هداياي تبليغاتي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1988
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

هديه تبليغاتي مي‌تواند به شكل‌هاي مختلفي باشد و يكي از آنها قلم‌هاي رنگي است. در چند سال گذشته، رنگ آميزي به عنوان سرگرمي اصلي بچه‌ها بوده و اين روزها در حال تبديل شدن به يكي از محبوب‌ترين سرگرمي‌ها براي بزرگسالان در سراسر دنيا شده است. اين توسعه منجر به تمركز بر روي زمان استراحت اشخاص، تشويق افراد به رنگ آميزي براي كم كردن از فشار كار براي انجام كاري خلاقانه و درماني شد.
با اين حال، رشد در كتاب‌هاي رنگ‌ آميزي بزرگسالان يك فرصت واقعي براي كسب و كارهايي فراهم مي‌كند كه به دنبال روشي منحصر به فرد براي كسب نام تجاري خود هستند كه هزاران مشتري آن را خواهند ديد. قلم‌هاي رنگي تبليغاتي مي‌توانند تاثير واقعي با مشتريان و كارمندان به طور يكسان داشته باشند .

چرا از قلم‌هاي رنگي به عنوان هديه تبليغاتي استفاده كنيم


به نظر مي‌رسد كه قلم‌هاي رنگي تبليغاتي ممكن است به عنوان انتخابي آشكار براي هداياي تبليغاتي نفيس به نظر برسند، بسياري از كسب و كارها مي‌توانند با ارائه اين هديه تبليغاتي به مشتريان يا كارمندان از مزاياي آن بهره‌مند شوند. البته اين مساله تا حدودي بستگي به نوع كسب و كاري دارد كه شما در آن شركت مي‌كنيد و اينكه مخاطبين‌تان چه كساني هستند.
به عنوان مثال، شركت‌هايي كه خدمات را به مردم ارائه مي‌كنند، چه در زمينه مراقبت‌هاي بهداشتي خصوصي، چه در زمينه بهداشت رواني و چه محصولات بهداشتي، ممكن است آرزو داشته باشند كه محصولات رنگي را به مشتريان ارائه دهند، با فلسفه موقعيت‌يابي كسب‌وكار به عنوان يك منبع پشتيبان براي كاهش استرس در زندگي روزمره مشتري.

قلم‌هاي رنگي براي آرامش ذهني


امروزه، ارتباط اصلي با قلم‌هاي رنگي در ميان بزرگسالان به خاطر تمركز حواس است. به گزارش گاردين، بزرگسالاني كه طرفدار رنگ آميزي هستند از رنگ كردن براي سرگرمي به عنوان يك ابزار آرام‌بخش براي بيان خلاقيت و خروج از دنياي مدرن و ماشيني استفاده مي‌كنند .
در حقيقت، تحقيقات انجام‌شده توسط استادان روانشناسي در دانشگاه‌ها، حاكي از آن است كه دستاوردهاي مشخصي در سلامت رواني براي بزرگسالان وجود دارد كه به مدت ۱۰ دقيقه در روز به رنگ‌آميزي مشغول مي‌شوند. اين مطالعه نتيجه‌گيري مي‌كند:

شركت كنندگان در رنگ‌آميزي به ميزان قابل‌توجهي از علايم افسردگي و اضطراب آنها پس از اين كار كاسته شده و بعد از آن آرامش بيشتري داشته‌اند. ما نتيجه مي‌گيريم كه رنگ‌آميزي روزانه مي‌تواند برخي پيامدهاي رواني منفي را بهبود بخشد و ممكن است ابزاري موثر، ارزان و بسيار مفيد براي بسياري از افراد فراهم كند .
به خاطر اين مفاهيم ضمني، قلم‌هاي رنگي يك هديه تبليغاتي به موقع و موثر براي عرضه به مشتريان و كارمندان براي نشان دادن تعهد شركت به رفاه آنها هستند. به عنوان مثال، يك شركت بازاريابي ممكن است تصميم بگيرد كه قلم‌هاي رنگي سفارشي به عنوان هديه تبليغاتي به مشتريان رده‌بالا در جلسات، يا حتي كارمندان شركت، بدهد تا به كاهش استرس آنها كمك كند. اين نشان مي‌دهد كه اين شركت به سلامت عاطفي اطرافيان خود اهميت مي‌دهد و اين هديه تبليغاتي به پرورش شهرت شما به عنوان يك كسب و كار اخلاقي كمك مي‌كند.

قلم‌هاي رنگي سفارشي از پديده جاويد


گزينه‌هاي بي شماري براي انتخاب هديه تبليغاتي مناسب كسب و كار و برند شما در پديده جاويد وجود دارد كه مي‌توانيد بسته به نوع فعاليت و يا اهداف بازاريابي خود از بين آنها براي گسترش نام برند شركت خود استفاده كنيد. انواع مختلفي از هداياي تبليغاتي ارزان با كيفيت بالا و قيمت مناسب براي كمپين تبليغاتي شما را پديده جاويد ارائه خواهد كرد تا بتوانيد بوسيله آنها نام تجاربي خود را در بين مشتريان خود مطرح كنيد و آنها باعث شوند اعتماد افراد به برند شما جلب شود و از خدمات و محصولات شما بخواهند استفاده كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۱:۲۵ ] [ نيلوشهابي ]

اگر به دنبال خودكار تبليغاتي و نوشت افزار سفارشي براي دفتركار، شركت، رويدادها و نمايشگاه‌هاي تجاري خود هستيد، ما طيف وسيعي از خودكارهاي جوهري و نوشت افزارهاي مختلف را براي نيازهاي شما داريم. ما مي توانيم همه نيازهاي شما را از خودكار‌هاي پلاستيكي و يا خودكار‌هاي سفارشي فلزي گرفته تا كيت مداد و هايلايت را به شما عرضه كنيم. ما سبك، رنگ و طراحي را متناسب با بودجه شما ارائه مي‌دهيم بنابراين سفارش شما مطمئنا منحصر به فرد و خاص خواهد بود! شما مطمئنا طراحي مورد نظر براي خودكار را براي كسب و كار كوچك يا بزرگ خود در فروشگاه هداياي تبليغاتي آنلاين پديده جاويد پيدا خواهيد كرد. محصولات ما به گونه‌اي ساخته شده‌اند تا شركت و يا سازمان شما را توسعه دهند و شما را در معرض ديد افرادي كه به دنبال جلب توجه آنها هستيد قرار مي‌دهند.

محصولات ما در سبك‌هاي مختلفي عرضه مي‌شوند و مي‌توانيد از آنها به عنوان هديه در نمايشگاه‌ها، رويدادها و يا كسب و كارهاي تبليغاتي خود استفاده كنيد. اضافه كردن لوگوي شركت شما بر روي آنها مانند يك تبليغات پويا عمل مي‌كند، تبليغاتي كه به طور مداوم در معرض ديد قرار دارند. با ارائه يك ابزار عملي كه مشتريان فعلي و آينده شما هر روز از آن استفاده مي‌كنند، خودكار‌هاي تبليغاتي و ساير نوشت افزارها يكي از موثرترين ابزارها براي بهبود تصوير كسب و كار شما هستند. شما به دنبال يك خودكار هستيد كه متناسب با نيازهاي كسب و كارتان باشد و فروشگاه ما طيف وسيعي از خودكارهاي با كيفيت و ديگر نوشت افزارها را براي نشان دادن سبك و طراحي شما ارائه مي‌دهد.

اگر شما در حال تلاش براي ارتقاي تصوير يك شركت يا سازمان با بودجه محدود هستيد، اين احتمالا بهترين راه براي تبليغ نام تجاري شما در جامعه است. هنگامي كه شما هداياي تبليغاتي نفيس مرتبط با كسب و كار يا اطلاعات مربوط به رويدادهاي تجاري خود را به مشتريان يا شركت كنندگان عرضه مي‌كنيد، به آنها يك ابزار فيزيكي ارائه مي‌دهيد تا توسط آن كسب و كار يا سازمان شما را به ياد بياورند. اين موارد به طور بالقوه مي‌تواند توجه مشتريان شما را به خدمات شركت شما كه تجربه فوق العاده‌اي از آن داشته‌اند جلب كنيد كه به آنها اين امكان را مي‌دهد حتي خدمات شما را به ديگران توصيه كنند. خودكارها و نوشت افزارهاي سفارشي لوگودار به طور ثابت يادآور كسب و كار شما هستند. اين ابزارهاي مارك دار اغلب بين افراد و كسب و كارهاي مختلف دست به دست مي‌شوند و يك مسير طولاني براي افزايش آگاهي از نام تجاري شما را طي مي‌كنند؛ و بهترين بخش در مورد اين روش اين است كه شما مي‌توانيد اطلاعات زيادي را بدون اينكه حتي يك كلمه صحبت كنيد، انتقال دهيد.

اگر شما يك سازمان هستيد كه مي‌خواهيد هويت شركت خود را گسترش دهيد و يا يك كسب و كار جديد ايجاد كنيد، خودكارهاي جوهري و نوشت افزارهاي ساده يك روش موثر و كم هزينه تبليغاتي هستند. هداياي تبليغاتي ارزان يك راه قابل اعتماد و كم هزينه براي جلب توجه افرادي هستند كه ممكن است پيام شما را به سادگي ناديده بگيرند. قرار دادن لوگوي سفارشي شركت شما بر روي محصولات تبليغاتي، جايگزين مناسبي براي صرف هزينه در تبليغاتي است و شما را در معرض ديد عموم قرار مي‌دهند!


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۲۶:۰۱ ] [ نيلوشهابي ]

خودكار تبليغاتي اگرچه توسط بسياري از شركت‌ها براي سال‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، آنها يكي از موفق‌ترين ابزارهاي بازاريابي هستند كه يك كسب‌ و كار مي‌تواند از اين هداياي تبليغاتي بهره ببرد. خودكارهاي تبليغاتي عالي هستند، و تا پايان زمان كاركرد عالي خواهند ماند ، چون همه با خودكارها مي نويسند و تنها چيزي هستند كه مردم تا زمان خالي شدن از آنها استفاده مي‌كنند.

شما اغلب خودكار تبليغاتي را در فروشگاه‌ها و يا بر روي ميز متخصصان كسب‌وكار مي‌بينيد. اين خودكارها توسط مشتريان يا مراجعه كنندگان براي امضاء چك يا رسيدها استفاده مي‌شوند و با آنها مدارك مورد نياز را پر مي‌كنند. اگر مقدار زيادي از خودكارهاي تبليغاتي موجود داريد، مي‌توانيد به مشتريان فعلي و يا افراد هدف خود اجازه دهيد تا اين خودكارها را با خود به خانه ببرند و بدين ترتيب ميزان ديده شدن لوگوي برند و يا نام كسب‌وكار شما را افزايش دهند.
هدف اصلي استفاده از خودكار تبليغاتي افزايش ميزان گسترش برند براي بدست آوردن مشتريان احتمالي است. با خودكار تبليغاتي‌تان، مشتريان شما قادر خواهند بود زماني كه به محصولات و يا خدمات شما نياز دارند، شما را پيدا كنند. با خودكار تبليغاتي، شما مي‌توانيد از شكل موثر ديگري از تبليغات استفاده كنيد و اين همان تبليغات دهان به دهان است، زماني كه يكي از دوستان يا اعضاي خانواده سوالاتي را در مورد خودكاري كه از آن استفاده مي كنند بپرسند؛ اين باعث گسترش بيشتر برند شما خواهد شد.

زماني كه مشتريان از خودكار تبليغاتي شما در مقابل دوستان و خانواده استفاده مي‌كنند، آنها در حال باز كردن پنجره‌اي براي صحبت درباره شركت شما هستند. به طور معمول، زماني كه يك فرد نياز به خدمات دارد، اغلب از دوستان و خانواده خود براي راهنمايي، درخواست كمك مي‌كند و اين جايي است كه خودكار برند شما وارد مي‌شود. علاوه بر در معرض ديد قرار گرفتن كسب و كار شما توسط خودكار تبليغاتي، شما هم بايد مطمئن شويد كه با بهترين خدمات مشتري ارائه‌شده توسط هر كسب‌وكاري، آنها را تامين مي‌كنيد.

خودكار تبليغاتي به شما كمك خواهد كرد تا با آن كسب‌وكار خود را تبليغ كنيد. آنها مقرون‌به‌صرفه و مفيد هستند. هيچ توجيهي براي قرار ندادن آنها در يك سفارش با ديگر اقلام تبليغاتي وجود ندارد. براي تبليغات كسب و كار و برند خود مي توانيد تنها از خودكار تبليغاتي استفاده كنيد. اين آيتم‌هاي تبليغاتي مقرون به صرفه و داراي عمر نسبتا بالايي هستند و در هر جايي مي توان اين هداياي تبليغاتي ارزان را پيدا كرد. با پيشرفت تكنولوژي و رواج وسايل الكترونيكي باز هم هنوز از خودكار استفاده مي شود.  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۵۸:۳۲ ] [ نيلوشهابي ]

هداياي تبليغاتي شركتي كالاهاي بازاريابي هستند كه با لوگو و يا پيامي به مشتريان فعلي و يا احتمالي هديه داده مي شوند. در برخي موارد اين هدايا وسيله‌اي براي نشان دادن قدرداني از مشتريان با ارزش، براي انجام كسب‌وكار با شما هستند. هديه دادن به مشتري مي تواند خيلي بيشتر مورد توجه قرار بگيرد، حتي اگر كسب و كار ما يك محصول پيشرفته و جالب را براي فروش ارائه دهد، تأثير هديه تبليغاتي بهتر و ماندگارتر است.
ايجاد يك برند يك بخش ضروري از كسب‌وكار مي باشد و شما مي توانيد آيتم هاي تبليغاتي را براي معرفي برند خود به كار ببريد در حالي كه در طول روز براي مشتريان خود نيز از آنها استفاده مي كنيد اين كار باعث گسترش بيشتر برند خواهد شد. اگر بازاريابي با صداقت، بخش مهمي از معرفي كسب‌وكار شما باشد، راه‌هايي وجود دارد كه شما مي‌توانيد استراتژي‌هاي برندينگ را توسعه دهيد كه بر ارزش‌هاي اصلي شركت شما تمركز دارند. در اينجا سه استراتژي را براي شما مطرح خواهيم كرد.

۱ - ايجاد نام تجاري از طريق خدمات عالي به مشتري

يك جنبه مهم از نام تجاري براي كسب‌وكار بايد بر روي تجربه مشتري از اولين بار حضور در شركت شما باشد كه در واقع مربوط به استفاده از محصول يا خدمات شما است. خدمات با قيمت پايين، اين يك سياست بازگشت آسان است كه وفاداري مشتري را به خدمات موثر شما اضافه مي‌كند. ايجاد برند نيازمند اين است كه از مشتريان در مورد بازخورد كارمندان با آنها، مواردي كه باعث نا رضايتي مشتري شده، نيازها و خواسته‌هاي مشتري براي بهتر شدن كسب و كارتان سوال كنيد. توانمندي‌هاي بالقوه شركت را براي خدمات بهتر به مشتريان فعلي خود براي بهتر كردن شرايط بررسي كنيد. هميشه اين تعهد را به خود داشته باشيد كه بهترين كالاها و يا خدمات را به مشتريان ارائه دهيد.

۲ - ايجاد نام تجاري منظم

نام تجاري شما چه بصورت آنلاين و چه آفلاين براساس استفاده شما از لوگو، بنرها، چاپ آگهي، بسته‌بندي مناسب، كارت ويزيت با طرح و متن خوب، تبليغات،هداياي تبليغاتي ارزان و ابزارهاي بازاريابي مستقيم ساخته شده‌اند. اين بهانه را رها كنيد كه نمي‌توانيد با استفاده از تمام اين تكنيك ها كسب‌وكار خود را به بازار عرضه كنيد. داشتن يك لوگوي مرتبط و متفاوت كه به راحتي بتواند دقيقا كسب و كار شما را نمايش دهد، يك كليد براي پيشرفت برند شما است. قول و شخصيت برند تنها در صورتي مؤثر است كه مشتريان شما بتوانند به طور ذهني لوگو را به كسب‌وكار شما متصل كنند. پس اگر لوگوي شما اين توانايي را ندارد، يك لوگوي جديد طراحي كنيد و سپس آن را روي همه چيز، و هر چيزي قرار دهيد.

۳ - ايجاد نام تجاري از طريق روابط با مشتري

با تنها به فكر فروش بيشتر بودن مشتريان وفادار بدست نخواهيد آورد. ما مشترياني داريم كه سال هاي زيادي است كه اقلام تبليغاتي را از ما مي‌خرند، البته به خاطر روابطي كه با آنها ايجاد مي‌كنيم. قطعا خدمات مشتري، قيمت‌گذاري، و غيره مهم هستند اما اگر رابطه خوب نباشد، رقيب شما مي‌تواند با قيمت‌گذاري و خدمات مشابه مشتريان شما را بدست آورد. از طريق ايجاد روابط دوستانه با مشتريان خود، روابطي عميق ايجاد خواهيد كرد كه آن‌ها را در آينده وادار به بازگشت به كسب‌وكار شما مي‌كند. وفاداري مشتري و توصيه‌هاي كلامي از جانب مشتريان براي بهتر شدن خدمات يا محصول و نحوه برخورد آنها با شما و تيم شما، توسط رابطه‌اي كه ايجاد كرده‌ايد، صورت مي‌گيرد. سود بلندمدت بخاطر داشتن مشتريان وفادار قطعا از هر موفقيت كسب‌وكار ديگري بيشتر است.
به ياد داشته باشيد كه نام تجاري و بازاريابي كسب‌وكار شما آسان نيست. اين كار را نمي توان به آساني انجام داد و رها كرد، شما بايد بطور مرتب وقت صرف ساخت يك برند بهتر كنيد. در اصل، اين مساله به تجربه مشتري مربوط مي‌شود. زماني كه كسب‌وكار شما با ارزش‌ها و اهداف اصلي برند شما سر و كار دارد، به طور مداوم و با شيوه‌هاي كسب‌وكار صادقانه، شما خواهيد دانست كه موفق شده‌ايد برند خود را بسازيد. اما اين را بدانيد كه هرگز نمي‌توانيد كار بر روي ساخت يك برند بهتر را متوقف كنيد.
پديده جاويد آماده ارائه هداياي تبليغاتي نفيس دلخواه شما با طرح و لوگوي دلخواه 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۰:۵۳ ] [ نيلوشهابي ]

در اينجا چند نمونه از شركت‌هايي كه با موفقيت با استفاده از هداياي تبليغاتي ، توانسته‌اند پيام خود را به مخاطبان هدف برسانند مثال ميزنيم:

مثال ۱:
مخاطب هدف: فروشگاه‌ها و نمايندگي‌هاي فروش خودرو
پيام: لنر مي‌خواست شانس مخاطبان هدف خود را براي خريد يك كيت لولا افزايش دهد، بنابراين او به آنها نشان داد چطور مي‌توان كيت‌هاي لولايي را كه براي وانت‌هاي GM طراحي شده‌ان را نصب كرد.
محصول تبليغاتي: يك ويديو آموزشي كم هزينه در مورد چگونگي استفاده از كيت‌هاي لولا كه بر روي يك سي‌دي كوچك رايت شده بود و لنر آنها را در نمايشگاه تجاري به افرادي كه از غرفه او ديدن مي‌كردند مي‌داد.
نتيجه: حدود ۵۰٪ از فروش آنلاين Total Automotive در چند ماه بعد از نمايشگاه تجاري، از همين سي‌دي كوچك ناشي شد.

مثال ۲:
مخاطب هدف: وكلائي كه براي شركت‌هاي آمريكايي در كشورهاي خارجي پرونده‌هاي ثبت اختراع ثبت مي‌كنند
پيام: يك شركت حقوقي متخصص در علامت تجاري و حق ثبت اختراعات، مي‌خواست در موردي ميزان پس‌اندازي كه افراد مي‌توانستند در حين تكميل فرايند ثبت اختراع خود داشته باشند به آنها اطلاع دهد. اين شركت مي‌توانست به طور متوسط در حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار در سال در هزينه‌هاي ثبت اختراعات مشتري‌ها صرفه‌جويي كند.
محصولات تبليغاتي: يك ۱۰۰ دلاري جعلي به شكل يك مرد. روي اين مرد ۱۰۰ دلاري يك زيپ بود كه با باز كردن آن، يك بيزينس كارت داخل آن بود كه شماره تلفن، نام نماينده و آدرس وبسايت اين شركت بر رويش چاپ شده بود.
وقتي گيرنده‌ها به اين آدرس وبسايت مي رفتند، يك ماشين حساب آنلاين به آنها نشان مي‌داد كه با استفاده از خدمات آنها مي توانند چقدر از هزينه‌هايشان بزنند.
نتيجه: حدود ۱۱٪ از گيرنده‌ها با شماره تلفن روي كارت تماس گرفته يا به وبسايت مراجعه كردند.

مرحله ۴: با تست‌هاي كوچك شروع كنيد
لنر مي‌گويد بهترين مشاوره اي كه او مي‌تواند به ديگر بازاريابان بدهد اين است كه قدم‌هاي كوچك برداند و آن را امتحان كنند و ببينند چه نتيجه‌اي مي دهد. سپس وقتي نتيجه آن چيزي بود كه مي خواستند، در مقياس بزرگ‌تر كار كنند.

مرحله ۵: سنجش موفقيت
يك فرم ثبت نام آنلاين درست كنيد كه بازديدكنندگان وبسايت‌تان براي دريافت خبرنامه يا اطلاعات مربوط به محصولات خاص آن را تكميل كنند. لنر با استفاده از اين روش مشخص كردن كه چه ميزان از مشتري‌ها به واسطه‌ي همان سي‌دي كوچك آموزشي به فكر خريد از شركت او افتاده‌‌اند.
بخش «چطور با شركت Total Automotive آشنا شديد؟» يك بخش الزامي در فرم ثبت نام وبسايت اين شركت است. افراد مي‌توانند از ميان جواب‌هاي مشخص شده انتخاب كنند يا در صورتي كه نحوه آشنايي آنها با اين شركت در ميان جواب‌هاي از پيش تعيين شده نباشد مي‌توانند گزينه «ديگر» را انتخاب كنند و توضيح بدهند از چه طريقي با اين شركت آشنا شده‌اند.
يك آدرس ايميل منحصر به اين افراد درست كنيد. اين روش‌ها ميزان پاسخ افراد به راهبرد شما را مي‌سنجند.

نمونه‌هايي از كمپين‌هاي موفقيت‌آميز محصولات تبليغاتي
اين كمپين‌هاي موفقيت‌آميز، برندگان جايزه بين‌المللي محصولات تبليغاتي پيراميد در سال ۲۰۰۸ هستند:

مثال B-to-B
هدف: 3M خواستار افزايش فروش دستگاه‌هاي تنفسي و ايجاد آگاهي از برند در مورد خط كامل محصولات تنفسي يكبار مصرف خود بود.
مخاطب هدف: ۸۰۰ توزيع‌كننده كه برخي از (نه همه‌ي) محصولات تنفسي 3M را مي‌فروختند.
استراتژي: يك كمپين پستي هشت قسمتي كه حدود ۱۷ ماه طول كشيد. همراه با هر نامه يك دستگاه تنفسي نمونه و يك محصول تبليغاتي مرتبط بود. براي مثال، يك قلك كه روي آن نوشته شده بود: «ما مي‌خواهيم شما نفس بكشيد، نه اينكه نفس‌تان بند بيايد».
هداياي تبليغاتي ارزان : يك جاكليدي، يك جفت عينك آفتابي Elvis و يك كلاه گلدوزي شده، همراه با دستگاه تنفسي نمونه. هر محصول هم پيام منحصر به فرد و مرتبط با آن محصول را داشت.
نتيجه: افزايش ۲۰٪ فروش كل خط توليد دستگاه تنفسي 3M پس از راه‌اندازي كمپين تبليغاتي.
 
مثال B-to-C
هدف: شركت آربي (ARBY) مي‌خواست مشتري‌هاي خود را دوباره برگرداند
مخاطب هدف: مشتري‌هاي فعلي
استراتژي: اين شركت يك برنامه كوپن مشتري‌هاي وفادار درست كرد و مشتري‌ها با ثبت نام، يك جاكليدي مي‌گرفتند كه روي آن يك باركد قرار داشت. كسي كه از اين باركد استفاده مي‌كردند مي توانستندتخفيف بگيرند. بر روي هر باركد هم اين پيام شركت نوشته شده بود: «من به آربي فكر مي‌كنم».
محصول تبليغاتي: كارت تخفيف به شكل جاكليدي


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۶:۰۴ ] [ نيلوشهابي ]

هداياي تبليغاتي مردم را تشويق و ترغيب به انجام عمل مي‌كنند.انگيزه مناسب آنها را تشويق مي‌كند كه با نماينده فروش ملاقات كنند، يك محصول جديد را امتحان كنند يا در نمايشگاه محصولات يا خدمات شما شركت كنند.
ما با چند كارشناس در اين باره صحبت كرديم كه چطور با انتخاب محصولات تبليغاتي مناسب براي انتقال پيام‌شان، توانستند ميزان فروش و تعامل مشتري‌ها با محصولات و خدمات‌شان را افزايش دهند. نتيجه صحبت ما با آنها يك فرايند پنج مرحله‌اي است كه با دنبال كردن آنها مي‌توانيد يك كمپين تبليغاتي موثر ايجاد كنيد و به دنبال آن به موفقيت برسيد.
برندهاي بزرگ، هداياي تبليغاتي را بخش مهمي از تركيب بازاريابي خود مي‌دانند، حتي زماني كه بودجه‌شان كم است. درواقع شركت‌ها بخش بزرگي از بودجه سالانه‌ي خود را به هداياي تبيلغاتي اختصاص مي‌دهند.
به گفته‌ي بث آن كيلبرگ والش (Beth Ann Kilberg-Walsh) مدير ارتباطات بازاريابي در شركت زيراكس، نقش هداياي تبليغاتي به خصوص در دوران سخت اقتصادي اهميت دارد، زيرا در اين زمانياست كه شركت‌ها به تعامل مردم بيشتر از هر وقت ديگري نياز دارند. كيلبرگ والش مي‌گويد: «كسب‌وكار امروز بسيار جدي شده است. شما بايد به نوعي سرگرمي ايجاد كنيد؛ كمي تحسين، تا شخص را به عمل وا داريد. همه دوست دارند يك چيزي برنده شوند؛ همه دوست دارند يك چيزي بدست آورند».
بازاريابان بايد در مورد چگونگي راه‌اندازي كمپين‌هاي تبليغاتي همراه با هداياي تبليغاتي راهبردي‌تر عمل كنند. آنها بايد حواس‌شان به هزينه‌ها، مخاطبين هدف و چگونگي به حداكثر رساندن بازگشن سرمايه (ROI) باشد.
فرايند ۵ مرحله‌اي كمپين‌هاي تبليغاتي:
مرحله ۱: تعريف هدف
اگر هدف افزايش فروش تا ۲۰٪ است، آن را روشن و واضح مشخص كنيد تا بتوانيد بعدا ميزان موفقيت خود را اندازه‌گيري كنيد.
همچنين تصميم بگيريد كه آيا هدف، برندمحور است يا استراتژيك، تا با اطمينان كه محصول تبليغاتي مناسب را براي اين كمپين انتخاب كنيد.
مرحله ۲: تعريف بودجه
اگر هدف اين است كه ميزان مشخصي درآمد براي كسب و كار خود را كسب كنيد، بيشتر از اين ميزان را صرف تبليغات در كمپين تبليغاتي خود نكنيد. سعي كنيد بازگشت سرمايه را حداقل دو برابر كنيد.
مرحله ۳: متغيرها را در نظر بگيريد
هنگام انتخاب مناسب‌ترين هداياي تبليغاتي ارزان براي مخاطبين هدف، اين متغيرها را در نظر بگيريد:
-> متغير شماره ۱: مخاطب هدف
هداياي تبليغاتي بايد براي مخاطبان هدف معنادار باشد.
هنگامي كه جمعيت‌شناسي مخاطب هدف را تعيين كرديد، از خود بپرسيد: آنها چطور وقت خود را صرف مي‌كنند؟ آنها كجا كار مي‌كنند: پشت ميز، در حال حركت يا هر دو؟ چه چيزي مي‌تواند براي آنها مفيد و كاربردي باشد؟ در گذشته چه چيزي در رسيدن به آنها نتيجه داده است؟
در زير نام چند هداياي تبليغاتي مناسب آورده شده است:
- مگنت: كاربردي، همه كاره و دسترسي راحت هنگام نياز.
ران لنر (Ron Lehner)، رئيس شركت Total Automotive، يك شركت عمده قطعات خودرو، مي‌گويد: «مگنت‌ها كوچك و سبك هستند و راحت مي‌توان در نمايشگاه‌هاي تجاري آنها را از اين سو به آن سو برد. وقتي شركت‌كننده‌ها از نمايشگاه برگردند، اين مگنت‌ها را روي فضايي كه جلوي چشم‌شان است مي‌چسبانند، و شش ماه بعد، وقتي آن را ببينند، دوباره به ياد شركت ما مي‌افتند».
 
- كيف: به ويژه كيسه‌هاي خريد چندبار مصرف، كالاهايي كاربردي هستند كه اكثر مردم از آنها استفاده مي‌كنند.
- تي‌شرت، خودكار، كلاه، تقويم، جاكليدي، ليوان و غيره.
ساير هداياي تبليغاتي، مخاطبان خاص خود را مي‌طلبند. براي مثال، USBها به درد كساني مي‌خورد كه دايما با آنها سروكار دارند.
-> متغير شماره ۲: پيام
مي‌خواهيد چه پيامي را انتقال دهيد؟ مي‌خواهيد مخاطب هدف خود را مزيت‌هاي خاصي كه براي آنها در نظر داريد مطلع كنيد؟
-> متغير شماره ۳: محصول تبليغاتي
سخت‌ترين قسمت، يافتن يك ابزار سه بعدي مناسب براي ابراز پيام است.
نكته: هداياي تبليغاتي نفيس را به بخشي از طرح بازاريابي استراتژيك و يكپارچه تبديل كنيد تا ببه نتايج قابل اندازه‌گيري دست پيدا كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۴:۱۰ ] [ نيلوشهابي ]

محصولات تبليغاتي، قديمي‌ترين نوع تبليغات هستند. طبق گفته‌ي جري مك لافلين (Jerry McLaughlin)، رئيس شركت برندرز (Branders)، يكي از بزرگترين فروشندگان آنلاين محصولات تبليغاتي، كسب و كارهاي آمريكايي سالانه ۲۰ ميليارد دلار صرف محصولات تبليغاتي مي‌كنند. كه به خوبي ثابت مي‌كند كه محصولات تبليغاتي نتيجه مي دهند. آقاي مك لافلين اثربخشي محصولات تبليغاتي را به هنجارهاي فرهنگي قرن‌هاي گذشته و به معامله به مثل (يا همان بده بستان) ارتباط مي‌دهد. او مي‌گويد: «اگر شما چيزي به كسي بدهيد، گيرنده نيز تمايل پيدا مي‌كند در مقابل چيزي به شما بدهد. در هر زبان و فرهنگي، تحقيقات نشان داده است كه از واژه‌هاي تحقيرآميزي براي توصيف افرادي كه چيزي دريافت مي‌كنند ولي در مقابل چيزي نمي‌دهند استفاده مي‌شود. سرشت طبيعي ما انسان‌ها طوري است كه اگر چيزي دريافت كنيم، بايد به آن پاسخ دهيم».
آيا ما انسان‌ها واقعا چنين هستيم؟ دكتر روبرت سيالديني (Robert Cialdini)، استاد بازنشسته روانشناسي و بازاريابي در دانشگاه ايالتي آريزونا، كه كتابي با نام «نفوذ: روانشناسي ترغيب» نوشته است، در زمينه قوانين معامله به مثل در دفاع از خود مطالعه مي‌كند.
دكتر سيالديني رفتار اعضاي انجمن هري كريشنا در فرودگاه را مشاهده كردكه به مسافران گل‌هاي كاغذي تقديم مي‌كردند. به محض اينكه مسافران گلها را مي‌گرفتند، به احتمال بيشتري براي خريد كتاب‌هاي آنها و كمك مالي اقدام مي‌كردند. به گفته‌ي او كه جامعه‌شناسان و انسان‌شناسان بر اين باورند كه در جهان جامعه واحدي وجود ندارد كه بخواهد اين قانون را از دوران كودكي به مردم آموزش دهد. او مي‌گويد :«و بازاريابان نيز هميشه از اين سرشت طبيعي استفاده مي‌كنند».
در اين زمينه يك گروه غيرانتفاعي كهنه‌سربازان به نام Disabled American Veterans، مورد بررسي قرار گرفتند. دكتر سيالديني مي‌گويد، هنگامي كه گروه براي مشاركت به افراد ديگر نامه ارسال مي‌كرد، ميزان پاسخ دريافتي ۱۸ درصد بود. اما هنگامي كه همان نامه با هديه‌هاي كوچك ارسال مي‌شد كه هشت سنت هزينه داشت، ميزان پاسخ به ۳۵ درصد مي‌رسيد. به گفته دكتر سيالديني: «هزينه اين هداياي تبليغاتي كوچك، تقريبا دو برابر بازگشت داشت. اين قانوني بسيار قدرتمند است و چيزهاي كوچك نيز مي‌توانند آن را تحريك كنند».
شركت‌ها چطور مي‌توانند هديه تبليغاتي مناسب را پيدا كنند؟ در زير چهار پيشنهاد آورده‌ايم:
• كالاهايي را به اعضاي مخاطبان هدف‌تان بدهيد كه از آنها در محيطي استفاده مي‌كنند كه در آن محيط در رابطه به استفاده از محصول يا خدمات شما تصميم مي‌گيرند. اگر مخاطب هدف شما مديران اجرايي شركت‌ها هستند، كالاهايي به آنها بدهيد كه از آنها را در دفاتر خود و بر روي ميز كار خود استفاده مي كنند، تا به اين ترتيب زماني كه تصميم به استفاده از محصول يا خدماتي را مي‌گيرند، شركت شما جلوي چشم‌شان باشد.مانند خودكار تبليغاتي ، پاور بانك، تقويم و غيره
• كالاي انتخابي بايد پيام بازاريابي شما را به صورت برجسته بيان و شركت شما را از رقبا متمايز كند.
 • آنها را شخصي‌سازي كنيد. همانطور كه ما عاشق لوگوي برند خود هستيم، مشتري‌ها هم دوست دارند اسم‌شان بر روي محصولات تبليغاتي كه دريافت مي‌كنند باشد. مايك ليندرمن (Mike Linderman)، رييس شركت اكسپرس پِنز و رئيس سابق انجمن بين‌المللي محصولات تبليغاتي مي‌گويد: «مردم بيشتر از هر چيز دوست دارند نام خودشان را ببينند».
• از محصولاتي كه خيلي زود دور انداخته مي‌شوند اجتناب كنيد. بر روي محصولات تبليغاتي سرمايه‌گذاري كنيد كه عمر مفيد طولاني داشته باشند.
اين روزها محبوب‌ترين كالاهاي تبليغاتي عبارتند از: USB، بطري‌هاي آب آلومينيومي، ساك خريد چند بار مصرف و هر چيز ديگري كه قابل بازيافت و سازگار با محيط زيست باشد. اما نقش تقويم به عنوان محصول تبليغاتي را نيز نمي‌توان انكار كرد.
 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۲:۱۰ ] [ نيلوشهابي ]

در سال ۲۰۱۰، چيزي در حدود ۱۶ ميليارد هديه تبيلغاتي در سراسر جهان به فروش رسيده است و اين موضوع قطعا دليل خوب و موجهي دارد.

احتمالا همانطور كه اكثر مردم ممكن است حدس بزنند، دريافت هداياي رايگان فوق‌العاده و شگفت‌انگيز است و حتما همين بايد دليل عملكرد موفقيت‌آميزهداياي تبليغاتي باشد، اما تنها اين نيست!

شما بايد محصول تبليغاتي مناسبي را انتخاب كنيد كه به بهترين شكل محصول يا خدمات شما را تبليغ كند، و سپس از آن محصول تبليغاتي درست و به جا استفاده كنيد.

همه ما قبلا هداياي تبليغاتي گرفته‌ايم و مي‌دانيم چندتايشان سر از سطل آشغال درآورده‌اند! پس چطور بايد از محصولات تبليغاتي به صورت موثر استفاده كنيد كه محصول تبليغاتي سفارشي شما هم مثل بقيه محكوم به عدم نباشد؟ ايده‌هاي تبليغاتي زير قطعا مي‌توانند كمك‌تان كنند.

محصولات تبليغاتي در نمايشگاه‌هاي تجاري فوق‌العاده عمل مي‌كنند، در ساير رويدادهاي تبليغاتي و بازاريابي و همچنين به عنوان هداياي شركتي (براي مشتريان مهم) و در براي برنامه‌هاي پاداش كاركنان نيز عالي هستند.

در صورت امكان، بايد محصول تبليغاتي را انتخاب كنيد كه تمام نيازهاي بازاريابي شما را برآورده سازد. به عنوان مثال، اگر يك محصول تبليغاتي را به عنوان هديه براي نمايشگاه تجاري‌تان انتخاب كرده‌ايد، بيشتر از تعداد تخميني سفارش دهيد و سپس از آن در ديگر موقعيت‌هاي بازاريابي‌ (مانند ارسال هديه براي بهترين مشتري‌هاي خود در ايام عيد و تعطيلات) استفاده كنيد.

محصولات تبليغاتي همچنين به عنوان هديه و پاداش قدرداني از كاركنان (مثلا افزايش فروش) نيز خوب هستند. از محصولات تبليغاتي همچنين مي‌توان براي رويدادهاي شخصي مانند دورهمي‌هاي خانوادگي و جشن‌هاي سالگرد و غيره استفاده كرد.

اما به طور كلي، محصولات تبليغاتي براي رويدادهاي شخصي محدوديت بيشتري دارند و شامل مواردي مانند تي‌شرت‌هاي با چاپ سفارشي، مچ‌بندهاي سيليكوني و كلاه كپ هستند.

اگر به دنبال ايده‌هاي تبليغاتي ارزان قيمت هستيد، خودكار تبليغاتي ، مچ بند سيليكوني، جاكليدي و پازل به شدت توصيه مي‌شود. در ميان هداياي تبليغاتي گران قيمت‌تر و همچنين براي هداياي شركتي و پاداش به كاركنان، كالاهاي پوشيدني مانند پيراهن، كت و ژاكت و كلاه عالي است.

از هداياي ارزشمند استفاده كنيد

اگر واقعا مي‌خواهيد مشتري‌هاي خود را تحت تاثير قرار دهيد و يا پاداش‌هاي خاص به كاركنان‌تان بدهيد، قطعات الكترونيكي، آي‌پاد و غيره بسيار محبوب هستند، هر چند چاپ لوگو بر روي محصولات برند مي‌تواند چالش برانگيز باشد؛ USBها و كارت‌هاي حافظه نيز گزينه‌هاي ايده‌آل ارزان‌تر و راحت‌تري هستند.

اگر مي خواهيد از يك هديه تبليغاتي به عنوان هديه‌اي رايگان براي بازاريابي كسب و كار خود استفاده كنيد، چند قاعده اساسي وجود دارد كه بايد آنها را دنبال كنيد:

نام شركت

نام شركت يا برند ، لوگو و اطلاعات تماس‌تان بايد بر روي محصول تبليغاتي چاپ يا درج شده باشد.

چيزهاي خاص و جالب‌توجه اضافه كنيد

اگر مي‌توانيد، يك جمله يا عبارت منحصر به فرد يا خنده‌دار يا به يادماندني و يا يك جمله يا عبارت تاثيرگذار، يا شعار، و در صورت امكان، مرتبط با كسب و كارتان بر روي مصول انتخابي‌تان چاپ كنيد.

بودن يك چيز جذاب بر روي هداياي تبليغاتي، مردم را تشويق مي‌كند شما را به رقباي‌تان ترجيح دهند و محصول شما را نگه دارند.

هزينه و اثرگذاري

هزينه و قيمت كالاي تبليغاتي بايد معقولانه باشد. شما بايد از نظر مالي توانايي اين را داشته باشيد كه محصول انتخابي خود را در اختيار افراد و مشتري‌هاي بيشتري قرار دهيد و به علاوه، از تاثير بازاريابي آن محصول تبليغاتي، در نهايت سود بيشتري كسب كنيد.

عامل نگهداري

«عامل نگهداري» چيست؟ يعني آيا مردم محصولات تبليغاتي شما را نگه مي‌دارند يا آنها را دور مي‌ريزند؟ آيا آن كالا مفيد، كاربردي، يا جالب هست؟ آيا دليلي براي نگه داشتن آن وجود دارد؟

هنگام انتخاب يك كالاي تبليغاتي براي بازاريابي كسب و كارتان به ياد داشته باشيد، نكته اين نيست كه فقط يك هديه رايگان، و يا حتي بدتر، يك آشغال رايگان به دست مشتري‌ها بدهيد.

هداياي كاربردي انتخاب كنيد

نكته اين است كه كسب و كارتان را ارتقاء دهيد! كالاي تبليغاتي انتخابي شما بايد مفيد و كاربردي باشد، تا علاوه بر اينكه گيرنده آن را نگه دارد، بتواند در ارتقاء و تبليغ كسب و كار شما نيز موثر باشد.

اين يك معامله برد-برد است؛ برد براي مشتري آينده شما، زيرا محصولي مفيد و كاربردي هديه گرفته و از آن استفاده مي‌كند، و برد براي شركت شما، زيرا احتمال اينكه فردي كه محصول تبيلغاتي شما را گرفته دوباره سمت شما بيايد را افزايش مي‌دهد.

محصولاتي كه هيچ كاربردي ندارند به دست مردم ندهيد؛ همچنين محصول تبليغاتي‌تان را به كساني كه هرگز به مشتري‌هاي شما تبديل نخواهند شد هم ندهيد.

به ياد داشته باشيد كه هدف اصلي محصولات تبليغاتي، ارتقاي كسب و كار شماست. هوشمندانه عمل و محصولات تبليغاتي خود را با دقت و عاقلانه انتخاب كنيد.

اطمينان حاصل كنيد كه با استراتژي بازاريابي كلي شما نيز سازگار باشند. و به ياد داشته باشيد كه اغلب بهترين كالاي تبليغاتي، نمونه‌اي از محصول يا خدمات شماست.

هيچ چيزي بهتر از يك نمونه از محصولات و خدمات شما، نمي‌تواند شركت شما را تعريف كند، بنابراين از نمونه محصولات خود به عنوان كالاهاي تبليغاتي استفاده كنيد، و حتما نام، لوگو و اطلاعات تماس خود را بر روي آن چاپ كنيد!


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۰۰:۱۳ ] [ نيلوشهابي ]

خودكارهاي تبليغاتي يكي از بهترين هداياي تبليغاتي موجود در بازار مي باشند. شما مي توانيد كسب و كار خود را با استفاده از محصولات تبليغاتي مانند خودكارهاي سفارشي، خودكارهاي حكاكي شده، خودكارهاي تبليغاتي رونق ببخشيد.

آيتم هاي سفارشي و يا لوگودار مي توانند موارد استفاده مختلفي داشته باشند. براي توسعه كسب و كار، بزرگداشت يك رويداد ويژه يا جشن تولد، خودكارهاي سفارشي موارد استفاده وسيعي دارند كه هم جذاب و هم كاربردي مي باشند.

هنگام انتخاب خودكار تبليغاتي ، خودكارهايي كه داراي لوگوي شركت شما هستند ميتوانند راهي عالي براي جلب توجه مشتريان باشند. هر بار كه مشتريان شما از اين خودكار براي نوشتن استفاده مي كنند، آنها در واقع به صورت رايگان در حال تبليغ كسب و كار شما هستند و احساس مثبتي نسبت به نام تجاري شما ايجاد مي كنند.

تصور كنيد، يكي از مشتريان شما در حال صحبت كردن با تلفن است و به يك خودكار نياز دارد، هنگاميكه خودكار تبليغاتي شما به همراه لوگوي شركت تان را مي بيند حس مثبتي نسبت به شما و كسب و كارتان پيدا خواهد كرد.

خودكارهاي لوگودار بايد از يك شركت معتبر سفارش داده شوند. پديده جاويد يكي از بهترين توليدكنندگان خودكارهاي سفارشي است.

پديده جاويد انواع مختلفي از خودكارها را با لوگوهاي قابل تنظيم ارائه مي دهد. اين قلم ها خوش رنگ بوده و جلوه اي عالي دارند. اگر شما به دنبال يك خودكار زرق و برق دار اما ارزان براي يك مناسبت ويژه هستيد، ست كامل خودكارهاي رنگي ما گزينه مناسبي خواهد بود.

خودكار تبليغاتي مناسب با بودجه خود انتخاب كنيد

خودكارهاي تبليغاتي ارزان قيمت مختلفي وجود دارند كه در رنگ هاي مختلفي عرضه مي شوند. اين يك هديه عالي براي جشن تولدها و جشن هاي فارغ التحصيلي مي باشد.

اگر به دنبال خودكاري براي تبليغات هستيد، خودكار تبليغاتي لوكس ممكن است انتخاب خوبي باشد. اين خودكارها بسيار جذاب بوده و وقتي به عنوان هديه تبليغاتي ارائه شوند به كسب و كار شما شخصيت مي دهند.

خودكارهاي تجاري يك راه عالي و ارزان براي معرفي برند به مشتريان فعلي و آينده نگر هستند. نام تجاري بخش مهمي از هر كسب و كار است. كسب و كارهاي زيادي وجود دارند كه در تمام بخش هاي خود از ابزار بازاريابي مانند: خودكار استفاده مي كنند كه ممكن است به دليل طول عمر بالا و كاربردي بودن آنها باشد.

خودكارها در طرح هاي مختلف عرضه مي شوند و لوگوي شركت بر روي يك دايره كوچك در بدنه خودكار حكاكي مي شود. به لحاظ طراحي و عملكرد، تنها تعداد محدودي آيتم، بهتر از خودكار تبليغاتي براي توسعه كسب و كار شما وجود دارد.

خودكارهاي تجاري مي توانند يك گزينه كاربردي باشند. اين اقلام براي شركت بسيار كاربردي هستند و در عين اقتصادي بودن، ظاهري چشمگير نيز دارند.

آنها در رنگ هاي مختلف فلزي از قبيل بنفش، ارغواني و سياه عرضه مي شوند. در ميان قلم هاي منحصر به فرد، يك خودكار ويژه و مخصوص كسب و كار خودتان را انتخاب كنيد كه زيبا باشد و داراي يك طراحي چشمگير باشد.

خودكارهاي تبليغاتي داراي انواع مختلفي هستند. خريداران همچنين مي توانند از بين طيف وسيعي از رنگ ها، گزينه مورد نظر خود را انتخاب كنند.

اگر شما علاقه مند به خودكارهاي تبليغاتي سفارشي و يا خودكارهاي مناسب براي رويدادهاي آينده هستيد، خودكاري را انتخاب كنيد كه داراي كيفيت بالايي باشد و عمر طولاني داشته باشد.

پديده جاويد وسيعترين محدوده انتخاب خودكارهاي تبليغاتي را ارائه مي دهد. خودكارهاي ساده، خودكارهاي لوگودار براي شركت ها و يا كسب و كارهاي كوچك و همچنين هداياي تبليغاتي بيشتري را در پديده جاويد خواهيد يافت. از مجموعه گسترده ما ديدن كرده و گزينه مناسب خود را بيابيد.

منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۸:۵۹ ] [ نيلوشهابي ]

در عصر بازاريابي ديجيتال كه به شدت در دوران رونق خود به سر مي برد، ممكن است اغلب افراد از قدرت هداياي تبليغاتي غافل شوند.

شايد با استفاده از ابزار و داده هاي بازاريابي و تجزيه و تحليل آنلاين آنها نتوانيد به ميزان تاثير آنها پي ببريد، اما آمار نشان مي دهد كه اين روش بازاريابي چگونه مي تواند مزاياي چشمگيري را براي كسب و كار شما داشته باشد.

1) 89 درصد از مردم هداياي تبليغاتي كاربردي را نزد خود نگه مي دارند

اين نشان دهنده اهميت سرمايه گذاري در هداياي مفيد و كاربردي براي مشتريان شما است كه شامل اقلامي مانند: خودكار تبليغاتي ، كيف مخصوص نگهداري كارت، USB، شارژرهاي قابل حمل، ليوان و غيره مي شود.

در حقيقت، فلش مموري ها به عنوان محصول تبليغاتي برتر با دريافت 21 درصد از آراي نظرسنجي به عنوان كاربردي ترين هديه تبليغاتي انتخاب شده اند.

2) هر ساله مبالغ زيادي براي خريد كالاهاي تبليغاتي صرف مي شود

آيا شما فكر مي كنيد كه اگر محصولات تبليغاتي ابزاري كارآمد و قدرتمند نبودند، مبلغ قابل توجهي پول در سراسر جهان صرف آنها مي شد؟

3) محصولات تبليغاتي دو برابر بيشتر از تبليغات معمولي انگيزه ايجاد مي كنند

در حالي كه تبليغات تلويزيوني و مجله ها نيز مي توانند به ارتقاء نام تجاري شما كمك كنند، آنها در مقايسه با هديه تبليغاتي گران تر بوده و تاثيرگذاري كمتري دارند.

براي تبليغات تلويزيوني بايد به مدت طولاني تبليغ كسب و كار شما نمايش داده شود. با اين كار مبلغ خيلي زيادي را بايد براي اين كار در نظر بگيريد.

با انجام تبليغات بوسيله هداياي تبليغاتي مي توانيد در ميزان پول خود صرفه جويي كنيد و خود را بيشتر و طولاني تر در معرض ديد قرار دهيد.

برخي از هداياي تبليغاتي بمدت طولاني براي شما تبليغ خواهند كرد. البته در صورتي كه از جنس خوب و مرغوب ساخته شده باشند.

4) ايجاد حس اعتماد در مردم

79 درصد از مردم كه محصولات تبليغاتي را دريافت كرده اند تمايل بيشتري براي انجام كارهاي تجاري با برند موردنظر دارند.

اين آمار گوياي اين حقيقت است كه مي توان به هداياي تبليغاتي به چشم يك كالاي قابل اعتماد نگاه كرد. ارائه محصولات تبليغاتي يك راه عالي است كه باعث مي شود نام تجاري شما با ظرافت و جذابيت بيشتري نسبت به رقباي شما در معرض ديد باشد.

5) محصولات تبليغاتي آگاهي تجاري را در مردم افزايش مي دهند

حتي اگر در آن لحظه نتوانيد توجه مشتريان را براي انجام خريد به خود جلب كنيد، با اين كار در معرض ديد قرار گرفته ايد.

84٪ از افرادي كه هداياي تبليغاتي دريافت كرده اند بر اين باورند كه آگاهي آنها از نام تجاري مربوطه افزايش يافته است.

اين به ويژه براي كسب و كارهاي محلي يك اتفاق عالي است كه به دنبال در معرض ديد قرار دادن برند خود و ايجاد تعامل با مشتريان خود هستند.

با عرضه محصولات تبليغاتي شما قادر خواهيد بود با مشتريان بالقوه آينده خود ارتباط فوري برقرار كنيد.

6) بيشتر افراد محصولات تبليغاتي دريافتي را بيش از 12 ماه نزد خود نگه مي دارند

يك تبليغات تلويزيون در عرض يك يا چند دقيقه محصول شما را تبليغ مي كند، اما يك محصول تبليغاتي مي تواند بيش از يك سال كارآيي داشته باشد.

بعضي از هداياي تبليغاتي حتي بيشتر از يك سال هم نزد مشتري مي ماند مانند جعبه پذيرايي، پاور بانك تبليغاتي، فلش مموري تبليغاتي، جا كليدي تبليغاتي، ساعت تبليغاتي و . . .

آيا برند تجاري شما تا به حال در زمينه محصولات تبليغاتي سرمايه گذاري كرده است؟

منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۸:۲۱ ] [ نيلوشهابي ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب