هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1997
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

جذب يك مشتري بالقوه و سپس تبديل آن به يك مشتري واقعي، ماهيت همه تلاش‌هاي بازاريابي است و براي موفق بودن و ايجاد انگيزه براي مراجعه افراد به برند شما، بايد مشتري‌هاي جديد را تبديل به يك مشتري وفادار كنيد و اين كار با استفاده از محصولات تبليغاتي آسان‌تر خواهد بود.

هر چه مشتريان شما بيشتر وفادار باشند، آنها تمايل بيشتري به شروع يك مكالمه درباره كسب‌وكار شما با ديگر مشتريان احتمالي خواهند داشت. ايجاد يك پشتيبان ثابت نيز به شما كمك مي‌كند تا يك شهرت قوي و موثر در حوزه كاري خود ايجاد كنيد كه مي‌تواند به تعيين شما به عنوان يك رهبر فكري قابل اعتماد و تاثيرگذار كمك كند.

براساس تحقيقاتي كه اخيرا صورت گرفته، بيش از يك سوم از افراد بعد از دريافت هداياي تبليغاتي احتمال بيشتري وجود دارد تا با شركت تبليغ كننده كار كنند.

با محصولات تبليغاتي سفارشي، شما پتانسيل دسترسي به مشتريان و فروش بيشتر با هزينه كم را داريد. در اينجا راه‌هايي براي افزايش وفاداري برند با قدرت كالاهاي تبليغاتي سفارشي وجود دارد.

مخاطبين خود را بشناسيد

براي اين كه بتوانيد وفاداري به برند خود را افزايش دهيد، بايد درك كنيد كه مشتريان فعلي شما چه كساني هستند. نه تنها آنها چه كساني هستند، بلكه به چه چيزي نياز دارند و چه مي‌خواهند و چه چيزي آنها را وادار به انتخاب شما نسبت به رقيب شما مي‌كند.
اگر زمان خود را صرف جمع‌آوري اين نوع اطلاعات از مخاطبين خود كنيد، مي‌توانيد به راحتي يك گروه بزرگ را بسازيد كه به شما و كسب‌وكار شما وفادار هستند. زماني كه اطلاعات خوبي داريد كه مخاطب هدف‌ تان چه كساني هستند، مي‌توانيد با ارائه محصولات تبليغاتي سفارشي كه به سبك زندگي خاص آنها نزديك است، توجا آنها را به كسب‌وكار خود جلب كنيد.

به عنوان مثال، ليوان‌هاي تبليغاتي براي مشترياني مناسب هستند كه هميشه در حال حركت هستند، هديه دادن محصولات تبليغاتي مانند ليوان به اين مشتريان مي‌تواند به راحتي وفاداري و قدرداني از برند شما را افزايش دهد.
زماني كه مشتريان محصولات سفارشي شما را دارند، كه در واقع در زندگي روزمره آنها مفيد واقع مي‌شوند، انگيزه اين كار را خواهند داشت كه به حمايت از كسب‌وكار شما ادامه دهند و اين ارزش را با ديگران تقسيم كنند.

احساس بهتر مشتريان با محصولات تبليغاتي

محصولات تبليغاتي به كسب‌وكار شما اين فرصت را مي‌دهند كه نقطه نظر منحصر به فرد خود را با مشتريان به اشتراك بگذاريد، و آنها را براي معرفي برند خود ارائه دهيد. محصولات تبليغاتي همچنين به كسب‌وكار شما اجازه مي‌دهند كه افراد بيشتر به عنوان يك دوست و كم‌ تر به عنوان يك شركت به شما نگاه كنند، كه سريع‌ترين و كارآمدترين شيوه امتيازدهي در قلب مخاطبين شما است.
مشتريان شما به خاطر خواهند داشت كه تجربه مثبتي با كسب‌وكار شما دارند، و با اين حال، محصولات كاربردي، آنها را به دنبال ارتباط بيشتر با برند شما تشويق خواهند كرد.

پاور بانك سفارشي و شارژرها برخي از محصولات تبليغاتي هستند كه شما مي‌توانيد ارائه دهيد، چون به مشتريان شما اجازه مي‌دهند كه تلفن‌هاي هوشمند و تبلت خود را در هر زماني و در هر جايي شارژ كنند. در اغلب موارد، مشتريان نسبت به برند شما وفادار خواهند ماند اگر آنها از كيفيت محصولات و خدمات شما راضي باشند، به همين دليل مهم است كه برند شما محصولات متمايز و به ياد ماندني را ارائه كند.

پيام خود را با محصولات تبليغاتي به مشتريان برسانيد

زماني كه به مشتريان اطلاعات مربوط به محصولات و يا خدمات شركت خود را مي‌دهيد، مي‌توانيد با ارائه محصولات تبليغاتي از طرف شركت، قدرداني خود را نشان دهيد. اين به مشتريان مي‌گويد كه شما در واقع براي آنها ارزش قائل هستيد. اگر شما اين كار را به درستي انجام دهيد، مشتريان انگيزه‌اي براي ابراز رضايت خود از طريق به اشتراك گذاري پيام برند شما با ديگران را خواهند داشت. از طريق يك پلت فرم، مانند رسانه‌هاي اجتماعي، افزايش آگاهي و جذب مشتريان بيشتر امكان پذير مي‌شود.

اگر مشتري از كسب‌وكار شما رضايت داشته باشد، آن فرد مشتري دائمي خواهد شد. جاكليدي‌هاي سفارشي از محصولات تبليغاتي بسيار كارآمد هستند، زيرا آنها مقرون‌به‌صرفه و پركاربرد بوده و يك روش ضمانت شده براي وارد كردن لوگو و نام برند شما به زندگي روزمره مشتريان هستند.

با كشف اين كه چه چيزي باعث مي‌شود برند شما در نظر مشتريان متمايز شود و چه چيزي به برند شما يك شخصيت به ياد ماندني مي‌دهد، شما مي‌توانيد به طور موثر از محصولات تبليغاتي سفارشي براي ايجاد آگاهي و وفاداري به نام تجاري استفاده كنيد.

با ارائه محصولاتي با كيفيت بالا، خدمات مطلوب، احترام به مشتريان و به اشتراك گذاري كالاهاي تبليغاتي و فعاليت‌هاي بازاريابي مناسب؛ به سمت ايجاد يك شهرت عالي براي برند خواهيد رفت.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۳:۴۷ ] [ نيلوشهابي ]

يك مثال خوب از شخصيت برند مي‌تواند در داو (Dove)، يك برند خدمات بهداشتي كه بيش از ۶۰ سال در صنعت لوازم آرايشي فعاليت مي‌كند، يافت شود. در سال ۲۰۰۷، اين شركت تعريف ما از زيبايي را از طريق كمپين "زيبايي واقعي" به چالش كشيد. عكاسان زن از زنان بدون آرايش با چهره‌ها، رنگ پوست و بافت موهاي مختلف عكس گرفتند.

هداياي تبليغتي خود را از پديده جاويد دريافت كنيد

فعاليت مستمر يك برند نشان مي‌دهد كه شخصيت معتبري دارد. اين يك حركت جسورانه از سوي يك شركت در صنعت است كه به صورت قدرتمند به فعاليت خود ادامه مي‌دهد و به گسترش نام برند خود تداوم مي‌بخشد.

نتيجه فعاليت داو به خوبي به تلاش بازاريابي آن مي‌ارزيد. مشتريان از برند براي نمايش صادقانه زنان تمجيد كردند و ويديو كمپين جهاني شد. موفقيت داو تنها نشان مي‌دهد كه تبليغات قدرتمند مي‌تواند شخصيت برند را متحول كند و باعث پيشرفت و دوام آن شود. تصور كنيد كه يك خودكار تبليغاتي را از شركتي دريافت كرده‌ايد، تا زماني كه خودكار براي شما كار مي‌كند، شركت تبليغ كننده را به شما يادآوري خواهد كرد.

نام تجاري واقعي خود را بيابيد

رنگ‌هايي كه انتخاب مي‌كنيد و بر روي بسته‌ بندي محصولات‌تان استفاده مي‌كنيد، يكي از مهم‌ ترين تصميماتي است كه در زمان نامگذاري انجام خواهيد داد. در حقيقت ۹۰% قضاوت در مورد يك محصول تنها براساس رنگ است.

روان‌شناسي رنگ يك رشته است كه نشان مي‌دهد چگونه رنگ بر ادراك ما و واكنش‌هاي عاطفي افراد تاثير مي‌گذارد. بسياري از كارشناسان معتقدند كه هر رنگ با يك احساس انسان مرتبط است. صاحبان شركت بايد شخصيت برند و هدف كسب‌وكار خود را هنگام انتخاب يك رنگ در نظر بگيرند و رنگي را براي لوگو و نام تجاري شركت خود در نظر بگيرند كه با زمينه فعاليت كسب‌وكار آنها هماهنگ باشد.

وقتي رنگ‌هاي مناسب براي استفاده در لوگو انتخاب مي‌شوند، اين كار يك تاثير خوب خواهد داشت. درك و تاثيرات رنگ براساس سن فرد، جنسيت، شخصيت و تعدادي از عوامل ديگر متفاوت است. به همين دليل است كه درك مخاطب هدف شما در ايجاد آرم شركت بسيار مهم است. يك لوگو كه خوب طراحي شده، تصميمات در مورد خريد محصول را به سمت شركت شما هدايت مي‌كند و تا ۸۰ درصد باعث افزايش فروش مي‌شود و به ايجاد شخصيت برند كمك مي‌كند.

طرح لوگوي شركت خود را با انجام تحقيقات انتخاب كنيد و شما در همان ابتدا مجبور نيستيد يك طراح گران قيمت را استخدام كنيد تا براي شما لوگو طراحي كند. مي‌توانيد با كمك گرفتن از منابع مختلف و استفاده از ابزارهاي در دسترس اقدام به طراحي لوگوي شركت خود كنيد. هر كدام از خدمات رايگان وبسايت‌ها را امتحان كنيد و شروع به ساختن لوگو و برند خود كنيد.

چرا يك نام تجاري مهم است؟

شما مي‌توانيد زمان زيادي را صرف فكر كردن و تجديد نظر در انتخاب نام برند خود كنيد. هر جنبه از نام تجاري، از لوگو كه براي استفاده در كنار نام شركت انتخاب مي‌كنيد، بسيار مهم‌تر است. مردم يك كسب‌وكار را با يك نام خاص مي‌شناسند و يك گام اشتباه در انتخاب نام برند تمام چيزي است كه براي نتيجه نگرفتن شركت لازم است.

اگر صاحب يك كسب‌وكار جديد هستيد، احتمالا يك ميليون نام متفاوت را مرور كرده‌ايد. اين يك تجربه هيجان‌انگيز و اعصاب خرد كننده است، اما شما مي‌توانيد موفقيت را در طولاني مدت با فكر كردن درباره هويت برند خود پيدا كنيد.
در حالي كه لوگوي شما يك پيغام قدرتمند ارسال مي‌كند، كل بسته نام تجاري اهميت بيشتري دارد. هر قطعه، از افرادي كه شما استخدام مي‌كنيد، با هم مي‌آيند تا تصويري از شركت شما را شكل دهند.
اين مساله مشخص مي‌كند كه آيا مشتريان احتمالي، شما را براي انجام كسب‌وكار انتخاب مي‌كنند يا خير. از همان ابتدا سعي در ارائه محصولات و خدمات باكيفيت كنيد تا اعتماد مشتريان، مردم و مشتريان آينده را به شركت خود جلب كنيد. از طرف ديگر تبليغات را فراموش نكنيد و محصولات وخدمات شركت خود را به اطلاع مردم برسانيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۰:۳۵ ] [ نيلوشهابي ]

البته هيچ تلاش تبليغاتي بدون محصولات تبليغاتي به طور كامل انجام نمي‌شود. به شركت‌هاي تبليغاتي بگوييد چه مي‌خواهيد، هر چيزي را مي‌توان با چاپ نام برند و لوگوي شركت بر روي آن به محصولات تبليغاتي تبديل كرد.
اين محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند در جهان هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبكه‌هاي اجتماعي را تكميل مي‌كند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شكل تبليغات در همه نسل‌ها تبديل شده‌اند.

رمز مربوط به محصولات تبليغاتي اين است كه كيفيت اهميت دارد. هيچ‌كس با اجناس زياد وارد نمايشگاه نمي‌شود، اما همه با بطري‌هاي آب رنگين كماني و كيسه‌هاي خريد مد روز و ديگر اقلام از آن بيرون مي‌آيند. شما مي‌خواهيد كه افراد به دلايل درست به شركت شما جذب شوند و اين كار با برنامه تبليغاتي و هداياي تبليغاتي شما شروع مي‌شود.
به هر حال، مشتريان شما قصد دارند در يك نمايشگاه يا كنفرانس تجاري با افراد زيادي صحبت كنند و با محصولات تبليغاتي زيادي مواجه مي‌شوند، اما آيتم‌هاي محبوب آنهايي هستند كه مردم آنها را به خانه مي‌برند.

عينك‌ها، خودكارهاي تبليغاتي، كيسه‌هاي خريد، كلاه و بسياري از اقلام ديگر محصولات تبليغاتي هستند كه تاثير بسيار قوي‌تري را در صورتي كه با كيفيت بالا باشند و يك طرح هوشمندانه داشته باشند، ايجاد مي‌كنند.

رويكردهاي تجاري و تبليغاتي

شما مي‌توانيد استراتژي تبليغاتي شركت خود را با آنچه كه براي شركت شما بهتر عمل مي‌كند، هماهنگ كنيد. رويكردهاي مختلفي براي تبليغات وجود دارد كه به شما اين امكان را مي‌دهد كه بهترين راه را براي قرار دادن شركت در بازار كسب‌ و كار پيدا كنيد. در پايان، همه چيز بستگي به چيزي دارد كه شما پيشنهاد مي‌كنيد و اين كه چطور مي‌خواهيد آنها را در بازار عرضه كنيد.

توليد محصولات مختلف با يك نام

محصولات زير چتر يك برند موجود قرار داده مي‌شوند. اپل محصولات تكنولوژي مختلفي را توليد مي‌كند كه داراي لوگوي نمادين اين كمپاني است. اين محصولات شامل تلفن‌هاي هوشمند، كامپيوتر، لپ‌تاپ، پخش كننده‌هاي MP۳ و هدفون‌ها هستند.

ايجاد نام تجاري

شريك شدن شركت با شركت ديگر براي ايجاد يك همكوشي قدرتمند كه هر دو برند از اين اتحاد سود خواهند برد. بسياري از شركت‌هاي بزرگ در اوايل شروع فعاليت با يك شركت ديگر شريك شدند، تا توانستند پيشرفت كنند.

ايجاد شركت تك محصولي يا داراي محصولات مختلف

اغلب شركت‌ها تنوع محصولات توليدي خود را در يك زمينه گسترش مي‌دهند. از طرف ديگر شركت‌هايي هستند كه انواع مختلف محصولات را توليد مي‌كنند.

محصولات توليدي بدون نام

برخي شركت‌ها محصولاتي را توليد مي‌كنند كه بدون نام هستند و لوگو و يا نامي از شركت توليد كننده را بر روي خود ندارند و لوگو و نام برند سفارش دهنده بر روي محصول چاپ مي‌شوند و قيمت كمتري را دارند. تعداد بسياري از شركت‌ها محصولات بدون نام توليد مي‌كنند.

محصولات با برچسب سفيد

يك محصول توسط يك شركت توليد مي‌شود و سپس توسط يك شركت ديگر عرضه مي‌شود و آن را به عنوان محصول خود معرفي مي‌كند. YouTube يك ويژگي گوگل است و توسط شركت Adobe اداره مي‌شود، با اين حال اين خدمات مربوط به برند گوگل شناخته مي‌شود.

به كلمه "برند" هم به عنوان معرف شركت و هم يك اسم فكر كنيد. نام تجاري از رويكردي كه در بازاريابي دارد و مراحل اوليه ايجاد يك لوگو و نام شركت حاصل مي‌شود. نتيجه نهايي خود برند است، اگر به عنوان اسم در نظر بگيريد، اين زماني است كه يك برند به زندگي خود ادامه مي‌دهد و ويژگي دوست داشتن توسط مردم را به دست مي‌آورد.

همان طور كه برند ايجاد مي‌شود و به پيش مي‌رود، شخصيت خودش را نيز به دست مي‌آورد. چه مثبت و چه منفي، اين شكل نشان مي‌دهد كه چگونه مصرف كنندگان، يك محصول، خدمات و يا ماموريت شركت را مي‌بينند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۲:۱۲ ] [ نيلوشهابي ]

محصولات تبليغاتي (كه به عنوان هديه تبليغاتي نيز ناميده مي‌شوند)، موردي است كه بر روي آن، لوگو يا ديگر پيام‌هاي بازاريابي چاپ شده است. هدف از هديه دادن اين موارد اين است كه نام برند و اطلاعات شركت را در مقابل ديد مخاطب هدف خود نگه دارند.

آيتم‌هاي مفيد، معمولا به دليل احتمال بالاي نگهداري و كاربرد، براي تبليغات استفاده مي‌شوند و در نتيجه تعداد تاثيرات پيام بازاريابي برند را افزايش مي‌دهند. به دليل پتانسيل تاثير بالا، كه هزينه هر تاثير تبليغات را كاهش مي‌دهد، هداياي تبليغاتي مي‌توانند يك ابزار بازاريابي مقرون‌به‌صرفه باشند.

محصولات تبليغاتي هم قدرتي مانند هديه دارند. زماني كه افراد يك هديه دريافت مي‌كنند، آنها بيشتر تمايل دارند كه با خريد يا حمايت از هديه دهنده، تلافي كنند.

تاريخچه محصولات تبليغاتي

ممكن است به نظر برسد كه كالاهاي تبليغاتي كه با علامت لوگو پرينت شده‌اند براي هميشه در سراسر جهان وجود داشته‌اند، اما اين صنعت نسبتا جوان است.

برخي از موارد اوليه شامل دكمه‌هاي يادبود براي رئيس‌جمهور آمريكا جورج واشينگتن، تقويم‌ها و دفاتر يادداشت بود. اما اين صنعت تا اواخر قرن نوزدهم زماني كه يك چاپخانه‌دار در اوهايو يك فروشگاه كفش را قانع كرد تا كيسه‌هاي پرينت شده را براي مدارس محلي ارسال كند، چندان مورد توجه قرار نگرفته بود.

در سال ۲۰۱۲، اين صنعت ۴ / ۴ ميليارد دلار گردش مالي داشت. اين آمار توسط موسسه پيشرو در صنعت تبليغات ارائه شده است، موسسه تبليغات و انجمن محصولات تبليغاتي (PPAI). اين صنعت به توزيع كنندگان، مشاوران و خرده فروشان كه محصولات تبليغاتي را مستقيما به شركت‌ها و مشتريان مي‌فروشند و تامين كنندگان، شركت‌هايي كه كالا و خدمات تبليغاتي را به توزيع كنندگان مي‌فروشند، تقسيم مي‌شود. محصولات تبليغاتي از طريق توزيع مستقيم و از طريق وب سايت‌ها در اينترنت به فروش مي‌رسند.

چگونه از آنها استفاده مي‌شود؟

آيتم‌هاي تبليغاتي به منظور گسترش نام برند مورد استفاده قرار مي‌گيرند. سازمان‌ها آنها را بين مشتريان، شركاي فروش و ساير افرادي كه مي‌توانند به حمايت از تلاش‌هاي بازاريابي آنها كمك كنند، توزيع مي‌كنند.

محل‌هاي توزيع مشترك و روش‌ها

كنفرانس‌ها و نشست‌ها، رويدادهاي خاص مانند جمع‌آوري اعانه، رويدادهاي سرگرمي و ورزشي، فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي، رستوران‌ها. اين موارد معمولا براي تشويق خريد و ايجاد آگاهي و يا به عنوان پاداش براي خريد، هديه داده مي‌شوند.

برخي از محصولات تبليغاتي عبارتند از:

پيراهن‌هاي نخي، چوب گلف، كيسه‌هاي خريد، بطري‌هاي آب، انواع تقويم‌ها، كلاه، لوازم تحرير، لوازم خانگي، خودكار، انواع كيف، دكمه‌ها، لوازم جانبي الكترونيكي و تلفن همراه، آيتم‌هاي مراقبت شخصي مانند ضد عفوني‌كننده‌هاي دست، فايل‌هاي نگهداري پرونده‌ها، هداياي غذايي و شكلات و غيره

همان طور كه سبك زندگي، نگرش‌ها و تكنولوژي تغيير مي‌كنند، بنابراين محصولات تبليغاتي نيز با آنها هماهنگ مي‌شوند. با اين حال، دسته‌هاي محصولات پايه مانند تي‌شرت و ليوان به توليد درآمدها در سال بعد ادامه مي‌دهند، زيرا آنها نيازهاي اساسي انسان‌ها را برآورده مي‌كنند. در حالي كه برخي از  محصولات تبليغاتي ممكن است بهترين عملكرد را داشته باشند، ممكن است براي همه بازارها و مخاطبان كارساز نباشند. بايد يك تجزيه و تحليل كامل از افراد هدف خود قبل از هر اقدامي انجام دهيد و مناسب‌ترين محصول انتخاب شود.

چالش‌ها

يكي از چالش‌هاي استفاده از  محصولات تبليغاتي، همانند تمامي فعاليت‌هاي تبليغاتي، اين است كه مردم ممكن است اين هدايا و مشوق‌ها را دريافت كنند و هرگز از آن سازمان خريد نكنند. اين امر هزينه‌هاي بازاريابي و تبليغات را بدون نتيجه افزايش مي‌دهد. بنابراين، توزيع بايد محدود به بالاترين سطح مخاطبان بالقوه باشد.

علاوه بر هزينه واقعي محصولات، چندين هزينه مرتبط نيز وجود دارند كه بايد در بودجه بازاريابي محاسبه شوند. اين موارد عبارتند از: هزينه‌هاي راه‌اندازي و اجراي تجهيزات چاپ براي سفارش. همچنين مي‌تواند شامل جوهر يا مواد ديگر و هزينه‌هاي مرتبط با فرآيند چاپ نيز باشد.

حمل و نقل، هرچه وسايل و آيتم‌هاي تبليغاتي بزرگ‌تر و سنگين‌تر باشند هزينه حمل آنها بيشتر مي‌شود. در برخي موارد، هزينه باربري حتي مي‌تواند به اندازه خود محصول باشد.

محل نگهداري و انبارداري، پس از دريافت، يك سازمان بايد منطقه‌اي را پيدا كند كه در آن اقلام را ذخيره كند تا زماني كه مورد استفاده قرار گيرد. برخي از موارد، به خصوص مواد غذايي و مراقبت‌هاي شخصي نيز ممكن است تاريخ انقضاء و ويژگي‌هاي ذخيره‌سازي مانند يخچال را داشته باشند كه بايد تحت نظارت قرار گيرند.

 

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۱:۵۰ ] [ نيلوشهابي ]

در بخش قبل درباره تعدادي از هداياي تبليغاتي كه شركت‌هاي بهداشتي مي‌توانند از آنها استفاده كنند، اشاره كرده‌ايم. هداياي متنوعي را مي‌توانيد در صنعت خود پيدا كنيد كه علاوه بر مفيد بودن، كاربرد گسترده‌اي هم داشته باشند و بتوانند حسن نيت مردم را نسبت به شركت شما ايجاد كنند تا در مواقع لزوم به شركت شما مراجعه كرده و از خدمات و محصولات شما استفاده كنند.

محصولات تبليغاتي مفيد در صنعت بهداشتي

 ۶. جعبه كمك‌هاي اوليه جيبي

جعبه كمك‌هاي اوليه جيبي وقتي كه يك بيمار نيازمند توجه پزشكي فوري است در حالي كه هيچ پزشك در اطراف نيست، مفيد خواهد بود. دريافت كنندگان شما با استفاده از اين كيت مي‌توانند به اعضاي خانواده خود در خانه و يا به دوستانشان در جاي ديگري كمك كنند و قبل از بردن بيمار به بيمارستان، كمك‌هاي اوليه مفيدي را به آنها ارائه دهند. كيت يك هديه تبليغاتي عالي است و بسياري از شركت‌ها از چنين اقلامي استفاده مي‌كنند. اين جعبه شامل يك بسته باند، قيچي، موچين، دستكش‌هاي پلاستيكي، نوارهاي چسب زخم‌بندي و يك نوار چسب و يك محفظه كوچك بتادين است.

 ۷. كيت دندان‌پزشكي

كيت دندان از محصولات تبليغاتي مفيد براي مردم و مخاطبين هدف شما خواهد بود و شركت مراقبت‌هاي بهداشتي شما با هديه دادن اين كيت در ذهن مخاطبين خواهد ماند. اين جعبه شامل يك قرقره نخ دندان، آينه، مسواك، خمير دندان و چيزهاي مفيد ديگر براي بهداشت دندان است. اين كيت‌هاي دندان به ويژه براي مسافران مفيد هستند. دقت كنيد كه كيت دندان، نشان شركت شما را داشته باشد و پيام شما به طور واضح بر روي آن چاپ شده باشد.

 ۸. كيسه‌هاي داغ و سرد

كيسه‌هاي داغ و سرد براي تسكين درد ورزش‌كاران و افراد ديگر كه از درد بدن رنج مي‌برند، يكي از محصولات تبليغاتي مفيد خواهند بود. شركت مراقبت‌هاي بهداشتي شما مي‌تواند كيسه‌ها را به عنوان هديه در كمپين تبليغاتي خود ارائه دهد. اين كيسه‌ها را مي‌توان در فريزر نگهداري كرد و يا در آنها آب گرم ريخت تا بتوانند با قرار دادن بر روي ناحيه درد بيمار، از شدت درد در آن ناحيه بكاهند. لوگوي شركت بهداشتي خود را روي اين كيسه‌ها چاپ كنيد و توجه مشتريان را به كسب‌وكار خود جلب كنيد.

 9. استفاده از ژل ضد عفوني كننده و ضد باكتري دست

دست‌ها به درستي با كمك ژل ضد عفوني‌كننده و ضد باكتري شسته مي‌شوند و اين كار يكي از راه‌هاي حفاظت از بدن است. دريافت كنندگان از ژل شركت شما به عنوان يك هديه مفيد، از داشتن اين محصولات تبليغاتي در خانه و يا دفتر كار خود خوشحال خواهند شد. دقت كنيد كه ژل ضد عفوني كننده را با نام و آرم شركت خود سفارشي كنيد.

 ۱۰. نگهدارنه‌هاي قرص ۷ روزه

نگهدارنه‌هاي قرص ۷ روزه يك هديه مفيد ديگر است كه مشتريان شما دوست دارند از آن براي نگهداري قرص‌ها در طول هفته و دم دست نگه داشتن آنها استفاده كنند. اين جعبه قرص به بيماران كمك مي‌كند كه بدون فراموش كردن، قرص‌ها را به طور منظم مصرف كنند. اين مورد ۷ بخش مجزا دارد كه هر كدام براي هر روز از هفته است و داراي درب‌هاي جداگانه براي هر روز است. اين مورد را با نام و آرم شركت خود سفارشي‌سازي كنيد و به افراد هدف خود هديه دهيد تا آنها هميشه به ياد شركت شما باشند.

در پايان مي توان گفت كه محصولات تبليغاتي راه خوبي براي بازاريابي كسب‌وكار و گسترش نام برند و آشنايي افراد با فعاليت‌هاي شركت به شيوه‌اي موثر هستند. هداياي رايگان، حسن‌نيت را براي شركت شما در ميان دريافت كنندگان ايجاد مي‌كنند. اين هدايا در نهايت باعث مي‌شوند كه مشتريان احتمالي به كسب‌وكار شما مراجعه كنند و از خدمات و محصولات شما استفاده كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۸:۱۹ ] [ نيلوشهابي ]

صنعت مراقبت بهداشتي از بسياري جهات از هداياي تبليغاتي استفاده مي‌كند. اين صنعت محصولات را به مشتريان توزيع مي‌كند تا وفاداري آنها را نسبت به خود به دست آورد. دريافت كنندگان، هداياي رايگان را در خانه‌ها و دفاتر خود نگه مي‌دارند و اين هدايا افراد را به ياد شركت و محصولات شما مي‌اندازند. بنابراين، محصولات تبليغاتي شما در نهايت به هدايت گيرنده‌ها به محصولات دارويي و يا ديگر محصولات بهداشتي شما كمك مي‌كنند.

هر چند كه صنعت پزشكي مي‌تواند هداياي رايج مانند ليوان، قلم و بطري آب و غيره را عرضه كند، اما اين موارد سنتي و كليشه‌اي پاسخي مطلوب از سوي مشتريان را در بر نخواهد داشت. براي گسترش بهتر نام برند و علامت تجاري، هداياي تبليغاتي مربوط به صنعت مراقبت‌هاي بهداشتي را انتخاب كنيد. شما مي‌توانيد اين هدايا را در حاشيه يك سمينار درباره مسائل مربوط به سلامتي و يا هر رويداد ديگري و يا به سادگي آنها را به بيمارستان‌ها، كلينيك‌ها، كارمندان و ديگران برسانيد.

 فهرست محصولات تبليغاتي مفيد

 ۱. باز كننده درب بطري دارو

باز كن درب شيشه دارو يك هديه مفيد است كه افراد و مشتريان شما دوست دارند از آن استفاده كنند. باز كننده درب بطري يك راه‌حل ايده‌آل براي باز كردن درپوش محكم مهر و موم شده بطري‌هاي دارويي است. افراد مسن يا افرادي كه از ورم مفاصل رنج مي‌برند از محصولات تبليغاتي مانند اين استقبال خواهند كرد. شما مي‌توانيد اين محصول را در مطب دكتر، داروخانه و يا درمانگاه توزيع كنيد.

 ۲. بسته كوچك دستمال كاغذي

شما با ارائه بسته‌هاي كوچك دستمال كاغذي به عنوان هداياي رايگان به گسترش نام برند شركت خدمات درماني خود كمك خواهيد كرد. اين محصولات تبليغاتي هديه‌اي مقرون‌به‌صرفه و مفيد در طول فصل سرما و شيوع آنفلانزا بوده و در تمام طول سال مورد استفاده خواهد داشت. بسته‌هاي كوچك دستمال كاغذي مي‌توانند به خاطر اندازه كوچك خود به راحتي جا به جا شوند. اين دستمال‌ها در چندين رنگ چشم گير در دسترس هستند. شما مي‌توانيد بسته‌هاي دستمال كاغذي را در هر جايي توزيع كنيد.

 ۳. كيسه‌هاي خريد پارچه‌اي

كيسه‌هاي خريد پارچه‌اي جايگزين بادوام براي كيسه‌هاي خريد ارزان ساخته شده از پلاستيك با كيفيت پايين هستند. افراد با خوشحالي كيسه‌هاي پارچه‌اي را براي خريد روزانه دريافت مي‌كنند. طرح لوگو و نام برند را بر روي كيسه‌هاي پارچه‌اي محكم و بادوام چاپ كنيد و به افراد هديه كنيد. ناحيه نمايش بزرگ‌تر در اين كيسه‌ها به شما اين امكان را مي‌دهد كه لوگو، نام شركت و پيام برند را به طور گسترده بر روي آن چاپ كنيد. افراد مي‌توانند از كيسه‌هاي خريد پارچه‌اي براي اهداف چندگانه به عنوان كيسه‌هاي خريد، كيسه‌هاي حمل كتاب و غيره استفاده كنند و شركت‌ها مي‌توانند آنها را به محصولات تبليغاتي براي صنعت خود تبديل كنند.

 ۴. گيره و نگهدارنده كارت پرسنلي

مشتريان شما دوست دارند نگهدارنده كارت پرسنلي را به عنوان هديه داشته باشند. اين هديه از شركت بهداشتي و درماني شما به آنها كمك خواهد كرد تا كارت پرسنلي، كارت اعتباري الكترونيكي و ديگر اقلام را بدون هيچ ترسي از از دست دادن آن حفظ كنند. اين نگهدارنده‌ها در رنگ‌ها و طرح‌هاي مختلف ارائه مي‌شوند و اين محصولات تبليغاتي باعث ديده شدن نام شركت شما خواهند شد.

 ۵. برش دهنده قرص

يك برش دهنده كوچك، قرص دارويي شما را نصف مي‌كند و محلي براي نگهداري قرص دارد به طوري كه شما مي‌توانيد دارو را با خود حمل كنيد. دستگاه برش مستطيلي شكل يك تكه كوچك خرد كننده و يك محفظه براي نگهداري قرص دارد. آن را مي‌توان در هر كيسه يا كيف حمل كرد. اين سادگي در حمل باعث مي‌شود كه برش دهنده كوچك قرص يك محصول تبليغاتي ايده‌آل براي تبليغ كسب‌وكار شما باشد. فقط نشان شركت‌تان را روي آن چاپ كنيد و از طرح و رنگ جذاب استفاده كنيد تا توجه مشتريان را به شركت خود جلب كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۳:۴۵ ] [ نيلوشهابي ]

موسسات آموزشي با انتخاب محصولات تبليغاتي كاربردي و ارائه خدمات آموزشي با كيفيت بالا يك تصوير مطلوب از برند را ايجاد مي‌كنند. اما موسسات به استراتژي‌هاي بازاريابي نيز بايد اهميت دهند تا توجه مشتريان بالقوه‌اي مانند دانش آموزان، دانشجويان، اساتيد كالج را در رويدادهاي ورزشي، سمينارها و ديگر محيط‌ها را به خود جلب كنند.
با توجه به قدرت محصولات تبليغاتي به عنوان هداياي تاثيرگذار، بازاريابان از اين كالاها براي ترويج كسب‌وكارها از جمله موسسات آموزشي استفاده مي‌كنند.

اهميت محصولات تبليغاتي اكنون به خوبي توسط دنياي كسب‌وكار شناخته شده است. بسياري از آمار نشان داده‌اند كه چگونه صاحبان تجارت در طول ساليان از هداياي تبليغاتي سود برده‌اند. در سال ۲۰۱۱، تبليغ كنندگان هزينه زيادي را صرف خريد انواع محصولات تبليغاتي كرده‌اند.
مهم‌ترين مورد براي فعاليت‌هاي تبليغاتي موسسات آموزشي، نوشت افزاري مانند مداد و خودكار بود. اين آيتم‌ها بهترين مورد تبليغاتي براي مراكز آموزشي هستند. لوازم دفتري، كيف، كلاسور و پاك‌كن نيز به عنوان هديه تبليغاتي محبوب مورد توجه قرار مي‌گيرند.

تاثيرات آيتم‌هاي تبليغاتي

اخيرا، انجمن محصولات تبليغاتي بين‌المللي PPAI، يك بررسي انجام داد و با برخي از آمار با ارزش شروع شد كه اهميت محصولات تبليغاتي براي شناسايي برند مراكز آموزشي را به طرز خوبي برقرار كرد. طبق اين مطالعه، بيشتر دريافت كنندگان محصولات تبليغاتي، نام شركت را به خاطر مي‌آورند، در حالي كه تنها نيمي از پاسخ دهندگان مي‌توانند نام برندي را كه در يك نشريه تبليغات چاپ شده بود را به ياد آورند.

ارزش كاربردي بودن يك تبليغ براي موفقيت يك كسب‌وكار بسيار اهميت دارد. اين نظرسنجي نشان داد كه افراد زيادي بعد از دريافت يك هديه تبليغاتي از يك مركز آموزشي به كسب‌وكار تبليغ كننده مراجعه كرده‌اند.

برقراري ارتباط كلامي با مشتري در زمان ارائه محصولات تبليغاتي در يك نمايشگاه يا رويداد باعث ايجاد احساس بهتري در مشتري خواهد شد و احتمال مراجعه افراد را به مراكز آموزشي بيشتر خواهد كرد.

اين‌ها و بسياري از آمار ديگر نيز براي بخش‌هاي مختلف آموزش و پرورش نيز قابل استفاده هستند. طبق آمار، شهروندان ۱۵ تا ۲۹ درصد از زندگي خود را در مدارس و موسسات آموزش عالي سپري مي‌كنند.
با در نظر گرفتن آمار بالا، موسسه آموزشي يا كسب‌وكار شما مي‌تواند به سرعت يك مجموعه از مشتريان وفادار بسازد. با استفاده از محصولات تبليغاتي كاربردي و با دوام به مدت زيادي برند خود را در معرض ديد افراد هدف خود قرار دهيد و در طول زمان احساس خوبي را از مركز آموزشي خود براي افراد ايجاد كنيد.

با اين حال، از ارائه و توزيع آيتم‌هاي تبليغاتي ساده و بي كيفيت اجتناب كنيد چون مردم ديگر هيچ هيجاني را براي دريافت اين هدايا نشان نمي‌دهند و ممكن است باعث شود مردم تصور كنند، خدمات شما هم مانند هديه تبليغاتي شما بي‌كيفيت هستند و به شما مراجعه نخواهند كرد. در عوض، موسسه آموزشي شما بايد به دقت مواردي كه مفيد، منحصربفرد و تاثيرگذار هستند را انتخاب كند.

در اينجا فهرستي از محصولات تبليغاتي مناسب براي موسسات آموزشي آورده شده است

۱. كاغذهاي يادداشت چسبان رنگي

كاغذهاي يادداشت رنگي طرح‌دار با امكان چسباندن، كالاهاي فريبنده‌اي هستند كه براي دانش آموزان مدارس بسيار كاربردي هستند. دانش آموزان مي‌توانند مطالبي را كه با عجله يادداشت مي‌كنند را بر روي آنها بنويسند و آنها را بر روي ميز خود بچسبانند. براي سازماندهي يادداشت‌ها، يكي از ابزار مفيد و كاربردي، كاغذ يادداشت‌هاي چسبان هستند و اگر نام برند شما بر روي آن باشد، بسيار مورد توجه قرار مي‌گيرد.

۲. مداد پاكن با نام برند و طرح لوگو

شما مي‌توانيد براي جلب توجه افراد به كسب‌وكار خود، به موسسات و مراكز دانش آموزي، مداد پاك‌كن را به عنوان محصولات تبليغاتي خلاق ارائه دهيد. شما مي‌توانيد اين محصولات تبليغاتي را حتي به اعضاي هيات علمي هم توزيع كنيد.

دقت كنيد كه رنگ‌هاي مداد پاك‌كن‌ها جذاب باشند. فراموش نكنيد كه لوگو و نام برند خود را روي اين آيتم‌هاي هديه قرار دهيد.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۶:۴۴ ] [ نيلوشهابي ]

در اين روزها كسب و كارهاي بيشتر و بيشتري به ارائه محصولات تبليغاتي روي آورده‌اند تا به تقويت فعاليت‌هاي بازاريابي خود كمك كنند. تلاش‌هاي درست در ارتباط با تبليغات مي‌تواند منجر به افزايش عمده ترافيك وبسايت ، شناسايي برند و ارتباط با مخاطبان هدف شود.
با اين حال، يك چيز كه بسياري از بازاريابان متوجه نمي‌شوند اين است كه يك جزء تاثيرگذار در كمپين تبليغاتي وجود دارد كه مي‌تواند با تبليغات تركيب شود تا موفقيت آن را دو برابر كند و همچنين نتايجي كه به دست مي‌آورند را درخشان‌تر كند و آن جزء محصولات تبليغاتي است.

هداياي تبليغاتي و تبليغ در رسانه‌هاي اجتماعي، روش‌هاي موثري براي رسيدن به مشتريان جديد و آينده فراهم مي‌كنند و برند شما را به مخاطبان جديد و گسترده‌تر معرفي كرده و باعث رونق كسب‌ و كار شما خواهند شد. از طرف ديگر، زماني كه آنها براي كار با يكديگر ساخته مي‌شوند، مي‌توانيد به موفقيت بالايي دست پيدا كنيد.

در اينجا برخي از روش‌هايي كه محصولات تبليغاتي مي‌توانند گسترش نام برند شما را افزايش دهند، آورده شده است.

تشويق به اشتراك گذاري در فضاي مجازي و افزايش دنبال كنندگان

زماني كه اطلاعات جديدي را در وب سايت‌ها پست مي‌كنيد، هدف اصلي شما جلب توجه و ترغيب كاربران به اشتراك گذاشتن اطلاعات شما با ديگران است. برخي از كسب‌ و كارها مي‌دانند كه كمي اين كار سخت است، به خصوص اگر صنعت خاص آنها دقيقا يك كار هيجان انگيز نباشد.

اين جايي است كه محصولات تبليغاتي مي‌توانند به تغيير بازي شما كمك كنند. به اشتراك گذاشتن يك پست، علاقه به يك صفحه و يا حتي ارائه يك نام و نشاني پست الكترونيكي به معناي يك تبليغ بسيار كوچك براي خريد در ازاي يك هديه مجاني است، و كاربران آن را انجام خواهند داد.

علاوه بر اين، آنها ديگران را تشويق خواهند كرد كه اين كار را انجام دهند. اگر يك كاربر بتواند يك تي‌شرت مجاني را براي اشتراك گذاشتن يك صفحه و يا پر كردن فرم يك خبرنامه ايميل به دست آورد، احتمال اين وجود دارد كه او دوستان خود را هم تشويق كند تا از اين معامله شيرين بهره‌مند شوند.

محصولات تبليغاتي براي قدرداني از مشتريان وفادار

شما ممكن است از محصولات تبليغاتي به عنوان پاداش براي مشتريان فعال و وفادار استفاده كنيد، اما مي‌توانيد از طريق وبسايت خود براي انجام اين كار در محيطي استفاده كنيد كه براي آنها راحت‌تر باشد و تجربه لذت بخشي را كه اين اقدام ايجاد مي‌كند را به اشتراك بگذارند.

ارائه محصولات تبليغاتي به مشتريان، به احتمال زياد باعث مي‌شود كه آنها بيشتر از برند شما حمايت كنند، به خصوص در رسانه‌هاي اجتماعي. از محصولات تبليغاتي به عنوان تشكر براي دنبال كننده‌هاي جديد و فعال استفاده كنيد و به خصوص براي كساني كه بازخورد مثبتي در مورد كسب‌وكار شما به اشتراك مي‌گذارند. به آنها نشان دهيد كه واقعا از كار و پشتيباني آنها خوشحال هستيد و آنها هم تلافي خواهند كرد.

بازاريابي دهان به دهان

شما از مشتريان خود مي‌خواهيد درباره برند شما صحبت كنند و گاهي اوقات كمي بيشتر از محصولات يا خدمات برتر شما خواهد گفت. يك فكر خوب استفاده از محصولات تبليغاتي مفيد است در صورت نزديك بودن به علاقه عموم مردم، مي‌تواند به شما كمك كند مكالماتي را در مورد برند شما آغاز كنند و باعث خواهد شد نام كسب‌وكار شما گسترش پيدا كند.

آيا شما براي شروع فعاليت تبليغاتي براي كسب‌وكار خود آماده هستيد؟ در اينجا چند روش ساده وجود دارد كه شما مي‌توانيد با انجام آنها و انتخاب محصولات تبليغاتي مفيد و پر كاربرد، به كسب‌وكار خود رونق دهيد.

به مشتريان خود محصولات تبليغاتي هديه دهيد تا از خريد آنها قدرداني كرده باشيد. همچنين شما مي‌توانيد در نمايشگاه‌هاي تجاري شركت كنيد و با ارائه محصولات تبليغاتي مفيد و پر كاربرد به افراد، آنها را ترغيب به استفاده از خدمات و يا خريد محصولات خود كنيد.

افراد را تشويق كنيد كه عكس‌هايي را كه با استفاده از محصولات تبليغاتي شما گرفته‌اند، به وبسايت شما ارسال كنند تا بتوانيد آنها را به اشتراك بگذاريد. اين كار افراد را تشويق به مشاركت خواهد كرد و همچنين اعتبار برند شما را بيشتر خواهد كرد.
من يك آژانس مسافرتي را به ياد مي‌آورم كه محصولات تبليغاتي را با نام آژانس و لوگوي چاپ شده بر روي آنها براي هر كسي كه سفري را رزرو كرده بود، هديه مي‌داد. مسافران سپس يك عكس از محصولات تبليغاتي خود در مكان‌هاي مختلف تعطيلات به وبسايت شركت ارسال كرده و به اشتراك گذاشتند.
من فكر مي‌كنم كه همه ما مي‌توانيم با اطمينان فرض كنيم كه موفقيت اين بازاريابي با هزينه كم چقدر خواهد بود.

محصولات خود را با كد QR، آدرس وبسايت و يا شبكه‌هاي اجتماعي چاپ كنيد تا به ايجاد ارتباط كاربران به وب سايت‌تان و يا شبكه‌هاي اجتماعي مختلف شركت كمك كنيد. در زمان ارائه نمونه‌هايي از محصولات تبليغاتي سفارشي، داشتن نام برند و لوگوي چاپي كه مستقيما روي آن اطلاعات شركت نوشته شده، براي كاربران آسان خواهد بود تا در زمان نياز با شركت شما ارتباط برقرار كنند.

از محصولات تبليغاتي كم هزينه براي كمپين‌هاي بازاريابي خود استفاده كرده و در مورد انتخاب برخي از آيتم‌هاي پركاربرد و بادوام براي بازاريابي شركت خود با كارشناسان با تجربه مشورت كنيد. اين كار به ادامه فعاليت‌هاي جديد كمك خواهد كرد. محصولات تبليغاتي داراي توانايي ايجاد فرصت جذب مشتريان جديد و چشم اندازهاي متفاوت هستند.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۲:۲۱ ] [ نيلوشهابي ]

رسيدن به استراتژي‌هاي بازاريابي موثر براي كسب و كار شما هرگز آسان‌ ترين كار براي انجام دادن نيست. با ظهور اينترنت و بازاريابي ديجيتال، برخي افراد سعي خواهند كرد شما را متقاعد كنند كه هر روش تبليغاتي ديگري اتلاف وقت است.
آنها استدلال خواهند كرد كه بازاريابي آنلاين تنها راه گسترش نام برند در مورد محصولات و خدمات يك فرد است، اما اين طور نيست.

هنوز هم روش‌هاي تبليغاتي آفلاين بسياري وجود دارند كه آزمون زمان را تحمل كرده‌اند و هنوز هم تا به امروز موثر هستند. چه شما شركت خود را در يك روزنامه محلي، مجله و يا در يك ورزشگاه تبليغ كنيد، يا اين كه هداياي مفيدي مانند خودكار تبليغاتي را پخش كنيد كه هم مشتري از آن بتواند استفاده كند و هم شما بازگشت سرمايه خوبي در كسب و كار خود داشته باشيد.

قدرت محصولات تبليغاتي در اثر روان‌شناسي كه بر گيرنده دارد، قرار دارد. زماني كه فرد يك هديه مجاني دريافت مي‌كند، او تمايل خواهد داشت كه در عوض چيزي بدهد. بنابراين، زماني كه مشتريان احتمالي شما هديه‌اي از طرف شما دريافت مي‌كنند، مطمئن باشيد كه آنها مي‌خواهند تلافي كنند.

خودكار تبليغاتي چگونه بر گسترش كسب و كار شما تاثير مي‌گذارد؟

به آنها به عنوان يك جايگزين كارت ويزيت فكر كنيد، اما با يك روش جالب‌تر و خلاقانه براي نشان دادن اطلاعات تماس شما.

به علاوه، زماني كه شما مي‌خواهيد به يك موفقيت كاري دست پيدا كنيد، خودكار تبليغاتي با قيمتي نسبتا ارزان گزينه مناسبي خواهد بود. مشتريان كسب و كار شما هميشه از يك سخاوت كوچك قدرداني مي‌كنند.
آنها هم چيزهاي كاربردي را دوست دارند، پس چرا در هنگام ترويج برند، شما چيز مفيدي به آنها نمي‌دهيد؟ آگاهي افراد از نشان تجاري ديگر رقباي شما قطعا به شانس شما براي همكاري آنها با شما در آينده آسيب نمي‌رساند.

با تمركز بر استفاده از خودكار تبليغاتي براي بالا بردن آگاهي در مورد برند تجاري شما، ما سه روش براي كسب منافع عالي از طريق ارائه اين محصولات ارزشمند را تجربه خواهيم كرد.

همه هديه را دوست دارند، درست است؟

آخرين باري كه به دنبال خودكار روي ميزتان بوديد را به ياد داريد؟ به احتمال زياد، تا به امروز چندين بار براي شما اتفاق افتاده است! بنابراين داشتن تعداد زيادي از آنها هميشه يك ايده خوب بوده و مردم دوست دارند تعداد بيشتري خودكار داشته باشند.

داشتن خودكار تبليغاتي با يك لوگوي چاپ شده بر روي آن يك ايده عالي است، زيرا به نظر مي‌رسد كه همه هميشه به دلايلي دوست دارند آنها را داشته باشند. اگر آنها به طور منظم از خودكار تبليغاتي شما استفاده كنند، شركت شما در صف مقدم ذهن آنها قرار خواهد گرفت.

به علاوه، وقتي كه در نهايت به قرض گرفته مي‌شوند، شخص بعدي اطلاعات شركت شما را خواهد ديد، درباره كسب و كار شما ياد مي‌گيرد و در صورت نياز به خدمات و محصولات، به شركت شما مراجعه خواهد كرد. كسي چه مي‌داند؟ آنها ممكن است به مشتري بعدي شما تبديل شوند.

يك فرصت تبليغاتي مقرون به صرفه و موثر با خودكار تبليغاتي

راه‌هاي زيادي براي تبليغ كسب و كار وجود دارند و هر كدام هزينه مخصوص به خود را دارند. استفاده از خودكار تبليغاتي يكي از موارد تبليغاتي كم هزينه خواهد بود. شما مي‌توانيد صدها يا حتي هزاران عدد از آنها را با قيمت پايين بخريد و آنها را به همه برسانيد، اين موارد در بين افراد مختلف كاربرد زيادي دارند و مورد توجه قرار مي‌گيرند. هرگز نمي‌دانيد كه چه كسي ممكن است به محصولات و يا خدمات شما نياز داشته باشد.

آيا شما مي‌توانيد تمام روز را در خيابان بايستيد و اين خودكار تبليغاتي را به افرادي كه در خيابان راه مي‌روند، بدهيد؟ نه، اين كار هدر دادن وقت است. به دنبال گردهمايي‌هاي اجتماعي بگرديد.

به عنوان مثال، اگر شما يك رستوران محلي داشته باشيد و به دنبال آن هستيد كه افراد از كسب و كار شما مطلع شوند، اگر رويدادي بزرگ مثل يك نمايشگاه محلي يا چيزي مشابه در شرف وقوع است، خودكار تبليغاتي خود را در بين جمعيت شركت كننده در نمايشگاه پخش كنيد. همه ما از موارد رايگان قدرداني مي‌كنيم و اين روشي عالي براي معرفي رستوران شما به آنها است.

شما مي‌توانيد با روش‌هاي خلاقانه ديگري براي ايجاد تبليغات موثر محلي اقدام كنيد. هدف اصلي اين است كه خودكار تبليغاتي خود را به دستان مخاطب هدف خود برسانيد.

از گستره وسيعي از سبك‌هاي خودكار تبليغاتي استفاده كنيد

چيز بزرگي كه در مورد خودكار تبليغاتي وجود دارد اين است كه آنها در انواع مختلفي از سبك‌ها و مدل‌ها در دسترس هستند. بنابراين مي‌توانيد گزينه‌هاي متعددي را انتخاب كنيد و از آنجا كه بسيار مقرون به صرفه هستند، مي‌توانيد سبك‌هاي مختلف را بخريد و انواع مختلفي را در كمپين خود عرضه كنيد.

طولي نمي‌كشد كه بسياري از اين هداياي مفيد را تحويل خواهيد داد كه قطعا به ترويج كسب و كار شما كمك خواهد كرد. به رسميت شناختن برند و آگاهي از آن و ماندگار كردن كسب و كار خود در ذهن مشتريان با استفاده از يك هديه نسبتا ارزان ميسر خواهد بود.

نتيجه‌ گيري

خودكارهاي تبليغاتي سبك‌هاي زيادي دارند، بنابراين مورد توجه طيف وسيعي از مردم قرار مي‌گيرند. آنها به عنوان تبليغاتي عالي، براي همه كسب و كارها عمل مي‌كنند. به علاوه، آنها را مي‌توانيد با هزينه كم تهيه كنيد و از طرف ديگر مردم هديه‌هاي رايگان را دوست دارند و از گرفتن آن خوشحال خواهند شد. تركيبي از اين مزايا خودكار تبليغاتي را به يك فرصت تبليغاتي قدرتمند تبديل مي‌كند.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۸:۳۳ ] [ نيلوشهابي ]

هداياي تبليغاتي براي مدتي طولاني در خانه‌ها و ادارات يا ماشين‌ها باقي مي‌مانند و آنها را به ياد كسب و كار و شركت شما مي‌اندازد. در واقع، مصرف كنندگان به طور متوسط ۶ ماه از محصولات تبليغاتي استفاده مي‌كنند.
دفعه بعد وقتي كه لوگو را مي‌بينند فورا هديه و كسب و كار شما را به ياد مي‌آورند. مشتريان حتي اگر يك مورد كم هزينه به آنها هديه كرده باشيد، كسب و كار شما را به ياد خواهند داشت. آنها با تشخيص محصولات شما در هنگام خريد، به كسب و كار شما پاداش خواهند داد.

مدت زمان نمايش بيشتر نام كسب و كار شما

يك تبليغ در تلويزيون يا بيلبورد به سرعت در عرض چند ثانيه از جلوي چشم شما رد مي‌شود. اما، محصولات تبليغاتي براي اغلب اوقات مورد استفاده قرار مي‌گيرند و جلوي چشم افراد قرار دارند. به عنوان مثال، مصرف كنندگان براي بسياري از روزها، از آيتم‌هاي تبليغاتي شما استفاده كرده و نام برند شما را خواهند ديد و يا بيشتر اوقات با ليوان شما چاي و يا قهوه خود را مي‌نوشند. چنين آيتم‌هاي تبليغاتي روشي عالي براي افزايش قرار گرفتن كسب و كار شما در معرض ديد مخاطبان است.

بسياري از افراد مي‌توانند نام برند آيتم‌هاي تبليغاتي را كه در عرض ۱۲ ماه گذشته دريافت كرده‌اند را به خاطر آورند. در مقايسه، تعداد كمتري از افراد مي‌توانستند نام برندي را به خاطر بياورند كه آن را در يك مجله يا روزنامه در هفته گذشته ديده بودند.

محصولات تبليغاتي به عنوان معرف كسب و كار شما

كارت‌هاي ويزيت، شركت و محصولات شما را به مشتريان معرفي مي‌كنند. محصولات تبليغاتي شما هم به همان شكل ولي با نتايج بهتر عمل مي‌كنند. زماني كه آيتم‌هاي هديه مربوط به كسب و كار و صنعت خود را توزيع مي‌كنيد، در واقع كسب و كار خود را به مشتريان احتمالي معرفي مي‌كنيد. بر طبق آمار بيش از نيمي از افرادي كه محصول تبليغاتي دريافت كردند، نام شركتي را به خاطر آوردند كه محصول را به آنها داده است.

به ياد داشته باشيد كه محصولات تبليغاتي نيز اطلاعات تماس و موضوع فعاليت شركت شما را به همان اندازه كه كارت‌هاي كسب و كار ارائه مي‌دهند، به افراد عرضه مي‌كنند. آيتم‌هاي تبليغاتي شركت شما، لوگو، تصاوير و شعار مربوط به پيام كسب و كار شما را با خود بايد داشته باشند. بنابراين، محصول مارك دار به عنوان يك كارت كاري مفيد عمل مي‌كند كه مصرف كنندگان مي‌توانند روزانه از آن استفاده كنند.

محصولات تبليغاتي نيز به عنوان بخشي از كمپين رسانه‌هاي اجتماعي شما عمل مي‌كنند. شما مي‌توانيد از محصولات تبليغاتي به عنوان بخشي از كمپين رسانه‌هاي اجتماعي خود استفاده كنيد. براي مثال، بايد كد QR خود را روي يك بطري تبليغاتي چاپ كنيد. همچنين مي‌توانيد آدرس وبسايت خود را روي تي‌شرت و ديگر اقلام تبليغاتي قرار دهيد.

ايجاد وفاداري مشتري

مشتريان شما بايد اغلب در صورت نياز، محصولات شركت شما را خريداري كنند. بازاريابان منابع بيشتري را صرف ايجاد يك پايه محكم از مشتريان وفادار مي‌كنند. آنها از محصولات تبليغاتي براي هدايت وفاداري مشتري در يك دوره تبليغات استفاده مي‌كنند.

با اين حال، اطمينان حاصل كنيد كه آيتم‌هاي تبليغاتي شما داراي استانداردهاي كيفيت بالا و ترجيحا مارك دار هستند. افراد كيفيت آيتم‌هاي تبليغاتي را با كيفيت كسب و كار شما مرتبط مي‌دانند. اين كار براي نگه داشتن خريداراني كه اولين بار از محصولات شما استفاده كرده‌اند، براي هميشه كمك خواهد كرد. مشترياني كه محصولات تبليغاتي با كيفيت دريافت مي‌كنند، احتمال بيشتري وجود دارد كه با كسب و كار شما وارد معامله شوند.

بنابراين، راه خود را براي استفاده از آيتم‌هاي تبليغاتي براي هدايت مشتري پيدا كنيد.

بسيار عالي خواهد بود اگر شما محصولات تبليغاتي را در تركيب بازاريابي خود بگنجانيد. آيتم‌هاي تبليغاتي با كيفيت تاثيرگذاري بيشتر و بازگشت سرمايه بهتري هم خواهند داشت.

دقت كنيد كه محصولات تبليغاتي مبتكرانه باشند و خوب برنامه‌ريزي شده باشند. يك طرح تبليغاتي ماهرانه با استفاده از اين موارد، انواع ديگري از بازاريابي مانند تبليغات تلويزيوني و راديويي شما را تكميل خواهد كرد. اين روش، كمپين بازاريابي شما تاثير بيشتري بر روي مخاطبان هدف خواهد داشت و به بالا بردن اعتبار برند شما كمك خواهد كرد.

در حالي كه اقلام تبليغاتي توجه مشتريان را به برند، لوگو، كارت‌هاي كسب و كار، وب سايت شما و غيره جلب مي‌كنند. طراحي گرافيكي نيز بايد قادر به هدايت مشتريان باشد.

نتيجه‌گيري

محصولات تبليغاتي مي‌توانند مصرف كنندگان را به روشي مقرون به صرفه به كسب و كار شما هدايت كنند. اين محصولات تبليغاتي شناسايي فوري برند را به ارمغان مي‌آورند. شما مي‌توانيد دسترسي به محصولات و يا خدمات خود را در ميان يك جمعيت بزرگ‌تر گسترش دهيد. اين موارد همچنين براي ايجاد و هدايت وفاداري مشتري بسيار عالي هستند.



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۸:۵۲ ] [ نيلوشهابي ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب