به اين معني كه گروه‌هاي بزرگ ممكن است نام تجاري شما را ببينند و از خدمات و محصولات شما براي اهداف خود استفاده كنند.

هم چنين خودكار تبليغاتي و قلم‌هاي رنگي در ارتباط خود با زمان و خانواده، منحصر به فرد هستند. اگر چه خودكار و قلم‌هاي رنگي كه به شكل مختلف هستند ممكن است در ملاء عام به كار روند، اما مي‌توانند در اين زمينه كه دريافت كنندگان واقعا با آنها احساس آشنايي مي‌كنند، باعث شود از آنها استفاده كنند. مادري كه داراي فرزند است، تصوير آنها را با قلم‌هاي رنگي شما ترسيم مي‌كند، اغلب باعث خواهد شد يك ارتباط ناخودآگاه بين برند شما و لحظات خوب خانواده ايجاد كند، در نتيجه شهرت برند شما را به عنوان يك ارائه دهنده خدمات، محكم مي‌كند. اين به خصوص براي كسب و كارهاي خانواده محور قدرتمند عمل خواهد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۰:۲۰ ] [ نيلوشهابي ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب